Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg sinnsyk, men blir gal snart.. Føler jeg mistet sjelevennen min og nå er det snart 6 år siden og jeg tenker på han hver dag.. Lurer på hvordan det går med han, hva driver han med osv. Jeg har prøvd å gått videre, og ja livet går videre, men han er liksom bakerst i bakhode uansett hva jeg gjør.. Føler det aldri blir oss to igjen og mye skjer på 6 år og man forandrer seg så det blir jo aldri det som var.. men han slipper bare ikke taket uansett, er dette noe som man bare skal takle og leve med? Er det bare en fantasi man går med at en dag skal han stå der og alt blir perfekt igjen? Tørr ikke snakke med noen venner/familie om dette for da er jeg vell helt tullete... 

Anonymkode: 8e7f7...6b7

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Dette hjelper deg vel ikke, men:

Jeg var slik av og på i mer enn ti år. Plutselig bare åpnet det seg en dør, og så ble det oss.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du er inne i en alvorlig hekt .

Søk hjelp med psykolog for å få verktøy til å komne deg videre 

Anonymkode: 68eb4...d8d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (2 minutter siden):

Dette hjelper deg vel ikke, men:

Jeg var slik av og på i mer enn ti år. Plutselig bare åpnet det seg en dør, og så ble det oss.

Åj, så etter 10 år fant dere tonen igjen? Er ikke ofte man hører at det skjer. Men veldig koselig for dere da. Hadde dere noe kontakt med hverandre på de årene dere ikke var sammen?

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åj, så etter 10 år fant dere tonen igjen? Er ikke ofte man hører at det skjer. Men veldig koselig for dere da. Hadde dere noe kontakt med hverandre på de årene dere ikke var sammen?

Med unntak av et par elektroniske hilsener hadde vi overhodet ingen kontakt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Alterego666 said:

Med unntak av et par elektroniske hilsener hadde vi overhodet ingen kontakt.

Er dere sammen enda?

Anonymkode: 90e00...acf

AnonymBruker
Skrevet

Er han i et forhold? 😊 

Anonymkode: 14b18...ba8

Skrevet

Slik hadde jeg det i par år. Det var nesten så jeg ikke holdt ut. Stoltheten måtte til siden og i dag er vi gift. Jeg tror noen personer er vanskelig å glemme av gode grunner. Vi er gift i dag ennå, ja. Hver dag blir jeg minnet på hvor fantastisk kjærlighetshistorie vi har ❤️

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er dere sammen enda?

Anonymkode: 90e00...acf

Ja. Mer enn fem år og bedre og bedre. Føles som å komme hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Du rosenmaler det som var, det er en grunn for at det ble slutt. Er han singel da?

Anonymkode: 6db76...912

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme jeg som mange spør her. Er han singel? Hvis han er singel så kanskje ta kontakt ?

Anonymkode: b5862...873

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke den første som føler det sånn! 

Den eneste måten å få noen svar, er å ta kontakt. "Hei, veldig lenge siden sist! Har tenkt på deg og lurer på hvordan det går på din kant? :)"  Og så ta det derfra. Du vil jo fort merke om han er interessert i kommunikasjon. Om praten går lett, kan du foreslå en kaffe/øl når tiltakene letter. Trenger ikke legge altfor mye i det på forhånd, bare teste om kjemien fremdeles er der. Enten klaffer det, eller ikke. Kanskje du sitter der på kaffedaten og merker at for mye vann har rent under broa, dere har gått i for ulike retninger og du kan endelig gå videre i livet uten å tenke "hva hvis".

Dette kontaktforsøket forutsetter jo så klart at han ikke er tydelig opptatt i et forhold. Om du ser bryllupsbilder og baby på profilen hans, er det best å la ham være i fred. 

Anonymkode: 3bafe...20d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

6 år er ganske mange år. Hva var så spesielt med han ?

AnonymBruker
Skrevet

Har dere ikke hatt kontakt på seks år eller ikke vært sammen på seks år ?

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (22 timer siden):

Ja. Mer enn fem år og bedre og bedre. Føles som å komme hjem.

Gir håp til oss alle som tenker på «the one that got away». Hvordan ble kontakten gjenopptatt?

Anonymkode: 5bc24...479

• Liker 1
Skrevet

Er dette en eks? Må vel være grunner til at det ikke ble dere, burde i så fall fokusere på ulempene, negative sidene hans

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Gir håp til oss alle som tenker på «the one that got away». Hvordan ble kontakten gjenopptatt?

Anonymkode: 5bc24...479

Jeg sendte en melding og gratulerte med passering av en milepæl. Det trigget en hel masse hos oss begge, og alt kom tilbake som om det hadde gått to dager, ikke mer enn ti år.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du dere kan ha et fint liv sammen dersom dere blir sammen igjen? Kanskje han føler det samme. Hvorfor tar du ikke kontakt ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...