Gå til innhold

Innredning liten leilighet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt meg en liten leilighet på 50 kvm og ønsker tips til smarte og møbler. Burde jeg gå for en stor sofa eller en tre seter og eventuelt noen fine stoler? 

Anonymkode: 42823...694

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På 50kvm får man vel til det meste man har lyst på..? Noen spesielle planløsningsutfordringer/rom du tenker på? Hilsen en som er vant med 17kvm.

Anonymkode: aa192...3e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på 55kvm, og har egentlig ganske ok plass til å bare ha det jeg har lyst på, men det kommer jo an på hva det innebærer, samt planløsning. Men om du tror at du kan trenge mye oppbevaring pga. fritidsinteresser som mye sportsutstyr, hobbymaterialer e.l. så ville jeg gått for møbler som gir mye oppbevaring.

Skjult oppbevaring og møbler som dobler som andre ting er gode tips. Eksempelvis har jeg en 3-seter sofa som dobler som gjesteseng, og under divan-delen så er det skjult oppbevaring for gjestedyne og -pute. Jeg har også en seng som man kan løfte opp madrassen på og så har man masse plass under for oppbevaring av ting som ikke brukes så ofte.
Utnytt høyde også; skap som går helt til taket f.eks. Puffer som er hule og som man kan ha puter og pledd i f.eks. Ikke ha et skap hvor sko ligger hummer og kanari i bunnen, kjøp eller bygg en skohylle som utnytter plassen i bunnen.

Sjekk ut Marie Kondo:)

Anonymkode: 8bac9...231

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk til og med plass til et stort kjøkken og bad på 21kvm.. tror neppe du vil slite på 50kvm. Nå har jeg 61kvm og bruker ikke store deler av hele leiligheten engang :P 

Anonymkode: cfe7f...0aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg fikk til og med plass til et stort kjøkken og bad på 21kvm.. tror neppe du vil slite på 50kvm. Nå har jeg 61kvm og bruker ikke store deler av hele leiligheten engang :P 

Anonymkode: cfe7f...0aa

Stort kjøkken i en leilighet på 21 kvm?  Ja, da er stort et relativt begrep, gitt. 

Anonymkode: 53709...1b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...