AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Du ja. Du som alltid klarer å dunke noe slik at det kommer et kraftig dunk og veggen rister mot naboene. Du som hever stemmen hver gang du er uenig med samboeren din. Du som tramper tungt og smeller med skapdører, skuffer og slenger hva det enn måtte være ned på gulvet selv om du vet at det er en høy lyd. Du som bare må gønne på med noe bass vibrerende "musikk". Også gjerne midt på dagen når andre normale mennesker kommer hjem fra jobb og skole, og bare ønsker å slappe av resten av dagen og få spise middagen i fred og ro. Og ikke bare det, du tenker aldri på om naboen din jobber nattevakt og trenger å sove på dagen. Du tenker aldri på at andre mennesker har større rett på fred og ro enn du har til å bråke. Og det enda du har fått beskjed flere ganger fra ikke bare nabo, men utleier, fra styret, fra venner, fra foreldre og andre mennesker. Ikke kan du unnskylde deg med at du er døv heller. Du hører tross alt alle lydene du skaper selv, og forteller deg selv at det er helt ok med noen kraftige dunk i veggen, å hoppe ned fra stolen, og få den nye samboeren din til å la hele blokka høre "dunk dunk dunk dunk". Papirtynne vegger. Vet du hva det betyr? Jo det betyr at jeg og alle andre praktisk talt får vite alt hva du holder på med. om kjæresten din banker deg, eller om dere hopper ut av vinduer fordi det er så enkelt og greit. Enda uleier har gitt tydelig beskjed om at sånt ikke skal foregå, så er dere som barn på duracell batterier. med ingen hjerne whatsoever. Godt råd: Få en hjerne, et hjerte, og omtanke for alle naboene dine. Eller FLYTT tilbake til hula du kom fra. Anonymkode: 7a542...9dd 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Du skal ikke ta ditt eget råd da? Du virker jo veldig følsom for lyder. Anonymkode: 4c4b9...ad9 7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Følg ditt eget råd, flytt tilbake til hula du kom fra!!! Anonymkode: 71058...932 3
Sinsiew Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Hvis du ikke tåler støyet som kan følge med å bo i nærheten av andre, kan du rett og slett ikke bo i leilighet. Ta ditt eget råd: flytt. Det er seg selv man må endre, ikke alle andre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Tre eksempler på naboene dine ts?🤣 jeg er enig med deg. Folk må ta hensyn. Anonymkode: fd111...c6c 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 Flytt ut i skauen da viss du ikke tåler andre folk. Tipper du har småunger som griner og gnåler døgnet rundt, det hater JEG. Anonymkode: b5b54...e7a
Tough cookie Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 Om natta må folk klare å holde kjeft og være stille! På dagtid må man tåle det 2
Gjest Kristina S. Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 Kristina S. skrev (2 minutter siden): Typisk kg, det er sånne svar du får her. Sikkert en del av den hensynsløse arten du kritiserer som henger her og føler seg truffet. Normale folk er helt enig med deg ts. Nei du, det du skriver er typisk kg. "Normale folk"😂 Anonymkode: 4c4b9...ad9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #10 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du ja. Du som alltid klarer å dunke noe slik at det kommer et kraftig dunk og veggen rister mot naboene. Du som hever stemmen hver gang du er uenig med samboeren din. Du som tramper tungt og smeller med skapdører, skuffer og slenger hva det enn måtte være ned på gulvet selv om du vet at det er en høy lyd. Du som bare må gønne på med noe bass vibrerende "musikk". Også gjerne midt på dagen når andre normale mennesker kommer hjem fra jobb og skole, og bare ønsker å slappe av resten av dagen og få spise middagen i fred og ro. Og ikke bare det, du tenker aldri på om naboen din jobber nattevakt og trenger å sove på dagen. Du tenker aldri på at andre mennesker har større rett på fred og ro enn du har til å bråke. Og det enda du har fått beskjed flere ganger fra ikke bare nabo, men utleier, fra styret, fra venner, fra foreldre og andre mennesker. Ikke kan du unnskylde deg med at du er døv heller. Du hører tross alt alle lydene du skaper selv, og forteller deg selv at det er helt ok med noen kraftige dunk i veggen, å hoppe ned fra stolen, og få den nye samboeren din til å la hele blokka høre "dunk dunk dunk dunk". Papirtynne vegger. Vet du hva det betyr? Jo det betyr at jeg og alle andre praktisk talt får vite alt hva du holder på med. om kjæresten din banker deg, eller om dere hopper ut av vinduer fordi det er så enkelt og greit. Enda uleier har gitt tydelig beskjed om at sånt ikke skal foregå, så er dere som barn på duracell batterier. med ingen hjerne whatsoever. Godt råd: Få en hjerne, et hjerte, og omtanke for alle naboene dine. Eller FLYTT tilbake til hula du kom fra. Anonymkode: 7a542...9dd Du og de gneltrete hundene dine burde dra til en hemmelig hule og bli der. Ingen av naboene like det snåbbete trynet ditt heller. Vist du trodde du var et unntak av observasjoner! Anonymkode: 63049...64f
Gjest Kristina S. Skrevet 16. mars 2021 #11 Skrevet 16. mars 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #12 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du og de gneltrete hundene dine burde dra til en hemmelig hule og bli der. Ingen av naboene like det snåbbete trynet ditt heller. Vist du trodde du var et unntak av observasjoner! Anonymkode: 63049...64f Hunder? Hvilke hunder? 🤣 Oi du følte deg truffet? AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tre eksempler på naboene dine ts?🤣 jeg er enig med deg. Folk må ta hensyn. Anonymkode: fd111...c6c Kristina S. skrev (36 minutter siden): Typisk kg, det er sånne svar du får her. Sikkert en del av den hensynsløse arten du kritiserer som henger her og føler seg truffet. Normale folk er helt enig med deg ts. Ja, jeg vet at flere av naboene i området henger på KG. 🥰 Når de ikke gidder å lese ordensreglene må man ty til andre midler for å innprente virkeligheten slik at de virkelig kjenner det på pulsen. Anonymkode: 7a542...9dd 1
knulleGuden666 Skrevet 16. mars 2021 #13 Skrevet 16. mars 2021 Det er enkelt i byen men umulig her jeg bor, her kan jeg gjøre hva faen jeg vil når faen jeg vil det uten at noen hører noe 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå