Gå til innhold

Hva hadde skjedd om jeg hadde kjøretime selv om jeg var i karantene, men jeg glemte det? Ville noen ha funnet det ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🤔

Anonymkode: 9b2b2...8f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke gjøre det altså

Skrevet

Noen kan sikkert finne det ut - men hvordan i all verden er det mulig å glemme at man er i karantene...

• Liker 14
Skrevet (endret)

Du glemmer ikke at du er i karantene. Det skjer bare ikke.

(Men: kanskje kjørelæreren din har en høygravid kone hjemme, og flere barn som går i barnehage. Kanskje foreldrene hans er i risikogruppen? Så kan du jo bare begynne å regne på ringvirkningene det skulle ha om du skulle smitte ham med noe. Rent hypotetisk, om du skulle glemme at du var i karantene.)

Endret av micromaya
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke forteller noen hjemme eller kjørelærer at jeg er i karantene er det jo ingen som får vite det? Jeg kan jo si at jeg ikke så meldingen fra skolen? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg ikke forteller noen hjemme eller kjørelærer at jeg er i karantene er det jo ingen som får vite det? Jeg kan jo si at jeg ikke så meldingen fra skolen? 

Skjerp deg!!

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du glemmer at du er i karantene, så er du såpass evneveik at du ikke bør ha lappen.

Anonymkode: 49c5e...01a

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du helt blåst, eller? Forstår du at vi står midt i en pandemi?! 🙈

Anonymkode: 84f88...93a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå forstår vi hvorfor det er så helv.... vanskelig å få folk til å fatte alvoret 🙈

Anonymkode: 9a8ab...b2b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Gjør du det og blir oppdaget får du en ganske så saftig bot. Myyye mer enn det den kjøretimen koster.

Anonymkode: ba698...7f1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gjør du det og blir oppdaget får du en ganske så saftig bot. Myyye mer enn det den kjøretimen koster.

Anonymkode: ba698...7f1

Men hvordan skulle noen oppdaget det?? Sånn rent hypotetisk hadde det jo faktisk ikke vært mulig at noen oppdaget det

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut brudd på karantenereglene. Bot kanskje? 20.000,-? 

Anonymkode: 25e9f...cfc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må jo ha vært de som satte deg i karantene som måtte ha sladret da, ev den smittede som fikk deg i den?

Glemte forøvrig at jeg var i karantene da jeg hadde svineinfluensa og gikk i fellesvaskeriet, så det er mulig å glemme slikt.

Anonymkode: e55df...7a6

AnonymBruker
Skrevet

Du selv klarer ikke regnestykket, altså? 
Skal jeg hjelpe deg? 
Du har fått melding fra skolen om å gå i karantene - du velger å bryte karantenen, med viten å vilje - noen ser deg på kjøretimer eller til eller fra den - de rapporterer deg. 

Anonymkode: c800f...1a4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Må jo ha vært de som satte deg i karantene som måtte ha sladret da, ev den smittede som fikk deg i den?

Glemte forøvrig at jeg var i karantene da jeg hadde svineinfluensa og gikk i fellesvaskeriet, så det er mulig å glemme slikt.

Anonymkode: e55df...7a6

Tviler på at læreren min finner ut at jeg har kjøretime:/

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du selv klarer ikke regnestykket, altså? 
Skal jeg hjelpe deg? 
Du har fått melding fra skolen om å gå i karantene - du velger å bryte karantenen, med viten å vilje - noen ser deg på kjøretimer eller til eller fra den - de rapporterer deg. 

Anonymkode: c800f...1a4

Læreren min bor langt fra Oslo, så veldig lite sannsynlig at han ser meg i bilen... Det er jo ikke ulovlig å sitte på bussen vel?

AnonymBruker
Skrevet

Læreren min bor langt fra Oslo, så veldig lite sannsynlig at han ser meg i bilen... Det er jo ikke ulovlig å sitte på bussen vel?

Vent jo, det er det kanskje...

Skrevet

Hvis du er smittet vil smittesporingen finne det ut. For du må faktisk oppgi kjørelæreren din som nærkontakt. Du skal holde deg unna når du er i karantene. For å unngå å smitte andre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Viss du kræsjer og blir hardt skada under kjøretimer så blir det oppdaga.. 😈

Anonymkode: 488a2...1d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo det kan oppdages....du er i karantene pga noen rundt deg har påvist smitte, la oss si at du faktisk er smitten, men uten symptom. Du føler deg frisk, drar på kjøretime, men om en uke ca så får du symptom, tester deg og den viser positiv, DA starter smittesporingen som vil avsløre hva du gjorde i karantene....det blir dyrt!! 
HOLD DEG HJEMME!!!!!!

Anonymkode: 76481...70b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...