AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Dater en mann nå som jeg liker ganske godt, eneste er at sexen er helt forferdelig! Men tenker at det burde da være mulig å gjøre noe med? Første gangen vi lå sammen kom han etter ca 30sek, mens etter det slet jeg med å få han til å komme...(aldri opplevd før) Etter vi hadde sex første gang sa han et par ganger at han ikke var så erfaren, jeg lurer nesten på om han er jomfru? Det jeg lurer på er egentlig hvordan jeg kan lære han opp? Er vant med menn som ved hva de vil gjøre i senga og at de tar styringa, ikke at jeg må gjøre det.. Han var veldig opptatt av at jeg skulle komme, så står ikke på vilje der, men var nesten irriterende da jeg ikke kommer så lett, og i hvert fall ikke av penetrering.. Anonymkode: deba8...467
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Han er ikke jomfru. Anonymkode: 83bb8...e64
Hr. Aktiv Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Ja bare ligg der å forvent at mannen gir deg de beste og himmelske orgasmer. Han er helt sikkert fornøyd av at han får slikket deg og penetrert.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Jeg er sammen med en mann som var jomfru til han traff meg, og jeg har ikke opplevd det som et problem. Det bør nevnes at han er av utenlandsk opphav, så jeg tror faktisk det bidro til at han ikke følte seg flau, usikker osv., for det var helt normalt å ikke ha sex før man var gift der han er fra. Så selv om det var ting han ikke visste og som jeg måtte fortelle eller forklare, så var det ikke et skrekkscenario med jukk-jukk og så ferdig:P Pluss at han er omskjært, noe jeg personlig ikke har vært borti før, så det var jo litt nytt for meg igjen(og synes det kjennes annerledes ut). Snakk sammen, eksperimenter, og ha litt humor, så går det fint:) At han er opptatt av din nytelse er jo også bra! Bare vær ærlig at det er vanskelig, men at det går lettes om vi gjør sånn og sånn. Anonymkode: 85fcb...646
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 Jeg synes det er ekstra spennende med en som er uerfaren så jeg kan lære han opp. Bare å ta styringen du , så skal du se det blir fart på han etter hvert. Om han er uerfaren er det en fordel at du tar initiativ og virkelig lærer han hva som er deilig på både deg og han
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 Mysticgirl skrev (På 16.3.2021 den 23.07): Jeg synes det er ekstra spennende med en som er uerfaren så jeg kan lære han opp. Bare å ta styringen du , så skal du se det blir fart på han etter hvert. Om han er uerfaren er det en fordel at du tar initiativ og virkelig lærer han hva som er deilig på både deg og han Riktig😊 Det har med innstilling. Er man en god formidler, så tar det ikke lang tid å få sexen til å bli god. Tenk på alle avanserte ting og jobber setter seg inn i. Sex er ikke rocket sience, det handler om kommunikasjon og det å bli trygg på hverandre👍 Anonymkode: 6e95b...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå