AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Altså før vi ble sammen. Møttes bare en gang via Tinder, det var ikke det beste møtet jeg har hatt, om noe traumatisk (mye alkohol og jeg hadde heftige blackouts så vet ikke engang hvor frivillig det var engang fra min side. Men har lagt det bak meg og gått videre). Vi har nå vært sammen i nesten ett år og det er først nå jeg får vite at disse to er bestekompiser. Typen min har flere han kaller for bestekompiser selv om han ikke har truffet dem på noen år. De henger sammen "digitalt" forstår jeg det rett. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 767e3...440
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Synes han fortjerner å få vite at du knulle kompisen hans. Anonymkode: fba96...2c3 2
knulleGuden666 Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Hold kjeft om det, du var dritings så da kan du si du ikke husket det om han får vite det 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Ingen vits å sei noko om det altså. Kva skal det væra bra for? Fortid er fortid. Anonymkode: e464c...d67 11
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Du sier at du var overstadig beruset og er usikker på hvor frivillig det var. Det høres ut som du kan ha vært utsatt for et seksuelt overgrep. Stemmer det? Det er ikke din skyld, og du har ikke gjort noe galt her. Det må være et stort sjokk at han tydeligvis er venn til kjæresten din. Tror jeg hadde revurdert hele forholdet med en kjæreste om han var venn med overgriperen min. Anonymkode: 74308...261 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 knulleGuden666 skrev (32 minutter siden): Hold kjeft om det, du var dritings så da kan du si du ikke husket det om han får vite det Ja, det kan jeg jo gjøre. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ingen vits å sei noko om det altså. Kva skal det væra bra for? Fortid er fortid. Anonymkode: e464c...d67 Tenkte mer på om han bestekompisen plutselig skulle fortelle typen min det. At det er bedre at han får vite det fra meg først. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du sier at du var overstadig beruset og er usikker på hvor frivillig det var. Det høres ut som du kan ha vært utsatt for et seksuelt overgrep. Stemmer det? Det er ikke din skyld, og du har ikke gjort noe galt her. Det må være et stort sjokk at han tydeligvis er venn til kjæresten din. Tror jeg hadde revurdert hele forholdet med en kjæreste om han var venn med overgriperen min. Anonymkode: 74308...261 Har faktisk laget en tråd om det her inne like etter det skjedde. Var enig med de fleste som svarte i den tråden, at det er best å la sånt ligge død siden jeg ikke husker. Men husker en gang hvordan han våknet midt på natten og bare tok seg til rette. Ubehagelig, men jeg har ikke tatt skade av det og livet går videre. TS Anonymkode: 767e3...440
Perelandra Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 Jeg hadde ligget med kompisen til typen min. Skjedde for over ti år siden, og jeg sa det, ville ikke at det skulle bli en greie om det kom opp. Liker å spille med åpne kort. I mitt tilfelle var det sex med samtykke, ditt tilfelle er jo annerledes. Personlig ville jeg nok ha syntes det var ubehagelig at typen min hadde en bestekompis som jeg hadde såpass uklare minner om. Tror nok jeg ville ha nevnt det og sagt det var en ubehagelig opplevelse. Ikke smurt på ekstra, ikke trukket fra noe. Kan jo skje at det kommer opp, dere kan møtes tilfeldig eller så. Greit å ha det ryddig. Anonymkode: 87508...b7f 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg hadde ligget med kompisen til typen min. Skjedde for over ti år siden, og jeg sa det, ville ikke at det skulle bli en greie om det kom opp. Liker å spille med åpne kort. I mitt tilfelle var det sex med samtykke, ditt tilfelle er jo annerledes. Personlig ville jeg nok ha syntes det var ubehagelig at typen min hadde en bestekompis som jeg hadde såpass uklare minner om. Tror nok jeg ville ha nevnt det og sagt det var en ubehagelig opplevelse. Ikke smurt på ekstra, ikke trukket fra noe. Kan jo skje at det kommer opp, dere kan møtes tilfeldig eller så. Greit å ha det ryddig. Anonymkode: 87508...b7f Ja, jeg ser det fra den siden også. Veldig usikker på hva som er best å gjøre. TS Anonymkode: 767e3...440
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 Huff stakkars fyr Anonymkode: e94d9...b52
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff stakkars fyr Anonymkode: e94d9...b52 Fordi dama hans har hatt sex før de ble sammen? Anonymkode: 8cbc0...d73 5
Fuglen Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 Jeg hadde nok bare sagt det som det var til kjæresten min, ser ingen grunn til å holde det hemmelig 1
Gjest supernova_87 Skrevet 17. mars 2021 #13 Skrevet 17. mars 2021 Hvis du ser vekk fra hva som er best å gjøre, og tenker på hva som hadde vært best FOR DEG i dette forholdet? Jeg ville definitivt ønsket meg et forhold der dette var noe kjæresten min visste at jeg hadde vært gjennom uavhengig av om det var kompisen hans, og med tanke på at det er kompisen kanskje enda mer, dersom vedkommende skulle komme på besøk til oss og så videre. Så ville jeg fokusert på dette behovet som jeg hadde hatt, i stedet for å prøve å tenke ut hva som blir best for alle parter. Høres ut som en kjip situasjon, og lykke til med å finne ut hvordan du skal håndtere det.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #14 Skrevet 17. mars 2021 Rainstorm skrev (3 timer siden): Hvis du ser vekk fra hva som er best å gjøre, og tenker på hva som hadde vært best FOR DEG i dette forholdet? Jeg ville definitivt ønsket meg et forhold der dette var noe kjæresten min visste at jeg hadde vært gjennom uavhengig av om det var kompisen hans, og med tanke på at det er kompisen kanskje enda mer, dersom vedkommende skulle komme på besøk til oss og så videre. Så ville jeg fokusert på dette behovet som jeg hadde hatt, i stedet for å prøve å tenke ut hva som blir best for alle parter. Høres ut som en kjip situasjon, og lykke til med å finne ut hvordan du skal håndtere det. Jeg har fortalt det og han tok det ekstremt bra! Leste innleggene her inne nøye flere ganger kombinert med min egen magefølelse. Føler det lettet mye på trykket å fortelle for min del, og det gjorde ikke minst veldig godt for forholdet. Tusen takk til alle som har svart her inne! TS Anonymkode: 767e3...440 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #15 Skrevet 17. mars 2021 Hverken du eller de andre her har ligget med disse mennene. Dere er blitt utsatt for overgrep i fylla. Dere har ingenting å skamme dere over, og det sier veldig mye om den typen din at han betegner den fyren som en bestekompis. Vurdert å dumpe og finne deg noen som ikke har slike venner? Anonymkode: aa2c1...e73
Gjest supernova_87 Skrevet 17. mars 2021 #16 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har fortalt det og han tok det ekstremt bra! Leste innleggene her inne nøye flere ganger kombinert med min egen magefølelse. Føler det lettet mye på trykket å fortelle for min del, og det gjorde ikke minst veldig godt for forholdet. Tusen takk til alle som har svart her inne! TS Anonymkode: 767e3...440 Så bra TS! Godt å høre at han tok det så bra, og at du fulgte egen magefølelse for hva som var bra for deg.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #17 Skrevet 18. mars 2021 Flere blackouts? Var det annet enn alkohol, eller sov du? «Vet ikke om det var frivillig engang fra min side»? Traumatisk? Her bør du skaffe deg hjelp for å komme videre, ellers vil dette knage deg i stykker ts. Du er ikke ferdig med dette. Anonymkode: 8415e...526
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #18 Skrevet 18. mars 2021 Jeg hadde ikke sagt noe. Anonymkode: ad398...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå