Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg lurer på hvordan spotting ser ut? Er det bare spotting hvis det er lyserosa/rødt? Jeg hadde IKM idag, og nå på kvelden begynnte jeg å blø/spotte bare bittelitt, så vidt det er noe, men det er så mørkt, det er mer brunt. Jeg pleier ikke å ha SÅ mørkt blod helt i begynnelsen av en menstruasjon, kun i slutten. Og jeg har ikke menssmerter som jeg pleier heller, og jeg pleier å få ganske sterke smerter. Har hatt litt mensmurringer som kommer å går + hodeverk og småkvalm idag og igår. 
Kan jo godt være at det er mensen óg🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 82b3c...1a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid lyserosa og/eller brun utflod før IKM kommer for fullt

Anonymkode: 05708...d1b

Skrevet

Spotting er vel det som er rosa eller brunt. 

Sålenge det er rødt, så er det friskt blod og mest sannsynlig begynnelse på mensen. 

Mulighet for en graviditet? Skal visst være vanlig med noen småblødninger rundt når mensen skulle kommet, og murringer er helt vanlig da! 

Skrevet

Har opplevd både beige, rosa og brun. 

AnonymBruker
Skrevet

Rosa/brunt er spotting. Visst det går mer over mot rødt er nok mensen på vei. 

Anonymkode: 5553b...542

AnonymBruker
Skrevet
Niny skrev (På 16.3.2021 den 23.47):

Spotting er vel det som er rosa eller brunt. 

Sålenge det er rødt, så er det friskt blod og mest sannsynlig begynnelse på mensen. 

Mulighet for en graviditet? Skal visst være vanlig med noen småblødninger rundt når mensen skulle kommet, og murringer er helt vanlig da! 

Hadde ett bittelite håp om at jeg kunne være gravid når jeg leste om spotting, men så kom mensen for fullt på natta med intense menssmerter og skikkelig mye blod😢

Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde ett bittelite håp om at jeg kunne være gravid når jeg leste om spotting, men så kom mensen for fullt på natta med intense menssmerter og skikkelig mye blod😢

Ts

Æsj så trassig.. 

Bedre lykke neste gang ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...