AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Hei. Jeg lurer på hvordan spotting ser ut? Er det bare spotting hvis det er lyserosa/rødt? Jeg hadde IKM idag, og nå på kvelden begynnte jeg å blø/spotte bare bittelitt, så vidt det er noe, men det er så mørkt, det er mer brunt. Jeg pleier ikke å ha SÅ mørkt blod helt i begynnelsen av en menstruasjon, kun i slutten. Og jeg har ikke menssmerter som jeg pleier heller, og jeg pleier å få ganske sterke smerter. Har hatt litt mensmurringer som kommer å går + hodeverk og småkvalm idag og igår. Kan jo godt være at det er mensen óg🤷🏼♀️ Anonymkode: 82b3c...1a2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Jeg har alltid lyserosa og/eller brun utflod før IKM kommer for fullt Anonymkode: 05708...d1b
Niny Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Spotting er vel det som er rosa eller brunt. Sålenge det er rødt, så er det friskt blod og mest sannsynlig begynnelse på mensen. Mulighet for en graviditet? Skal visst være vanlig med noen småblødninger rundt når mensen skulle kommet, og murringer er helt vanlig da!
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 Rosa/brunt er spotting. Visst det går mer over mot rødt er nok mensen på vei. Anonymkode: 5553b...542
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #6 Skrevet 18. mars 2021 Niny skrev (På 16.3.2021 den 23.47): Spotting er vel det som er rosa eller brunt. Sålenge det er rødt, så er det friskt blod og mest sannsynlig begynnelse på mensen. Mulighet for en graviditet? Skal visst være vanlig med noen småblødninger rundt når mensen skulle kommet, og murringer er helt vanlig da! Hadde ett bittelite håp om at jeg kunne være gravid når jeg leste om spotting, men så kom mensen for fullt på natta med intense menssmerter og skikkelig mye blod😢 Ts Anonymkode: 82b3c...1a2 1
Niny Skrevet 18. mars 2021 #7 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde ett bittelite håp om at jeg kunne være gravid når jeg leste om spotting, men så kom mensen for fullt på natta med intense menssmerter og skikkelig mye blod😢 Ts Anonymkode: 82b3c...1a2 Æsj så trassig.. Bedre lykke neste gang ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå