AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Bestilte en slik hånskaft støvsuger, og påteipet frempå den var en liten og fast svart skumbit, firkantet ca 3 cm i kantene og ca 1 cm tykk. Jeg klarer ikke å finne ut hva den er til? Noen som vet? Anonymkode: 63186...d3e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bestilte en slik hånskaft støvsuger, og påteipet frempå den var en liten og fast svart skumbit, firkantet ca 3 cm i kantene og ca 1 cm tykk. Jeg klarer ikke å finne ut hva den er til? Noen som vet? Anonymkode: 63186...d3e Et bilde ville kanskje gjøre det enklere å svare. Men umiddelbart tenker jeg at det bare er transportpolstring. Og om jeg tar feil regner jeg med at du finner den igjen i bruksanvisningen. Anonymkode: fb18d...512
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Et bilde ville kanskje gjøre det enklere å svare. Men umiddelbart tenker jeg at det bare er transportpolstring. Og om jeg tar feil regner jeg med at du finner den igjen i bruksanvisningen. Anonymkode: fb18d...512 Bilde? Det er bare en svart firkantet bit. Har ikke funnet noe om den i bruksanvisningen, og ja det er mulig den var polstring. Var ikke noe annet som beskyttet støvsugeren på den siden. På undersiden lå den i en formpresset pappgreie. Er bare så redd for å kaste den biten om det skulle vise seg at den er viktig å beholde! 🤣 Anonymkode: 63186...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå