Gå til innhold

Hvorfor faller damene som fluer rundt Peter Madsen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Maia70 skrev (2 minutter siden):

Ja, ikke sant! Han kom vel ikke så langt da. 

Men uansett, tror noen av de som skriver fan mail til mordere ikke nødvendigvis ser for seg at fyren kommer til å rømme. Det de driver med er en fantasi, som føles litt spennende og skummel og farlig ut, men som de jo vet egentlig ikke er det. Så om de hadde blitt sammen med fyren om han slapp ut tror jeg kanskje ikke gjelder alle. Ikke at jeg er noe ekspert på tema da, det må sies. Men det ligger jo en trygghet i at han er i fengsel.

Anonymkode: 2ae55...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Maia70 skrev (1 time siden):

Uforståelig nok med Breivik, men han er ikke noen som ville drept i nære forhold tenker jeg. Mens Madsen er drit farlig for alle kvinner som kommer nær han. Men kanskje noen tenner på å bli drept og partert også, hva vet jeg.

Hva får deg til å tro at han andre ikke ville drept i nære relasjoner??

Altså, fordi han bare har dempet en haug av andre? Han har ikke akkurat hatt mange å velge mellom på privaten oppigjennom. Så om han fikk sjansen, ville han nok tatt den...

Anonymkode: ce608...a5c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva får deg til å tro at han andre ikke ville drept i nære relasjoner??

Altså, fordi han bare har dempet en haug av andre? Han har ikke akkurat hatt mange å velge mellom på privaten oppigjennom. Så om han fikk sjansen, ville han nok tatt den...

Anonymkode: ce608...a5c

Motivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har nok personlighetsforstyrrelser som på kort sikt kan virke tiltrekkende. 

Og han SER jo ut som en jovial tufs, ikke en farlig mann. Det er derfor han ER farlig. 

Anonymkode: a7566...d55

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anders Behring Breivik (eller Fjotolf Hansen som han kaller seg nå) får også mange frierbrev leste jeg.

Tror mange desperate damer tenker at så lenge de sitter inneburet kan de ikke være utro.

Anonymkode: bb532...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Han har nok personlighetsforstyrrelser som på kort sikt kan virke tiltrekkende. 

Og han SER jo ut som en jovial tufs, ikke en farlig mann. Det er derfor han ER farlig. 

Anonymkode: a7566...d55

Folk med slike personlighetsforstyrrelser kan dessverre virke tiltrekkende ja. Og han ser kanskje ut som en jovial tufs ved første øyekast. Men om man gjør bildesøk på han og zoomer inn på bare øynene hans på hvert bilde, så ser han enten redd ut, som om det er ingen hjemme, som om han er gal, eller sint, eller noe annet uhyggelig. Og når man vet at han er morder...det går ikke an å bli lurt av han nå lenger, jeg nekter (nesten) å tro at det finnes så dumme folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...