AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #41 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 22.32): Sorry, han ble gift med en russisk asylsøker (?), men hadde noe på gang med en fengselsbetjent før det . Hun fikk slippe å jobbe der lenger Anonymkode: 74e09...6a8 Russisk asylsøker? Russisk? Tviler. Anonymkode: 26f9a...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #42 Del Skrevet 21. mars 2021 CorvusCorax skrev (På 17.3.2021 den 2.04): Fordi dem er usikre, forvirra og har lite empati. Æsj. AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 7.56): Fordi han dreper de Anonymkode: 52519...29a Subjekt/objektsform er noe dere burde lese om... Anonymkode: 26f9a...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #43 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 16.3.2021 den 22.07): Ikke undervurder en kvinne med daddy issues. Anonymkode: 9cf29...3b4 Det er ikke daddy issues, det er traumatiserte kvinner. Anonymkode: 26f9a...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #44 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Russisk asylsøker? Russisk? Tviler. Anonymkode: 26f9a...3fb Hun har verken russisk navn eller russisk utseende. Anonymkode: 26f9a...3fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #45 Del Skrevet 21. mars 2021 Fatter det ikke etter det han gjorde med journalisten! Anonymkode: 7e966...f48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 21. mars 2021 #46 Del Skrevet 21. mars 2021 Kanskje noen fortsatt tror han er uskyldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #47 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg syns jo han er litt kjekk da, rent utseendemessig 😂😂😂 men det er jo selvklart helt turn off med absolutt alt annet. Vil bare spy av hele greia. Normale, oppegående kvinner blir ikke tent av menn som er seriemordere. Men det er nok mange nok av rare damer som sender nakenbildene sine i posten til andre gærninger. Anonymkode: ae8d8...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #48 Del Skrevet 21. mars 2021 Kanskje han har en helt sinnsyk utstråling. Du vet, de som bergtar alle i et rom bare de går inn i det. Anonymkode: 4dc4e...802 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 21. mars 2021 #49 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Subjekt/objektsform er noe dere burde lese om... Anonymkode: 26f9a...3fb Det burde du også... Men forhold deg til HI først og fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #50 Del Skrevet 21. mars 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Det burde du også... Men forhold deg til HI først og fremst. Jeg også? Jeg har ingen skrivefeil. Anonymkode: 26f9a...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 21. mars 2021 #51 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg også? Jeg har ingen skrivefeil. Anonymkode: 26f9a...3fb Ikke jeg heller. Om du har et personlig problem med meg, så får du ta det i PM - istedenfor å avspore tråden. Det er respektløst ovenfor TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #52 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg syns jo han er litt kjekk da, rent utseendemessig 😂😂😂 men det er jo selvklart helt turn off med absolutt alt annet. Vil bare spy av hele greia. Normale, oppegående kvinner blir ikke tent av menn som er seriemordere. Men det er nok mange nok av rare damer som sender nakenbildene sine i posten til andre gærninger. Anonymkode: ae8d8...acf Nei, fy faen 🤢 Anonymkode: ad4fd...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #53 Del Skrevet 21. mars 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller. Om du har et personlig problem med meg, så får du ta det i PM - istedenfor å avspore tråden. Det er respektløst ovenfor TS. Det har du. Ha en fin dag 🙂 Anonymkode: 26f9a...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #54 Del Skrevet 21. mars 2021 CorvusCorax skrev (3 timer siden): Ikke jeg heller. Om du har et personlig problem med meg, så får du ta det i PM - istedenfor å avspore tråden. Det er respektløst ovenfor TS. Brukeren har jo rett. Du skrev "dem." Riktig skrivemåte er de. Anonymkode: eb956...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #55 Del Skrevet 21. mars 2021 Callisto83 skrev (På 19.3.2021 den 13.41): Her er jeg litt uenig. Psykopater har gjerne ikke så høy selvtillit. Det er ekstremt viktig for de å late som de har det, men hvis noen krenker denne selvfølelsen så avslører de gjerne seg selv. Tror ikke det stemmer med psykopater, du blander med narsissister. En psykopat tror virkelig at han er guds gave til kvinnene. Anonymkode: eb956...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 13. mars #56 Del Skrevet 13. mars Utrolig mye drama med denne fyren, nå er han dømt for å sende brev igjen, til en ung kvinne han sier han er forlovet med: https://radioh.no/drapsdomte-peter-madsen-domt-for-ulovlig-brevveksling/ Han ble dømt for det samme i 2023: https://www.klikk.no/truecrime/peter-madsens-liv-i-fengsel-romningsforsok-kvinner-og-forbudte-brev-7315467 Og hva fader er det med disse damene? De må jo være like gærne som han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #57 Del Skrevet 14. mars Maia70 skrev (16 timer siden): Utrolig mye drama med denne fyren, nå er han dømt for å sende brev igjen, til en ung kvinne han sier han er forlovet med: https://radioh.no/drapsdomte-peter-madsen-domt-for-ulovlig-brevveksling/ Han ble dømt for det samme i 2023: https://www.klikk.no/truecrime/peter-madsens-liv-i-fengsel-romningsforsok-kvinner-og-forbudte-brev-7315467 Og hva fader er det med disse damene? De må jo være like gærne som han. Det er så mange damer i verden at det forundrer meg ikke om noen tenner på voldsforbrytere og mordere. Det er jo et kjent fenomen som observeres i Norge også. Selv Anders Behring Breivik mottar interesser fra damer. Anonymkode: 16bcb...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 14. mars #58 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er så mange damer i verden at det forundrer meg ikke om noen tenner på voldsforbrytere og mordere. Det er jo et kjent fenomen som observeres i Norge også. Selv Anders Behring Breivik mottar interesser fra damer. Anonymkode: 16bcb...c51 Uforståelig nok med Breivik, men han er ikke noen som ville drept i nære forhold tenker jeg. Mens Madsen er drit farlig for alle kvinner som kommer nær han. Men kanskje noen tenner på å bli drept og partert også, hva vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars #59 Del Skrevet 14. mars Det er et interessant fenomen, det der. Hybristofili er jo en form for parafili... som zoofili, pedofili, eller å tenne på å tisse på seg, eller whatever... det er vel ikke alltid alt folk tenner på har en spesielt logisk forklaring, eller er noe andre som ikke er der i det hele tatt noensinne kan være i nærheten av å forstå. Utover seksuell tenning, så tipper jeg en del liker det litt farlige og spennende med å brevveksle med en morder. Og for de fleste er det jo også bare brevveksling, det er jo ikke egentlig noe farlig som i at han kan ta livet av dem.. Noen tror sikkert de kan redde han, se det gode i han. Noen vil kanskje bare i rampelyset, eller kjenne en kjendis. Mange av dem er nok litt skada, på ene eller andre måten. Det med at han hadde draget før, den kan jeg se. Det er jo vanskelig når man vet hva han har gjort å se ansiktet hans uten å føle en enorm avsky. Men hvis jeg skal prøve å se forbi det, så synes jeg han ser ut som en sjarmerende fyr på de klippene og sånt jeg har sett, har han personligheten og selvtilliten på plass så hvorfor ikke.. jeg har sett mindre ansiktspene enn han ha draget som bare det. Noen bare har det. Er det ikke også et ganske vanlig trekk ved psykopater, at de kan ha masse sjarm og karisma og ofte oppfattes som tiltrekkende? Anonymkode: 2ae55...3e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 14. mars #60 Del Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Utover seksuell tenning, så tipper jeg en del liker det litt farlige og spennende med å brevveksle med en morder. Og for de fleste er det jo også bare brevveksling, det er jo ikke egentlig noe farlig som i at han kan ta livet av dem.. Neida, bare om han rømmer: https://www.nrk.no/urix/peter-madsen-domt-for-fengselsflukt-1.15365769 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå