Gå til innhold

Hvorfor faller damene som fluer rundt Peter Madsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er jo ikke spesielt mandig og kjekk av seg. Likevel, selv etter han havnet i fengsel etter det grufulle drapet så har han masse damebesøk fra forskjellige damer. Det er jo ikke uvanlig at drapsmenn får kjærester og beundrere utenfor fengselsmurene, men han her har jo hatt MANGE på den forholdsvis korte tiden han har sittet inne, og til og med fått en fengselsbetjent til å falle for han.

Også før han begikk dette drapet hadde han masse damer og tydeligvis et rikt sexliv. Hva er det med denne mannen som er så ekstremt tiltrekkende? Han slår meg bare som en surrete fyr som vil mye men ikke får til noe ref dette pinlige rømningsforsøket,  og rare oppfinnelsene. Så jeg forstår virkelig ikke hvordan så mange dras mot han når han 1) ikke er noen kjekkas og 2) bare virker klossete og klumsete i alt han gjør. 

Anonymkode: d93ce...817

• Liker 6
Skrevet

Så sykt, såg en dokumentar om seriemorderen Ted Bundy som fikk hordevis av brev av betatte damer som sendte nakenbilder osv når han satt i fengsel😂💩 de synes sikkert Madsen er en "spennende" fyr da😀

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De ondeste mennene i verden er snille menn har jeg lest på KG. Så denne fyren er kanskje en gal morder, men han er i det minste ikke snill.

Anonymkode: 54f8d...854

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke undervurder en kvinne med daddy issues. 

Anonymkode: 9cf29...3b4

• Liker 8
Skrevet

Gudene vet, kan ikke fatte og begripe det jeg iallfall. :balltre:

AnonymBruker
Skrevet

Dette må jo være damer som ikke har sjans på andre menn

Anonymkode: bb532...8d1

• Liker 3
Skrevet

Det her er jo ikke damer i vater da.

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De tror at de er det eneste i universet som kan få han til å forandre seg og bli snill . 
De tror de kan utføre mirakler 😂😂

Anonymkode: 74e09...6a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et nært familiemedlem datet han, før mordet riktignok, men likevel. Og nei, hun er ikke i vater.

Anonymkode: 7e8d0...86b

• Liker 10
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Aner ikke, men det er helt sykt og absurd. 

Skrevet

Ble han ikke gift også, i  fengselet? 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker slike folk er de som drømmer om å gjøre noe like ille selv jeg, men tør ikke -så de lever det ut gjennom noen andre som har gjort det. Noe sånt. Gærne folk uansett..

Anonymkode: 8c87a...4d6

AnonymBruker
Skrevet
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Ble han ikke gift også, i  fengselet? 

Jo, med en fengselsbetjent 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Har lest at sånn menn som sitter i fengsel, er attraktive for damer fordi de er bad boys, men også fordi damene vet hvor de har de hen, dvs de kan ikke stikke av siden de sitter i fengsel.

Anonymkode: bb532...8d1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva? Så den dokumentaren med flere episoder. Der vi fulgte hun ungjenta som begynte å skrive med han. Og så dumpet Madsen henne, og fortalte at han hadde giftet seg med en annen.  Var det med en fengselsbetjent ja.. I all verden😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

😳

Anonymkode: 12d6c...2df

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han er ein dominant pervo kanskje? Det appelerer til ein liten gruppe kvinner som vil underkasta seg sjølv på ein destruktiv måte.

Anonymkode: 1c3f9...7d9

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hybristofili kalles dette. Og det er like vanlig som å ha mensen. Altså rammer det stort sett kvinner. 

Kriminalomrsorgen har ingen problemer med å rekruttere kvinner til yrket. Det eneste problemet er at alle vil jobbe i mannefengsel. 

Anonymkode: b6bc7...bda

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, han ble gift med en russisk asylsøker (?), men hadde noe på gang med en fengselsbetjent før det .  Hun fikk slippe å jobbe der lenger

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hybristofili kalles dette. Og det er like vanlig som å ha mensen. Altså rammer det stort sett kvinner. 

Kriminalomrsorgen har ingen problemer med å rekruttere kvinner til yrket. Det eneste problemet er at alle vil jobbe i mannefengsel. 

Anonymkode: b6bc7...bda

Dummeste jeg har lest.

Anonymkode: 4cf29...fee

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...