Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Forrige uke ble jeg oppringt av kunderådgiveren min i Postbanken - med tilbud om et møte for å snakke om økonomien min. I utgangspunktet syns jeg ikke det var nødvendig, men så tenkte jeg at jeg jo kan benytte sjansen. Men jeg vet ikke helt hvorfor dette møtet skal finne sted, ei heller hva vi skal snakke om. Jeg har meget enkle økonomiske forhold. Noen som har vært på en slik samtale - og hva fikk dere ut av den?
Gjest ArneP Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Han har nok funnet ut at han kan selge deg noe. Kanskje du har penger på konto han vil du skal kjøpe akjsefond for? Kanskje du har eiendom du kan låne penger på, du kan bruke til å kjøpe såkalte spareprodukter for? Uansett hva det er så gjelder samme regel som timeshare i syden: Ikke skriv under på noe der og da!
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Takk for tipset! Det er sikkert et eller annet de skal "selge", men de bør jo vite at jeg ikke har noe å kjøpe for. Kanskje de skal låne meg penger? Ja, ja. Jeg skal spørre litt om sparing i hvertfall.
Gjest Gjest_Enigma_* Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Postbanken ønsker å få deg inn til samtale for å se på løsningene dine tipper jeg og kanskje få deg til å begynne å bruke LEVE hvis du ikke allerede har det. Samtale med kundebehandler er noe som anbefales å ta en gang i året, husk, det er ingen forpliktelser med et sånt møte, bare en mulighet for deg til å spørre om ting.
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Jeg er allerede LEVE-kunde, men jeg vet vel egentlig ikke hva det innebærer... *notere enda et punkt på spørre-lista mi* Takk for svar, forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå