Gå til innhold

Flere som har fått vondt i tannkjøttet etter koronavaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk AZ. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Ble kjempe hoven bak ved visdomstanna, så trodde det var den først. Varte i fem dager ca. Nesten helt borte nå. Har hørt flere som fikk det samme. Blødde også neseblod.

Skrevet

Hvor lang tid etterpå fikk du det? Jeg er også hoven og vond, både i tannkjøttet men også vond på siden av tunga. 😳 

Skrevet
Tuttifrutt skrev (Akkurat nå):

Hvor lang tid etterpå fikk du det? Jeg er også hoven og vond, både i tannkjøttet men også vond på siden av tunga. 😳 

Startet å føle meg øm i tannkjøttet tre dager etter vaksinasjon. Så ble det egentlig bare verre og verre. Hadde vondt nedover halsen på en måte når jeg svelget og. Kastet ned på med Ibux så gikk det over:)

Skrevet
Mheihei skrev (2 minutter siden):

Startet å føle meg øm i tannkjøttet tre dager etter vaksinasjon. Så ble det egentlig bare verre og verre. Hadde vondt nedover halsen på en måte når jeg svelget og. Kastet ned på med Ibux så gikk det over:)

Huff. Jeg begynte å kjenne det etter 2 uker. Har ikke hatt det på denne måten før så mistenker sterkt at det er vaksinen. Utrolig vondt! Håper det snart går over. 

Skrevet
Meg.no skrev (21 timer siden):

Har meldt det inn som mulig bivirkning. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Tuttifrutt skrev (På 16.3.2021 den 22.40):

Hvis tannkjøttet fortsatt er hovent og vondt synes jeg du burde kontakte lege for å få en vurdering. 

Endret av *luna*
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg fikk det også. 2 dager siden vaksinen og plutselig hoven og smerter. 

• Opprett ny...