Adonia Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 kjæresten min har ganske uren og fet hud. endel hudormer og kviser. har aldri vært noe særlig plaget med dette selv, så vet ikke hvilke produkter som er bra. tenkte å kjøpe noe til han, så har dere noe å anbefale?
Gjest Andrine Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 MD Formulation Glycare Lotion er veldig effektiv. Kjøpes kun hos hudpleiere. Koster 350 for 60 ml men den varer lenge. Det er et slags ansiktsvann. Rens gjerne huden med noe billig og nøytralt som Lactacyd. Han kan jo bruke en oljefri og mattende krem i tillegg om han ønsker det. Declor, Biotherm og Clarins vet jeg har produkter til menn-og noen av dem er bra for uren/fet hud. MD F Skin Clearing Complex er også effektiv mot kviser,men den kan tørke ut huden litt. Evt bare påfør den på små områder eller bruk fuktihetskrem i tillegg. Husk å fortell ham at han ikke skal klemme på kviser.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Ikke kjøp hos hudpleier altfor dyrt.... Gå inn på beautybridge.com eller essentialdayspa.com
Adonia Skrevet 25. august 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2005 okei.. tusen takk for svar. men er det noen som vet om noen litt billigere alternativer også, som er effektive? egentlig greit å prøve de først syns jeg
smil Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Dr. Hauscha kanskje? Du kan lese om det her. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=145702 (Kan ikke å linke jeg...) Ok pris på produktene. Ligger mellom 100 og 200 for det meste tror jeg.
smil Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Hehe. Jeg kunne det visst likevel Og her er link til hjemmesiden: http://www.dr.hauschka.de/english/index.htm
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 Biotherm har gode produkter for menn.
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 Hvorfor ikke la ham prøve serien Normaderm fra Vichy? Den inneholder salisylsyre som skal være supert for uren hud.
Gjest Jitta Skrevet 26. august 2005 #9 Skrevet 26. august 2005 Hvorfor ikke la ham prøve serien Normaderm fra Vichy? Den inneholder salisylsyre som skal være supert for uren hud. ← Jeg har teste denne serien(rens,tonic og lotion). Synes huden ble stram etter rens og mulig den var litt for strek også. Lotionen fungere forsåvidt fint-dvs jeg fikk mindre urenheter den tiden jeg brukte den,men måtte da til gjenngjeld ha nokså tørr/stram hud. Jeg bruker nå en rens fra Dermalogica som heter "Dermal clay cleanser".Den kan virke nokså dyr når man kjøper den,men produktet holdet hva det lover og varer lenge. (Som noen nevnte over så kan du kjøpe de billigere på nettet). MD F Glycare Lotion er et dyrt produkt,men det varer lenge og bare etter èn flaske vil han ha merket stor forandringer.Kanskje også spe på med en del timer hod hudpleier??! Kanskje en hudpleier kan se litt nærmere på huden hans for å se hva han trenger...
Gjest Havkylling Skrevet 26. august 2005 #10 Skrevet 26. august 2005 Biotherm Homme anbefales fra min bedre halvdel. Rens, peeling, maske og krem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå