AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Hun har akkurat flyttet i ny leilighet sammen med kjæresten sin. Hun sa jeg kunne møte henne senere en gang igjen når korona har roet seg. Men hun sa rett ut at det måtte bli et annet sted og ikke hjemme hos henne hvis kjæresten hennes er der for hun stolte ikke på at jeg ikke kom til å prøve meg på han. Jeg sa at det kommer ikke til å skje men hun tror meg ikke. Når hun var sammen med en annen før så trodde hun at jeg prøvde meg og var interessert i han, noe som ikke stemmer. Jeg trives best alene så jeg ønsker ikke å ha noen kjæreste,Men hun tror meg ikke. Jeg respekterer at vi kan møtes et annet sted, men syns det er vondt at hun ikke stoler på meg. Er det ikke litt spesielt å tro sånt om veninnen sin? Og til dere som mener det må ligge noe mer bak, det er bare dette som jeg skriver og ikke noe mer. Anonymkode: b054e...4ad
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Enten har hun et vannvittig mindreverdskompleks, eller så har hun opplevd at andre «venninner» har gjort noe sånt før. Sikkert kombinert med at hun føler seg som verdens heldigste og tror at alle verdens kvinner er nødt til å forelske seg i hennes fantastiske kjæreste... Sannsynligvis har det ingenting med deg å gjøre, og alt med henne. Eventuelt også at hun ikke stoler helt på han. Anonymkode: d1fec...860 14
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Har samme greia ,bare at det er en som stjeler venniner da 🤔🤭 Godt voksen og,men så fort hun treffer nye er bang bang inn på snap,også har hun de. Anonymkode: 8a6cd...718 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hun har akkurat flyttet i ny leilighet sammen med kjæresten sin. Hun sa jeg kunne møte henne senere en gang igjen når korona har roet seg. Men hun sa rett ut at det måtte bli et annet sted og ikke hjemme hos henne hvis kjæresten hennes er der for hun stolte ikke på at jeg ikke kom til å prøve meg på han. Jeg sa at det kommer ikke til å skje men hun tror meg ikke. Når hun var sammen med en annen før så trodde hun at jeg prøvde meg og var interessert i han, noe som ikke stemmer. Jeg trives best alene så jeg ønsker ikke å ha noen kjæreste,Men hun tror meg ikke. Jeg respekterer at vi kan møtes et annet sted, men syns det er vondt at hun ikke stoler på meg. Er det ikke litt spesielt å tro sånt om veninnen sin? Og til dere som mener det må ligge noe mer bak, det er bare dette som jeg skriver og ikke noe mer. Anonymkode: b054e...4ad Kjenner meg igjen i en del her. Hadde et vennepar da jeg var med eksen, hun var "bestevenninnen" min. Etter jeg ble singel avtok kontakten fra hennes side og vi møttes bare når mannen hennes ikke var hjemme. Det toppet seg for meg da hun ble helt stresset en dag jeg var med henne fordi mannen var på vei hjem og sa rett ut at hun ville jeg skulle gå. Jeg likte ikke mannen hennes på den måten, vi var bare venner fordi vi hadde vært to vennepar. Jeg gikk og så meg aldri tilbake. Det der er ikke en venninne. Jeg hadde kuttet henne ut blankt. Anonymkode: d35d7...e40 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 Jeg kan på en måte forstå henne, men det blir jo feil av henne å la det gå utover deg hvis du ikke er slik. Jeg hadde selv ei venninne som la seg etter absolutt alle jeg datet, han ene lå hun med også. Til slutt måtte jeg bare kutte ut hele dama. Anonymkode: c38eb...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 Og du er sikker på at hun ikke har valgt seg en kontrollerende type og er redd for å fortelle deg at hun ikke får lov til å ha deg på besøk og heller forteller stråmannen at "hun ikke vil" at du besøker? Det er såpass vanlig for folk å gå inn i kontrollerende forhold at jeg anser dette scenarioet for det mest sannsynlige. Hele to av mine venninner valgte i ung alder å etablere forhold med usunt kontrollerende menn som krevde at de kuttet kontakten med alle venninner som ikke ukritisk oppmuntret den "klassiske" kvinnen som føder barn, lager mat, vasker hus og ellers holder kjeft. Anonymkode: ffcdb...57a 3
Gjest O.G. Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hun har akkurat flyttet i ny leilighet sammen med kjæresten sin. Hun sa jeg kunne møte henne senere en gang igjen når korona har roet seg. Men hun sa rett ut at det måtte bli et annet sted og ikke hjemme hos henne hvis kjæresten hennes er der for hun stolte ikke på at jeg ikke kom til å prøve meg på han. Jeg sa at det kommer ikke til å skje men hun tror meg ikke. Når hun var sammen med en annen før så trodde hun at jeg prøvde meg og var interessert i han, noe som ikke stemmer. Jeg trives best alene så jeg ønsker ikke å ha noen kjæreste,Men hun tror meg ikke. Jeg respekterer at vi kan møtes et annet sted, men syns det er vondt at hun ikke stoler på meg. Er det ikke litt spesielt å tro sånt om veninnen sin? Og til dere som mener det må ligge noe mer bak, det er bare dette som jeg skriver og ikke noe mer. Anonymkode: b054e...4ad Det der er ikke ei venninne av deg, kutt henne ut. Seriøst, hva i helvete har hun noe med å beskylde deg for å kanskje legge an på mannen sin for??? Hun trenger jo hjelp for usikkerheten sin.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har samme greia ,bare at det er en som stjeler venniner da 🤔🤭 Godt voksen og,men så fort hun treffer nye er bang bang inn på snap,også har hun de. Anonymkode: 8a6cd...718 Hæ? Er det galt at hun blir venninne med venninnen dine? Det er vel bare hyggelig at venninner blir venninner, så er man plutselig vennegjeng! 😃 Anonymkode: 244ce...483 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ? Er det galt at hun blir venninne med venninnen dine? Det er vel bare hyggelig at venninner blir venninner, så er man plutselig vennegjeng! 😃 Anonymkode: 244ce...483 Nei det er ikke greit. Hadde ei slik venninne jeg også også, hun legger til alle mine venninner og begynner å snakke med dem, avtale ting bak min rygg . Derfor jeg kuttet henne ut. Anonymkode: 657b8...3d3 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg kan på en måte forstå henne, men det blir jo feil av henne å la det gå utover deg hvis du ikke er slik. Jeg hadde selv ei venninne som la seg etter absolutt alle jeg datet, han ene lå hun med også. Til slutt måtte jeg bare kutte ut hele dama. Anonymkode: c38eb...9d7 Jeg er jo ikke sånn. Egentlig burde hun vite det da hun kjenner meg såpass godt. Anonymkode: b054e...4ad
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 Altså, hadde en av mine venninner trodd sånt om meg så hadde jeg kuttet henne ut. Samme om det hadde vært motsatt, hadde jeg trodd at en av mine venninner ville prøve seg på mannen min, så hadde vi ikke vært venninner mer. Anonymkode: ff5d5...498 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #13 Skrevet 17. mars 2021 Hadde, med trykk på hadde, en sånn venninne selv engang i tiden. Hun var ekstremt usikker, trodde at alt og alle prøvde seg på typen hennes, kunne ikke ha besøk hjemme når typen var der i tilfelle vi ble forelsket i han etc. Om noen snakket med han så ble hun helt stressa. Jeg sa flere ganger rett ut at jeg hadde ikke tatt i han med ildtang engang, det er ikke min kopp med te osv .. Men hun var helt klin kokkos .. Gadd ikke mer jeg altså 😅 Anonymkode: 70def...58a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #14 Skrevet 17. mars 2021 Vil du virkelig ha ei slik venninne? Anonymkode: be981...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #15 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vil du virkelig ha ei slik venninne? Anonymkode: be981...c2d Nei. Kommer til å ha mindre kontakt med henne. Anonymkode: b054e...4ad
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #16 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 9.39): Jeg kan på en måte forstå henne, men det blir jo feil av henne å la det gå utover deg hvis du ikke er slik. Jeg hadde selv ei venninne som la seg etter absolutt alle jeg datet, han ene lå hun med også. Til slutt måtte jeg bare kutte ut hele dama. Anonymkode: c38eb...9d7 Hva ER det med sånn mennesker som gjør sånt?? Jeg forstår det faktisk ikke. Virker som en besettelse rett og slett. Hva ønsker de å oppnå? At venninnen skal bli knust og ødelagt mer og mer for hver gang? Gir det et kick å se at du faktisk klarer å såre et annet menneske, ved å oppføre seg som en oppmerksomhetssyk klovn? Jeg fatter det bare ikke. Er godt voksen, og har opp i gjennom også sett de damene som har holdt på sånn. Har også hatt venninne som har flørtet med andres menn, ved å fiske om komplimenter og nærmest lagt ord i munnen på dem så de må bekrefte at "joda, du er fin du. KJempefin" Det er så åpenlyst for alle å se . Og så blir de sure og fornærmet om andre får oppmerksomhet uten å ha gjort noe for det 😄 Da kan de gjerne latterliggjøre eller vitse om damen som får oppmerksomhet, bare for å avvergre det hele. Nei jeg har aldri skjønt det styret der.... Selv har jeg alltid vært i forhold, og har aldri hatt behov for å hverken vise meg frem for andre, eller fiske etter komplimenter fra andre menn. Likevel har jeg fått minst like mye oppmerksomhet som min desperate venninne. Uten å ha gjort noe for det i det hele tatt, og kanskje vist tydelig at jeg ikke er interessert. Anonymkode: 4e834...e0b
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #17 Skrevet 18. mars 2021 Én " venn" som ikke stoler på deg ( i krig og kjærlighet) , er ingen venn !! Hun har også fornærmet deg ,på det dypeste 😳 Nei !!!La henne gå ,,ikke kødd med svikefulle memnesker.... De er ikke der for deg! De ser KUN seg selv! Ingen venn , i dette tilfellet ❣ Anonymkode: 2cd2b...a22
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #18 Skrevet 18. mars 2021 Har en venninne som var hjemme hos meg og kjæresten. Jeg er helt sinner på at hun ikke liker ham på den måten, men hun hadde en veldig flørtende atferd. Endret seg helt når han kom hjem, omtrent overså meg, fiklet med håret, viste seg frem, ble "småjente fnisete" osv. Jeg antar det kun dreide seg om at hun behøvde bekreftelse, men merket at dette orket jeg ikke. Og er også ganske sikker på at hun ikke var bevisst på hvordan hun endret seg. Anonymkode: 6085d...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå