Gå til innhold

Forbrenner ca 2200 kalorier om dagen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har kjøpt med treningsklokkeog ifølge den forbrenner jeg ca 2200kaloier om dagen (vært gjevt slik hele uka) 

Går ca 15000 skitt om dagen og trener litt styrke.

er dette greit/normalt for en jente på 26, 168 cm høy ca 65 kilo? Er helt ny i dette med kalorier og merker jeg blir litt opphengt i det og at det er like før jeg begynner å telle kalorier i maten jeg spiser for å passe på at kalorier inn og ut er ca liker men det er jo ikke helt bra det heller når jeg ikke slanker meg og bare vil komme i bedre form 🙈

Anonymkode: 0b108...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Holder du vekta? Da spiser du passelig mye.

Anonymkode: 0555a...e5c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke? På meg stemmer den nesten på en prikk.

Anonymkode: ed52f...9d5

Les artikkelen. Du kan på ingen måte vite at det stemmer på en prikk. 

Anonymkode: c1785...3da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Holder du vekta? Da spiser du passelig mye.

Anonymkode: 0555a...e5c

Gått ned 5 kilo siden desember.... med det trenings og aktivitets nivået jeg holder nå

Anonymkode: 0b108...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dersom du ikke skal slanke deg og holder vekten er det irrelevant informasjon.

Anonymkode: f3881...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min treningsklokke er ganske nøyaktig (målt trenden det siste året på kalorier inn vs kalorier ut). Du høres aktiv ut så 2200 kcal er nok en god estimate. Hvis du ikke sliter med overvekt anbefaler jeg å roe ned ang kalorier for det kan fort bli en usunn vinkling på helse. 

Anonymkode: ca29d...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke ts og skal ikke kuppe tråden, men trenger tips ang rimelig og god treningsklokke🙂

Anonymkode: 88aaa...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er ikke ts og skal ikke kuppe tråden, men trenger tips ang rimelig og god treningsklokke🙂

Jeg er fornøyd med polar ignite😄 Eneste minuset jeg har er at den teller skritt når jeg strikker😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Fitbit Charge 3 er helt kurant. Gjør jobben, men henger noen ganger etter når det kommer til puls, og registrerer ikke automatisk styrketrening som en daglig treningsøkt. Opplever den som helt grei når det kommer til å telle skritt, virker som om den noen ganger er i overkant ivrig, men alle klokker har feilmargin. 

Anonymkode: c1785...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å svare på spm ditt da, så er 2200 kcal ganske gjennomsnittlig for en normalt aktiv og normalvektig kvinne. Du vet om du spiser for my, for lite eller akkurat passe ved å følge med på vekta. Ikke begynn med kaloritelling og slanking hvis du ikke må. Kroppen trives best med stabilitet.

Anonymkode: b7c82...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...