AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Hei. jeg kjøpte spontant en test i dag etter jobb og tok den (vet jeg burde ventet til i morgen tidlig) Den ble svak positiv litt over tidsfristen. Forventet mens er imorgen. Etter middag dro jeg ut og kjøpte to tester til. Disse var negative. Kan jeg likevel være gravid? Har en test klar til i morgen tidlig også 🤞 Anonymkode: f89fb...a35
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Du sier den ble positiv etter tidsfristen og da er den ikke gyldig. Ha litt is i magen. Anonymkode: 7411f...21e 8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Akkurat samme skjedde med meg også, så ventet jeg noen dager så var den positiv og nå er jeg 6 uker på vei 🌺 masse lykke til med test i morgen tidlig Anonymkode: 99450...ee6 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Testet du fra samme urin? Hvis ikke så kan det vel være mindre konsentrert urin hvis det var kortere tid siden du tisset når du testet etterpå? Jeg har i hvert fall aldri fått to så tydelige streker på en gravidtetstest selv lenge etter tidsfristen har gått ut når jeg ikke har vært gravid. Anonymkode: 3a0ca...69e 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 Du er aller mest sannsynlig gravid. Anonymkode: 9a626...573 8
KB1 Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Testet du fra samme urin? Hvis ikke så kan det vel være mindre konsentrert urin hvis det var kortere tid siden du tisset når du testet etterpå? Jeg har i hvert fall aldri fått to så tydelige streker på en gravidtetstest selv lenge etter tidsfristen har gått ut når jeg ikke har vært gravid. Anonymkode: 3a0ca...69e Nei, det var ikke samme urin, jeg testet nok med et par timers mellomrom. Takk, det gir jo håp 🥰 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 Spennende. Oppdater oss i morgen da 😘 Anonymkode: f4117...af8 1
KB1 Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spennende. Oppdater oss i morgen da 😘 Anonymkode: f4117...af8 Det skal jeg 🥰
Lykkeligung Skrevet 16. mars 2021 #11 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei. jeg kjøpte spontant en test i dag etter jobb og tok den (vet jeg burde ventet til i morgen tidlig) Den ble svak positiv litt over tidsfristen. Forventet mens er imorgen. Etter middag dro jeg ut og kjøpte to tester til. Disse var negative. Kan jeg likevel være gravid? Har en test klar til i morgen tidlig også 🤞 Anonymkode: f89fb...a35 Er dette rfsu teste tidlig testen? Jeg tok også en for ikke så lenge siden med min strek dukket opp innenfor tidsrammen. Jeg har lest sååååå mye om spøkelses streker nå at jeg ikke tørr å juble enda. Jeg har tatt 4 forskjellige typer tester i dag og ALLE har en svak strek (men ikke noe kameraet fanger opp) men denne synes jeg er ganske tydelig. Jeg følger deg gjerne for å se siden vi har fått så like tester!! Hvor mange dpo er du? 1
KB1 Skrevet 16. mars 2021 #12 Skrevet 16. mars 2021 Lykkeligung skrev (2 minutter siden): Er dette rfsu teste tidlig testen? Jeg tok også en for ikke så lenge siden med min strek dukket opp innenfor tidsrammen. Jeg har lest sååååå mye om spøkelses streker nå at jeg ikke tørr å juble enda. Jeg har tatt 4 forskjellige typer tester i dag og ALLE har en svak strek (men ikke noe kameraet fanger opp) men denne synes jeg er ganske tydelig. Jeg følger deg gjerne for å se siden vi har fått så like tester!! Hvor mange dpo er du? Ja det er rfsu jeg fikk positiv på og de to jeg fikk negativ på senere var clearblue og apotekets eget merke. Det kan jo være spøkelsestrek, så tør ikke ta noen glede på forskudd. Ser tydelig strek på dine bilder også, så det ser jo veldig positivt ut! Skal oppdatere i morgen 😊
KB1 Skrevet 16. mars 2021 #13 Skrevet 16. mars 2021 KB1 skrev (Akkurat nå): Ja det er rfsu jeg fikk positiv på og de to jeg fikk negativ på senere var clearblue og apotekets eget merke. Det kan jo være spøkelsestrek, så tør ikke ta noen glede på forskudd. Ser tydelig strek på dine bilder også, så det ser jo veldig positivt ut! Skal oppdatere i morgen 😊 Jeg har forventet mens i morgen så er tidlig ute forresten. Glemte å svare på det
Lykkeligung Skrevet 16. mars 2021 #14 Skrevet 16. mars 2021 KB1 skrev (Akkurat nå): Jeg har forventet mens i morgen så er tidlig ute forresten. Glemte å svare på det KB1 skrev (1 minutt siden): Ja det er rfsu jeg fikk positiv på og de to jeg fikk negativ på senere var clearblue og apotekets eget merke. Det kan jo være spøkelsestrek, så tør ikke ta noen glede på forskudd. Ser tydelig strek på dine bilder også, så det ser jo veldig positivt ut! Skal oppdatere i morgen 😊 Jeg tok en rfsu midt på dagen også, men den var svakere enn den var nå på kvelden (se bilde under). Så streken min har jo blitt en del sterkere. Jeg er bare 7 dpo OM jeg skal stole på FF, men selv tror jeg at jeg er 8 dpo og det sier også natural cycles at jeg er! Jeg har også test liggende klart til i morgen tidlig! Da oppdaterer jeg også så fort jeg har testet! Håper at det er en babystrek for oss begge to ❤️🤞 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #15 Skrevet 16. mars 2021 Med forventet mens i morgen, ville testene vært tydelig positiv. Det går ikke an å lese av en test etter tidsfristen. Så nei, du er nok på ingen måte gravid. Anonymkode: 2ad85...444
KB1 Skrevet 16. mars 2021 #16 Skrevet 16. mars 2021 Lykkeligung skrev (3 minutter siden): Jeg tok en rfsu midt på dagen også, men den var svakere enn den var nå på kvelden (se bilde under). Så streken min har jo blitt en del sterkere. Jeg er bare 7 dpo OM jeg skal stole på FF, men selv tror jeg at jeg er 8 dpo og det sier også natural cycles at jeg er! Jeg har også test liggende klart til i morgen tidlig! Da oppdaterer jeg også så fort jeg har testet! Håper at det er en babystrek for oss begge to ❤️🤞 Ja gjør det ❤️ masse lykke til! 1
Lykkeligung Skrevet 16. mars 2021 #17 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med forventet mens i morgen, ville testene vært tydelig positiv. Det går ikke an å lese av en test etter tidsfristen. Så nei, du er nok på ingen måte gravid. Anonymkode: 2ad85...444 Jeg har lest at når det kommer til disse testene så kan de vise svakt positivt til langt over ikm for noen, mens en digital CB alikevel vil vise at du er gravid. Så når det kommer til akkurat denne typen test så hadde jeg ikke vært så rask med å utelukke graviditet. Men jeg sitter i samme sits som ts bortsett fra at jeg kun er 7-8 dpo. 2
KB1 Skrevet 16. mars 2021 #18 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med forventet mens i morgen, ville testene vært tydelig positiv. Det går ikke an å lese av en test etter tidsfristen. Så nei, du er nok på ingen måte gravid. Anonymkode: 2ad85...444 Håper du tar feil 😊❤️
Lykkeligung Skrevet 16. mars 2021 #19 Skrevet 16. mars 2021 KB1 skrev (1 minutt siden): Ja gjør det ❤️ masse lykke til! Takk Lykke til, til deg også! 1
KB1 Skrevet 16. mars 2021 #20 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Akkurat samme skjedde med meg også, så ventet jeg noen dager så var den positiv og nå er jeg 6 uker på vei 🌺 masse lykke til med test i morgen tidlig Anonymkode: 99450...ee6 Tusen takk ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå