Gå til innhold

Kvalitet på varer fra Ellos ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenket å kjøpe vinter klær til unger i Ellos katalogen, men jeg er ikke så kjent med katalogen/ellos :forvirret:

Har dere råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rimelige klær og ikke superduper kvalitet på alt. Jeg har kun erfaring fra badetøy og toppe rog sånn og har ikke noe å utsette på det. Hva gjelder barneklær, krever vel det at dte tåler litt røffere behandling, men det har jeg ingen erfaring med.

Gjest gjesten
Skrevet

Jeg synes at kvalitetsmessig, så kan Ellos sammenlignes med H&M. Ofte er ting bare brukbare for den vinteren/sommeren.

Skrevet
Jeg synes at kvalitetsmessig, så kan Ellos sammenlignes med H&M. Ofte er ting bare brukbare for den vinteren/sommeren.

Men barn vokser jo, så da er det vel ikke så viktig å ha klær som varer.

Skrevet

Jeg har kjøpt mye klær fra ellos til begge småguttene mine -

Vinterdressene derifra har vært både holdbare og slitesterke - tålt utallige runder i vaskemaskinen. Refleksbåndene har løsnet litt, men det har de også gjort på de dyrere dressene vi har kjøpt.

Regntøyet er av mykt materiale, så ungene beveger seg lett i det - sømmene er sveiset, og det har ikke vært snorer i hetta - noe jeg syns er best. Dessuten tørker det raskt etter vask.

Ungene vokser jo så raskt, så man får ikke brukt klærne mer enn en vinter alikevel - men de dressene jeg har kjøpt har også vært brukt som reservetøy til minstemann så jeg syns egentlig kvaliteten er grei nok, jeg.

Skrevet

Hei.

Jeg har handlet MYE på Ellos og er kjempe-fornøyd!!!

Anbefales!!!

la Guapa

Skrevet

Ellos er i samme klasse som Josefssons, dvs. helt makabert elendig kvalitet.

H & M stiller faktisk i en ganske så annen klasse: H & M-kunden kan være hvem som helst: rik, middels og fattig.

Josefssons og Ellos har et arbeidserklasse stempel over seg i tillegg til at kvaliteten og det estetiske er amputert kraftig.

H & M er sjøen, de andre to er søledammen på grusen.

Skrevet

Jeg syns kvaliteten på H&M er bedre enn på klærne fra Ellos, men nå må jeg jo legge til at jeg ikke har bestilt noe derfra på syv år og da var det masse kluss, fikk feil farge på tøyet og sendte det inn igjen. Da fikk jeg riktig farge, men bare overdelen og ikke buksa. Bare tull, helt til jeg avsluttet hele handelen.

Skrevet

Jeg er fornøyd med kvaliteten på ting jeg har handlet gjennom ellos.

Skrevet

Er fornøyd med ting jeg har handlet gjennom Ellos, både klær og sko. Kjøpte faktisk et par sko til 200kr for 5 år siden(høstsko som har vært gjennom både snø og slaps), og de henger godt med ennå.

Skrevet

Har handlet en del barneklær fra Ellos, og har ingenting å utsette på de. De holdt så lenge ungen passet de.

Gjest synseren
Skrevet
Jeg er fornøyd med kvaliteten på ting jeg har handlet gjennom ellos.

:enig:

Skrevet

Synes det er omtrent samme kvalitet på ellosklær og klær fra HM. Svigerinnen min bestiller litt barneklær fra Ellos, hun har vært fornøyd. De vokser jo fort :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Helt grei kvalitet. Synes klærne derfra er bedre enn HM sine når det gjelder kvaliteten, selv om jeg ofte liker HMs klær best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...