Thomasine Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Her fant jeg bare så mange nydelige kaker med bilder til hver kake!! Har lagt på meg 5 kg bare ved å gå gjennom alle bildene, jeg... Til enhver anledning!! http://www.detsoteliv.no/searchresults_oth...&gruppe=2#start
Gjest gjesten Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 He He. Bare prøv å søke etter "detsoteliv" og begrens det til matforumet så skal du se at du ikke er den første som har oppdaget dette farlige nettstedet. Dette er sider man bare bør se på rett etter middag eller når man er stappmett. Lurer litt på hvor mange kaker hun smaker på i uken hun som lager alt det vi ser der (om det bare er ett menneske da).
Søster Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Tænk ju! Kjenner søtsuget allerede.... Her skal det skrives ut noen sider, ja!
Arkana Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Ja, her har jeg vært og siklet mange ganger. Som deg kan jeg nesten kjenne kiloene klistre seg på bare jeg ser på kakene. Laget Chocolate Passion kaken for litt siden (men med seterrømme istedet for lettrømme, og kakao + kaffe i glasuren og mye mindre sjokoladepulver, ble litt for søtt for meg), den var god!
Gjest piaf Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Jeg har laget eplekake med rømme og en mandelbunn som jeg fant oppskrifter til på dette nettstedet - begge deler (særlig eplekaken) ble dessverre aaaltfor søte for min smak...
Gjest LoisLane Skrevet 24. august 2005 #6 Skrevet 24. august 2005 (endret) Oh god! Slankingen er over for godt - Lois' prøvekjøkken ser snart dagens lys. Har heldigvis aldri opplevd problemet med at noe er "for søtt". Hvordan kan det blir det? Endret 24. august 2005 av LoisLane
Arkana Skrevet 24. august 2005 #7 Skrevet 24. august 2005 Har heldigvis aldri opplevd problemet med at noe er "for søtt". Hvordan kan det blir det? ← Kan ikke bli for søtt. Kaker skal være søte, og gode.
Gjest gjesten Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 Jeg har bare prøvet "Gammeldags eplekake" etter oppkrift fra Det søte liv noen ganger og jeg synes nok at den faktisk er i søteste laget (den går glatt ned), så jeg har tenkt å redusere sukkermengden litt neste gang. (Denne kaken passer utmerket til å fryse ned)
Gjest piaf Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 Ang. sukker så er vel personlig smak forskjellig også der. Men alle har vel ihvertfall engang i løpet av barndommen spist seg kvalme på snop eller is? Helt alvorlig tror jeg imidlertid også at toleransen for søtsmak blir proposjonal med sukkermengdene man spiser. Hvis man unngår sukker fullstendig i en lengre periode (= flere måneder) vil man oppleve sukkersmaken som mye søtere og sterkere når man begynner med det igjen. Det er ihvertfall min erfaring. (Men dette ble definitivt en avsporing av kaketråden, da... )
NullHull Skrevet 25. august 2005 #10 Skrevet 25. august 2005 (endret) He He. Bare prøv å søke etter "detsoteliv" og begrens det til matforumet så skal du se at du ikke er den første som har oppdaget dette farlige nettstedet. Dette er sider man bare bør se på rett etter middag eller når man er stappmett. ← Nå er jeg helt imot selvskryt, asså, men...kremte, kremte...tror faktisk det var meg som introduserte denne siden her inne... *løper og gjemmer seg igjen* Endret 25. august 2005 av NullHull
Gjest LoisLane Skrevet 26. august 2005 #11 Skrevet 26. august 2005 Ang. sukker så er vel personlig smak forskjellig også der. Men alle har vel ihvertfall engang i løpet av barndommen spist seg kvalme på snop eller is? ← Nei...
Gjest vsn Skrevet 26. august 2005 #12 Skrevet 26. august 2005 Herregud Jeg ante ikke at det fantes sååå mange (fristende) oppskrifter. Denne ble lagret under "mine favoritter". Skal jammen meg prøve noen oppskrifter derfra. Og når kiloene legger seg på kommer jeg tilbake og sprer eder og galle her...
thei Skrevet 26. august 2005 #13 Skrevet 26. august 2005 såg helt fantastiskt ut- tusen takk. tror jeg starter med cubabrownies!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #16 Skrevet 27. august 2005 Her fant jeg bare så mange nydelige kaker med bilder til hver kake!! Har lagt på meg 5 kg bare ved å gå gjennom alle bildene, jeg... Til enhver anledning!! http://www.detsoteliv.no/searchresults_oth...&gruppe=2#start ← Takk, har lagt den til mine favoritter
Gjest Virvel Skrevet 29. august 2005 #17 Skrevet 29. august 2005 Farlig, farlig! Men vedkommende som har lagt inn oppskrift på Oreo-kake får en av meg, for jeg har lett etter en oppskrift som er forståelig for en nordmann i evigheter!
melina Skrevet 29. august 2005 #18 Skrevet 29. august 2005 Å, her var det mange deilige kaker Har snart bursdag og skal prøve ut noen av dem da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå