AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 En jeg har kjent lenge er ca 3 år inni en 11-års dom, har hatt kontakt med han på tlf i ny og ne, han påstår at han har blitt homo i fengsel og sier han har «får’n i rumpa» der inne😳 litt for mye info spør du meg, vet ikke om jeg vil holde kontakten om det går så hardt for seg der inne😅 det er ikke sånn jeg ser for meg norske fengsler akkurat, regner ikke med at noen her har opplevd det samme😬 Anonymkode: 152d4...21c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Du ønsker ikke kontakt fordi han er homofil? Men at han er kriminell er helt greit for deg? Hva faen feiler det folk?? Det er ikke farlig å være homofil, men har man en dom på 11år så har man antakelig skadet et annet menneske på et eller annet vis. Enten vold, ran, innføring av narkotika, voldtekt, uaktsomt drap... Men nei.., for deg er der verst at han er homofil. Anonymkode: 8b715...ca6 13
Gjest Lasox Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du ønsker ikke kontakt fordi han er homofil? Men at han er kriminell er helt greit for deg? Hva faen feiler det folk?? Det er ikke farlig å være homofil, men har man en dom på 11år så har man antakelig skadet et annet menneske på et eller annet vis. Enten vold, ran, innføring av narkotika, voldtekt, uaktsomt drap... Men nei.., for deg er der verst at han er homofil. Anonymkode: 8b715...ca6 Syk verden vi lever i!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: En jeg har kjent lenge er ca 3 år inni en 11-års dom, har hatt kontakt med han på tlf i ny og ne, han påstår at han har blitt homo i fengsel og sier han har «får’n i rumpa» der inne😳 litt for mye info spør du meg, vet ikke om jeg vil holde kontakten om det går så hardt for seg der inne😅 det er ikke sånn jeg ser for meg norske fengsler akkurat, regner ikke med at noen her har opplevd det samme😬 Anonymkode: 152d4...21c Da har han nok alltid vært homofil. Er man ikke homfil så vil man garantert ikke ha den inn bak. Mange homofile som ikke liker analsex også, Anonymkode: 0a373...faf
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 tenker kompisen din var rumpe banditt lenge før han kom inn i fengsel. ville kuttet all kontakt med han Anonymkode: be2f2...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du ønsker ikke kontakt fordi han er homofil? Men at han er kriminell er helt greit for deg? Hva faen feiler det folk?? Det er ikke farlig å være homofil, men har man en dom på 11år så har man antakelig skadet et annet menneske på et eller annet vis. Enten vold, ran, innføring av narkotika, voldtekt, uaktsomt drap... Men nei.., for deg er der verst at han er homofil. Anonymkode: 8b715...ca6 Imaginær problemstilling, så ta det helt med ro. Anonymkode: 84253...c4d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå