Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye stas gjør du på din kjære når han/hun har bursdag og det ikke er rundt tall? Føler jeg feilet litt i dag, har ordnet endel, men alt gikk liksom på tverke og var litt dårlig planlagt... Føler meg som en crap kjæreste pågrunn av det. Hører jo med at vi har 2 små barn, så ikke så inmari lett føler jeg, men burde gjort mere for å gjøre det til en bra dag på hans premisser. Alltid skal jeg ordne så mye opplegg, men han liker jo egentlig ikke det fordi det ofte kan bli litt stress og han haaaater stress..😞 Så dårlig av meg å ikke tenke på hva han virkelig vil ha og ikke hva jeg vil ordne for han😕

Anonymkode: 7968d...203

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alltid skal jeg ordne så mye opplegg, men han liker jo egentlig ikke det fordi det ofte kan bli litt stress og han haaaater stress..😞 Så dårlig av meg å ikke tenke på hva han virkelig vil ha og ikke hva jeg vil ordne for han😕

Ja, det vil jeg si. Dersom dere har to barn sammen, så er det tydeligvis ikke første bursdagen hans heller. Pleier du overkjøre på alle områder eller kun bursdager?

Anonymkode: d94a7...79a

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mye stas gjør du på din kjære når han/hun har bursdag og det ikke er rundt tall? Føler jeg feilet litt i dag, har ordnet endel, men alt gikk liksom på tverke og var litt dårlig planlagt... Føler meg som en crap kjæreste pågrunn av det. Hører jo med at vi har 2 små barn, så ikke så inmari lett føler jeg, men burde gjort mere for å gjøre det til en bra dag på hans premisser. Alltid skal jeg ordne så mye opplegg, men han liker jo egentlig ikke det fordi det ofte kan bli litt stress og han haaaater stress..😞 Så dårlig av meg å ikke tenke på hva han virkelig vil ha og ikke hva jeg vil ordne for han😕

Ikke la deg påvirke av den negative kommentaren over. Du virker som et grunnleggende godt menneske som ønsker å feire partneren din. Mange ville vært utrolig glade for å ha en som deg i livet sitt, og det er sikkert kjæresten din også selv om han kanskje synes det er litt mye noe ganger.

Anonymkode: 9ceb3...eef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke la deg påvirke av den negative kommentaren over. Du virker som et grunnleggende godt menneske som ønsker å feire partneren din. Mange ville vært utrolig glade for å ha en som deg i livet sitt, og det er sikkert kjæresten din også selv om han kanskje synes det er litt mye noe ganger.

Ærlig talt. Hun tok dette opp selv. Kutt ut å få det til å være meg som begynte å hakke. Klart det er et problem. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ærlig talt. Hun tok dette opp selv. Kutt ut å få det til å være meg som begynte å hakke. Klart det er et problem. 

Du er hakket aggressiv. Kanskje lukke nettleseren og ta en pust i bakken? Du bidrar ikke med noe konstruktivt her.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du er hakket aggressiv. Kanskje lukke nettleseren og ta en pust i bakken? Du bidrar ikke med noe konstruktivt her.

Det bestemmer virkelig ikke du.

Hold deg til sak.

Skrevet

I feel you! Det var et år der mannens bursdag ikke ble helt fantastisk av et par årsaker som han ikke hadde noen skyld i. Føltes ganske pyton, så da sa jeg unnskyld for at det ble som det ble. Viste seg at det var null stress, og han tok det hele med stoisk ro. Men jeg fant ut noe da, og i stedet for å styre/lage overraskelsesopplegg spør jeg heller nå: hva ønsker du deg i gave/er det noe spesielt du har lyst til å gjøre på dagen din/hva har du lyst til å spise/hvilken kake vil du ha etc. Kanskje ikke så romantisk i alles øyne, men da blir det som han vil og langt mindre styrete for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper noe jeg veit han ønsker seg og lager en god middag. Han hater styr og stress. Så det holder jeg meg langt unna. 

Prøv igjen til neste år TS. Senk dine egen krav og hør på mannen din. 

Anonymkode: f460d...927

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Dise skrev (19 minutter siden):

Kanskje ikke så romantisk i alles øyne, men da blir det som han vil og langt mindre styrete for meg.

Det høres helt perfekt ut.

Tankelesing er oppskrytt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det vil jeg si. Dersom dere har to barn sammen, så er det tydeligvis ikke første bursdagen hans heller. Pleier du overkjøre på alle områder eller kun bursdager?

Nei, pleier absolutt ikke det, men iblandt er det litt vanskelig med han fordi han overlater ofte kontrollen til meg/bagatelliserer ting også når jeg ikke får det til og ting går litt på tverke så er det litt for sent da. Jeg liker jo å overraske på bursdager, men kommer han med ønsker så lytter jeg til de. Det er bare mine forhåpninger og drømmer i hode om hvordan det skal bli + tidsoptimisme og en dæsj dårlig planleggingsevne som kødder det til for meg og oss iblandt..

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Takk, der gjorde godt å høre😊

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, pleier absolutt ikke det, men iblandt er det litt vanskelig med han fordi han overlater ofte kontrollen til meg/bagatelliserer ting også når jeg ikke får det til og ting går litt på tverke så er det litt for sent da. Jeg liker jo å overraske på bursdager, men kommer han med ønsker så lytter jeg til de. Det er bare mine forhåpninger og drømmer i hode om hvordan det skal bli + tidsoptimisme og en dæsj dårlig planleggingsevne som kødder det til for meg og oss iblandt..

TS

OK, da hadde jeg tatt det han sa helt bokstavlig, så fikk han lære å bli mer tydelig hvis han ikke er fornøyd.

Har selv en i familien som ikke ville ha fest eller oppmerksomhet, så ble hun skikkelig skuffet da vi tok henne på ordet. Neste gang fikk hun oppmerksomhet.

Men vi er mange som faktisk ikke liker oppmerksomhet. Og da blir det slitsomt når andre skal gi det likevel. 

AnonymBruker
Skrevet

Bak favorittbaksten hans bare til ham, enten det er gjærbakst eller kake. Server favorittmiddagen hans. Og la ham bare slappe av etter jobb akkurat denne dagen. Altså at han slipper unna det meste av oppgavene med barn og hus.

Dette tror jeg kan høres ut som en perfekt bursdag for ham til neste år;)

Blir mye på deg da, men husk at mye kan gjøres i dagene i forveien, så du trenger ikke ta alt på en gang.

Anonymkode: 2242b...8a2

AnonymBruker
Skrevet

Som regel såpass enkelt at han fikk velge middag og så hadde vi en helt enkel kake/is/sjokoladepudding til dessert. 

Vi hadde dårlig råd da, men ga han gave i form av en fleecejakke han brukte mye av. Pluss sokker. Han brukte opp sokker om hverandre 😅

Anonymkode: d7671...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...