Gå til innhold

BioDrain rensekur!

Fremhevede innlegg

Gjest Wonder!
Skrevet

Kan noen som har tatt denne svare på spørsmålene mine?

*Er det en kur man der man bare tar tabletter-i tillegg til noramlt kodthold?

*Kan man ta den om man går på medisiner?

*Hvordan blir huden når man går på huden og etterpå? Har litt uren hud...

*Hva skjer med vekten? Trenger ikke gå ned,men gjør man det uansett selv om jeg spiser slik jeg bruker å gjøre?

*Må man veldig ofte på do under kuren?

*Hvor lenge varer en kur? Kan man ta flere etter hverandre om man ønsker?

Så en annonse i et blad om det i dag og tenkte det muligens kunne være noe...Har lyst til å prøve en sånn rens. Venninnen min prøve den 24-greiene og klarte ikke gjennomføre pga smaken på pulveret,så denne virker enklere...

Håper på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen som har tatt denne svare på spørsmålene mine?

*Er det en kur man der man bare tar tabletter-i tillegg til noramlt kodthold?

*Kan man ta den om man går på medisiner?

*Hvordan blir huden når man går på huden og etterpå? Har litt uren hud...

*Hva skjer med vekten? Trenger ikke gå ned,men gjør man det uansett selv om jeg spiser slik jeg bruker å gjøre?

*Må man veldig ofte på do under kuren?

*Hvor lenge varer en kur? Kan man ta flere etter hverandre om man ønsker?

Så en annonse i et blad om det i dag og tenkte det muligens kunne være noe...Har lyst til å prøve en sånn rens. Venninnen min prøve den 24-greiene og klarte ikke gjennomføre pga smaken på pulveret,så denne virker enklere...

Håper på svar!  :)

Man tar tabletter i tillegg til normalt kosthold, og derfor blir det en mild utrenskning. Det skjedde ingen forandringer med vekten, dessverre.

Nå har ikke jeg dårlig hud, men siden kuren er så mild tror jeg ikke hudproblemene blir bedre.

Du må nok gå litt oftere på do enn ellers, men ikke så mye.

Det fins både 4? ukers og 5-ukers kurer. Jeg vil ikke anbefale å ta flere kurer rett etter hverandre. Da er det bedre å vente en måneds tid, og deretter ta en ny.

Når det gjelder medisiner og kuren, spørs det vel på medisinen, altså om den inneholder noe som reagerer negativt med noen av urtene i Biodrain. Men det kan legen din (eller kanskje betjeningen i helsekostbutikken) svare deg på.

Til slutt må jeg innrømme at jeg ikke merket så stor forskell etter å ha vært gjennom en 5-ukers kur. Men vi er vel forskjellige der.

Uansett, lykke til.

Skrevet

Må innrømme at jeg har tatt en slik kur jeg også. Tok den flytende kuren.

Merket absolutt ingen forskjell :forvirret:

Skrevet

Jeg prøvde pillevarianten og merket ingen forskjell fra før kur og etter kur. Bortkastede penger for min del.

Gjest Brunetten_
Skrevet

Gikk på BioDrain i 2 uker. Merket ingenting.

Jeg tisset mer, fordi det sto bak at man skulle drikke mer vann. Jeg fikk vondt i hodet, fordi det står bak at man skal kutte ut kaffen. Jeg følte meg ikke bedre av denne kuren, men noen sier de gjør...og det er jo fordi det står bak at man skal spise sundt under denne kuren. Snakk om lureri. :roll:

Jeg måtte slutte på den etter 2 uker fordi jeg fikk vondt i magen.

Skrevet

Jeg brukte denne i 2,5 uker, men måtte slutte fordi jeg ble så dårlig.

Merket ingen annen forskjell enn at jeg tisset veldig mye.

Skrevet

Har tatt disse tabelettene i snart 2 uker, og merker ingen forskjell jeg heller... :forvirret: Men kommer til å bruke dem opp, har kjøpt en 5-ukers kur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...