Minih Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Jeg hadde eggløsning 28 februar. Skulle hatt mensen igår mandag 15 mars. Ingen tegn til menstruasjon, jeg tester med morgen urin og graviditetstest viser negativt. Har noen opplevd at testen viser negativ men at man kanskje er gravid? Jeg har til vanlig en normal syklus..
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Graviditetstester skal være mer enn 99% sikre når du tester etter forventet mens, så det er mest sannsynlig at du ikke er gravid og mensen bare lar vente på seg, dessverre. Det kan jo hende at du er en av de <1% det slår ut senere på, eller at du hadde eggløsning senere enn du tror. Hcg-hormonet som testene fanger opp dobler seg ca annenhver dag i et levedyktig svangerskap, så du kan bare fortsette å teste ca annenhver dag om mensen ikke dukker opp. Håpet er ikke ute før mensen kommer, men jeg ville forberedt meg på at det ikke gikk denne syklusen ❤️ Anonymkode: cbee1...26e 1
Minih Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Graviditetstester skal være mer enn 99% sikre når du tester etter forventet mens, så det er mest sannsynlig at du ikke er gravid og mensen bare lar vente på seg, dessverre. Det kan jo hende at du er en av de <1% det slår ut senere på, eller at du hadde eggløsning senere enn du tror. Hcg-hormonet som testene fanger opp dobler seg ca annenhver dag i et levedyktig svangerskap, så du kan bare fortsette å teste ca annenhver dag om mensen ikke dukker opp. Håpet er ikke ute før mensen kommer, men jeg ville forberedt meg på at det ikke gikk denne syklusen ❤️ Anonymkode: cbee1...26e Takk for utfyllende og godt svar!❤️ Tok eggløsningstest den 28 og 29, og begge dagene var positive.. er nok som du sier håpet er ikke ute før mensen kommer 😌
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Minih skrev (4 minutter siden): Takk for utfyllende og godt svar!❤️ Tok eggløsningstest den 28 og 29, og begge dagene var positive.. er nok som du sier håpet er ikke ute før mensen kommer 😌 Eggløsningen er vel den dagen testen blir negativ igjen? Så hvis du hadde positiv den 28. og 29. var vel eggløsningen din etter det en gang? Anonymkode: f62ef...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå