Gå til innhold

Fikk melding på Instagram av en som er forlovet! Fortelle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en melding fra en fyr, som spurte hvor gammel jeg er, om snappen min osv. jeg har store pupper, dette må jo være grunnen. Jeg spurte hva han tror kjæresten hans ville synes om det? « vil bare være venn « Haha! Morsomt!! Mannfolk....... hennes Instagram profil var tagget i bildene hans, med henne! Fikk såååå lyst å sende henne mld med screenshot bilder! Hva syns dere?  kvalme menn!

Anonymkode: e3040...73c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sendt henne melding med screenshot av samtalen. 

Anonymkode: ae501...a3e

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde sendt henne melding med screenshot av samtalen. 

Anonymkode: ae501...a3e

Så ut som de nylig har forlovet seg også. Får bare vondt av henne. Hun ser jo bra ut også. Men noen menn er bare sånn... vet ikke om jeg gidder..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 4ea07...eda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så ut som de nylig har forlovet seg også. Får bare vondt av henne. Hun ser jo bra ut også. Men noen menn er bare sånn... vet ikke om jeg gidder..

Hadde det vært min kjæreste som gjorde dette, hadde jeg satt pris på å vite om det. Så kunne jeg selv tatt stilling til hva jeg ønsket å gjøre med det.

Anonymkode: 87e67...0b1

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fikk en melding fra en fyr, som spurte hvor gammel jeg er, om snappen min osv. jeg har store pupper, dette må jo være grunnen. Jeg spurte hva han tror kjæresten hans ville synes om det? « vil bare være venn « Haha! Morsomt!! Mannfolk....... hennes Instagram profil var tagget i bildene hans, med henne! Fikk såååå lyst å sende henne mld med screenshot bilder! Hva syns dere?  kvalme menn!

Om de er forlovet?

Ja.

Gi henne en sjanse til å snu i tide.

Anonymkode: c602d...617

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde det vært min kjæreste som gjorde dette, hadde jeg satt pris på å vite om det. Så kunne jeg selv tatt stilling til hva jeg ønsket å gjøre med det.

Anonymkode: 87e67...0b1

Jeg også. Har veldig lyst å fortelle!!

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde satt pris på å få screenshot hvis jeg hadde vært henne. Risikere å gifte seg med en sånn gris! 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
NewStart87 skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde satt pris på å få screenshot hvis jeg hadde vært henne. Risikere å gifte seg med en sånn gris! 

De er veldig unge.. bare 20’

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kjenner han til deg?

Anonymkode: 1e9dd...10a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det hadde vært fint om du sa fra hvis jeg var henne. Kaanskje han bare ville være venner, men er jo litt rart å ta kontakt med en tilfeldig jente på Instagram i tilfelle? Du kan jo sende henne en melding og si at du var usikker på om du skulle si fra, men at du tenkte det var like greit. 

Anonymkode: e34fa...3a7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes det hadde vært fint om du sa fra hvis jeg var henne. Kaanskje han bare ville være venner, men er jo litt rart å ta kontakt med en tilfeldig jente på Instagram i tilfelle? Du kan jo sende henne en melding og si at du var usikker på om du skulle si fra, men at du tenkte det var like greit. 

Anonymkode: e34fa...3a7

Ganske merkelig 😝 .. jeg ser greia.. en kåring rett og slett. Jeg har sexy bilder og digre pupper. Var vel det han likte. Ikke mye venn han tenkte på nei. Totalt fremmed. Ikke rart kvinner sliter med å stole på menn.

• Liker 4
Gjest Tamsi
Skrevet

Kjør på! Han "vil jo bare være venn" så da har han vel ikke noe imot at hun får se samtalen :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du å tape på å si ifra..hans gode vennskap....? 😏

Anonymkode: 634c2...0b8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ta screenhots og send det til dama. Blokker han når han hun har sett meldingen din.

Anonymkode: 314e5...9bf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal gjøre det 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tåler ikke sånn oppførsel. Totalt uakseptabelt ! Hun fortjener bedre.. han vil garantert være utro

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at puppene dine er årsaken? :klo: 

Anonymkode: 54755...e4b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde satt pris på å få vite det. Dersom min mann skrev en jente slik og hun sier fra til meg hadde jeg nok vært evig takknemlig. Heller vite slikt enn å bruke sitt liv på noen og kanskje finne ut av det etter barn osv mye senere.  

Anonymkode: 476b6...e70

• Liker 4
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva har du å tape på å si ifra..hans gode vennskap....? 😏

Anonymkode: 634c2...0b8

Dette er jo noe som går igjen...

TS  har nok endel mer enn det å tape. Det er ikke få som tror at de gjør noe riktig med å gi beskjed og blir skjelt ut og trakassert i lange tider.

Ryggmargsrefleksen ser ut til å alltid gi elskerinnen all skyld for utroskap, og det er i den rollen du befinner deg når du gir henne beskjed. Det kan ofte bli stygt.

Du vet ingenting om deres forhold og hvilke avtaler de har, men bare antar utifra deg selv. Det kan fort bære galt avsted.

Mitt råd er å la være. Du vil få et mye bedre liv selv hvis du slutter å bekymre deg for hvordan andre lever sitt liv.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...