Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Anki-2.0 skrev (23 timer siden):

380 er høyt. Jeg hadde CRP på 570 i fjor da jeg hadde lungebetennelse, syreforgiftning og blodforgiftning - ikke noe jeg ønsker igjen.  Har ikke noen planer om å reise noe sted i sommer. Mannen min hadde ferie noen dager denne uka, så vi var litt rundt omkring da, pluss at vi feiret 22 års bryllupsdag i går. :) Resten av ferien hans blir i august, og da skal vi pusse opp (male) stue og bad. 

Gratulerer! :blomst2:

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

En skikkelig soldag igjen nå. Hører fuglene kvittrer ute gjennom den lille glugga mi. Jeg får gå over til tabletter, crp er gått fint ned, venter på fysio som skal snakke litt om lungeøvelser, det har jeg vært med på før, men har ikke noe annet å bruke tiden min på, så får høre det igjen. 

Så bra :jepp: Føler du deg bedre og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (21 timer siden):

Det er bra?  Har ikke peiling på medisin. Men forstod det slik fra de andre innleggene i tråden at dette var positivt. 

Ja, det er positivt. :jepp:

Sola de skrev (20 timer siden):

Bare du ikke blir sendt hjem for tidlig. Kroppen din har fått en skikkelig omgang juling. God bedring :klem3:

Har hatt verre omganger, så får tro det går bra. :nikke:

Rumle skrev (13 timer siden):

Gratulerer! :blomst2:

Så bra :jepp: Føler du deg bedre og?

Ja, gjør det. :jepp: hoster litt mer nå, har ikke gjort det før, men var normalt. 

Har sovet så godt i natt, fikk en liten en å sove på, sov 9 timer uten å våkne. Får dra hjem i dag, det tar jo bare tid med alt som må ordnes og legevissit osv. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Ja, det er positivt. :jepp:

Har hatt verre omganger, så får tro det går bra. :nikke:

Ja, gjør det. :jepp: hoster litt mer nå, har ikke gjort det før, men var normalt. 

Har sovet så godt i natt, fikk en liten en å sove på, sov 9 timer uten å våkne. Får dra hjem i dag, det tar jo bare tid med alt som må ordnes og legevissit osv. 

Så fint, det er så godt når man endelig får sove lenge. Bra du får dra hjem :jepp: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
2 hours ago, Daryl Dixon said:

Har sovet så godt i natt, fikk en liten en å sove på, sov 9 timer uten å våkne. Får dra hjem i dag, det tar jo bare tid med alt som må ordnes og legevissit osv. 

Så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble hentet av pappa I går, bilen hans hadde problemer med klimaanlegg, så var nesten 30grader inne der, ikke helt optimalt. Var nok mer sliten enn jeg trodde, sloknet nesten momentant når jeg kom hjem, var bare oppe for å spise litt. Deilig å være hjemme, litt alene nå. Lydbok og stille stund på sofaen.

Rakk å registrere en hel hær med humler i den ene mynteplanten og skogskjegg i går da. Det var bra! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
47 minutter siden, Daryl Dixon said:

Ble hentet av pappa I går, bilen hans hadde problemer med klimaanlegg, så var nesten 30grader inne der, ikke helt optimalt. Var nok mer sliten enn jeg trodde, sloknet nesten momentant når jeg kom hjem, var bare oppe for å spise litt. Deilig å være hjemme, litt alene nå. Lydbok og stille stund på sofaen.

Rakk å registrere en hel hær med humler i den ene mynteplanten og skogskjegg i går da. Det var bra! 

Bra du er hjemme og bra du har humler. Dette med varm bil er ikke gøy. Biler er som drivhus når det er sol. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (På 14.6.2024 den 19.36):

Håper det går bra med @Rainstorm2.0 som ikke har vært på forumet på en stund. 

Aw, takk for omtanken :klem:  
Det eneste familiemedlemmet jeg har hatt regelmessig kontakt med siste årene døde (forventet av alderdom, men dog) og begravelse og kontakt med resten av familien og å omstille meg til livet uten han ga meg en ny runde med langvarig fatiguesmell.  🥴 Trenger ikke ta karusell når hodet svimler helt av seg selv. 

Masse god bedring Dixon, dobbeltsidig lungebetennelse høres helt pyton ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 minutt siden, Rainstorm2.0 said:

Aw, takk for omtanken :klem:  
Det eneste familiemedlemmet jeg har hatt regelmessig kontakt med siste årene døde (forventet av alderdom, men dog) og begravelse og kontakt med resten av familien og å omstille meg til livet uten han ga meg en ny runde med langvarig fatiguesmell.  🥴 Trenger ikke ta karusell når hodet svimler helt av seg selv. 

Kondolerer. :hjerte: Trist at du mistet det eneste familiemedlemmet du regelmessig har hatt kontakt med.  :hjerte: Leit du får så mange smeller. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Kondolerer. :hjerte: Trist at du mistet det eneste familiemedlemmet du regelmessig har hatt kontakt med.  :hjerte: Leit du får så mange smeller. :hjerte:

Takk, det setter jeg pris på SVK. 💙 Blir mye tanker rundt familien for tiden. Jeg har gode håp for at det skal kunne endre seg, få mer kontakt, på sikt, jeg må bare bli bedre først. Er ensomt nå, men godt å ha håp i det minste.

Husker ikke hvor jeg hørte det, men noen som sa at bedring ikke var at en ikke fikk "smeller" lenger, eller perioder med hva enn man slet med, men at de dårlige periodene ble kortere, og hadde lengre og lengre opphold. Prøver å huske på det når jeg føler at jeg stadig er tilbake på start. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 hour ago, Rainstorm2.0 said:

Takk, det setter jeg pris på SVK. 💙 Blir mye tanker rundt familien for tiden. Jeg har gode håp for at det skal kunne endre seg, få mer kontakt, på sikt, jeg må bare bli bedre først. Er ensomt nå, men godt å ha håp i det minste.

Husker ikke hvor jeg hørte det, men noen som sa at bedring ikke var at en ikke fikk "smeller" lenger, eller perioder med hva enn man slet med, men at de dårlige periodene ble kortere, og hadde lengre og lengre opphold. Prøver å huske på det når jeg føler at jeg stadig er tilbake på start. 

Så bra du har gode håp for  mer kontakt med familien din.  Utrolig trist at du er ensom, men det hjelper jo at man har troen på at det kommer til å bli mindre ensomt. Virker jo også som om familien din ønsker mer kontakt og at du bare trenger å la dem få denne kontakten med deg. 

Håper også det går enormt lang tid før du eller noen av dere andre i tråden får en ny smell. Har vært alt for mange smeller i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 minutter siden):

Så bra du har gode håp for  mer kontakt med familien din.  Utrolig trist at du er ensom, men det hjelper jo at man har troen på at det kommer til å bli mindre ensomt. Virker jo også som om familien din ønsker mer kontakt og at du bare trenger å la dem få denne kontakten med deg. 

Håper også det går enormt lang tid før du eller noen av dere andre i tråden får en ny smell. Har vært alt for mange smeller i det siste. 

Takk 💙

Ja, det håper jeg også for oss alle! 🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

Ble hentet av pappa I går, bilen hans hadde problemer med klimaanlegg, så var nesten 30grader inne der, ikke helt optimalt. Var nok mer sliten enn jeg trodde, sloknet nesten momentant når jeg kom hjem, var bare oppe for å spise litt. Deilig å være hjemme, litt alene nå. Lydbok og stille stund på sofaen.

Rakk å registrere en hel hær med humler i den ene mynteplanten og skogskjegg i går da. Det var bra! 

Alltid godt å komme hjem :jepp: Alltid koselig med humler ❤️ 🤩

Rainstorm2.0 skrev (3 timer siden):

Aw, takk for omtanken :klem:  
Det eneste familiemedlemmet jeg har hatt regelmessig kontakt med siste årene døde (forventet av alderdom, men dog) og begravelse og kontakt med resten av familien og å omstille meg til livet uten han ga meg en ny runde med langvarig fatiguesmell.  🥴 Trenger ikke ta karusell når hodet svimler helt av seg selv. 

Masse god bedring Dixon, dobbeltsidig lungebetennelse høres helt pyton ut!

Dette var leit å lese, kondolerer ❤️ 

Føler med deg ang fatigue, det har jeg også, det er så tungt og fortvilende. Håper smellen blir mindre enn du frykter :klem3:

Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden):

Takk, det setter jeg pris på SVK. 💙 Blir mye tanker rundt familien for tiden. Jeg har gode håp for at det skal kunne endre seg, få mer kontakt, på sikt, jeg må bare bli bedre først. Er ensomt nå, men godt å ha håp i det minste.

Husker ikke hvor jeg hørte det, men noen som sa at bedring ikke var at en ikke fikk "smeller" lenger, eller perioder med hva enn man slet med, men at de dårlige periodene ble kortere, og hadde lengre og engre opphold. Prøver å huske på det når jeg føler at jeg stadig er tilbake på start

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Alltid godt å komme hjem :jepp: Alltid koselig med humler ❤️ 🤩

Dette var leit å lese, kondolerer ❤️ 

Føler med deg ang fatigue, det har jeg også, det er så tungt og fortvilende. Håper smellen blir mindre enn du frykter :klem3:

 

Stjernesmileyen hang seg på, fikk den ikke bort! :vetikke: :ler:

Det skjer forøvrig med meg hele tiden for tiden, har dere andre problemer med å slette smileys før dere poster? Høres ut som en helt uvesentlig ting, men det er faktisk overraskende irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
9 minutter siden, Rumle said:

Føler med deg ang fatigue, det har jeg også, det er så tungt og fortvilende. 

Trist at du også har det slik. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (1 minutt siden):

Trist at du også har det slik. :hjerte:

❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (3 timer siden):

Aw, takk for omtanken :klem:  
Det eneste familiemedlemmet jeg har hatt regelmessig kontakt med siste årene døde (forventet av alderdom, men dog) og begravelse og kontakt med resten av familien og å omstille meg til livet uten han ga meg en ny runde med langvarig fatiguesmell.  🥴 Trenger ikke ta karusell når hodet svimler helt av seg selv. 

Masse god bedring Dixon, dobbeltsidig lungebetennelse høres helt pyton ut!

Takk.

Kondolerer❤️ 

Håper det går bedre fremover. Alltid tungt å miste noen, uansett alder. :klem3:

Rumle skrev (29 minutter siden):

Stjernesmileyen hang seg på, fikk den ikke bort! :vetikke: :ler:

Det skjer forøvrig med meg hele tiden for tiden, har dere andre problemer med å slette smileys før dere poster? Høres ut som en helt uvesentlig ting, men det er faktisk overraskende irriterende

Det skjer ofte meg og, spesielt om jeg uheldigvis siterer uten å mene og skal slette, så er det ikke alltid like lett å slette rask, og smiley henger igjen ofte! :nei:

Rumle skrev (6 minutter siden):

I morgen er det meldt 29 grader her 😳

Det er varmt ja... Vært helt stille luft her i dag, tung, klam og trykkende. Gikk ut og var 35 grader ved inngangspartiet. Snudde og gikk inn.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Takk.

Kondolerer❤️ 

Håper det går bedre fremover. Alltid tungt å miste noen, uansett alder. :klem3:

Det skjer ofte meg og, spesielt om jeg uheldigvis siterer uten å mene og skal slette, så er det ikke alltid like lett å slette rask, og smiley henger igjen ofte! :nei:

Det er varmt ja... Vært helt stille luft her i dag, tung, klam og trykkende. Gikk ut og var 35 grader ved inngangspartiet. Snudde og gikk inn.

Ja, da er det like greit å være inne. 

Rart at det skal være så vanskelig å slette? Men, godt at det ikke bare er meg det skjer med :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...