Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Ble spurt av noen vennepar med barn om vi ville være med på tur til sydligere strøk i høst. Ikke bestemt når eller hvor, men må bli på barnevennlig hotell. Det er litt fristende selv om det ikke blir en veldig kulinarisk eller kulturell opplevelse da. 

Det høres hyggelig ut :jepp:

Håper alle får en fin helg :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (2 timer siden):

Det høres hyggelig ut :jepp:

Håper alle får en fin helg :blomst2:

God helg!

God helg til alle i tråden. :hallo:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt ferdig 23-salen. Bra bok, den bygde seg opp til å bli drøy, men bikket aldri over det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

❤️

❤️

Hvordan går det med deg, Rumle? :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Ble spurt av noen vennepar med barn om vi ville være med på tur til sydligere strøk i høst. Ikke bestemt når eller hvor, men må bli på barnevennlig hotell. Det er litt fristende selv om det ikke blir en veldig kulinarisk eller kulturell opplevelse da. 

Så koselig! :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anki-2.0 skrev (3 timer siden):

Hvordan går det med deg, Rumle? :)

Går greit, litt opp og ned, som vanlig :) Hva med deg? 

SVK skrev (2 timer siden):

God helg! 

Så denne annonsen fra Bergen. Er dette @Rumle som kun har satt opp en annonse for å vise frem sin flotte Rumle-hage?

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356089361

I wish! Det var helt utrolig fint! Både hus og hage 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk i kommentarfelt under nyhetssaker?? Ang ei dame på 60 år som er savnet kommenterer folk "de leter nok etter en omkommet person." "Noen har tatt en Tom Hagen variant!" Og andre usmakelige ting. Jeg skjønner ikke hvordan folk får seg til å skrive slik, tenker de ikke på at det finnes pårørende? Og andre saker hvor folk lirer av seg helt uhørte ting, feks om politikere, er enig i at noen ikke burde vært på Stortinget, men å kommentere med at de skulle vært tatt av dage, stygge ting om familie og barn osv. Helt forkastelig. Og det er sikkert stygt av meg, men disse fortjener det, de som skriver slik nedlatende og prøver å få det til at de sitter med fasiten, har så mye skrivefeil at det de skriver slår helt tilbake på seg selv, skal du prøve å virke smart, gjør en innsats da. Skriver litt feil i farten jeg og, men om jeg skulle legge ut innlegg med fult navn på en offentlig side for å hevde meg, hadde jeg prøvd å ta meg godt ut med rettskriving. Folk i kommentarfelt altså, idioter.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 hour ago, Daryl Dixon said:

Hva er det med folk i kommentarfelt under nyhetssaker?? Ang ei dame på 60 år som er savnet kommenterer folk "de leter nok etter en omkommet person." "Noen har tatt en Tom Hagen variant!" Og andre usmakelige ting. Jeg skjønner ikke hvordan folk får seg til å skrive slik, tenker de ikke på at det finnes pårørende? Og andre saker hvor folk lirer av seg helt uhørte ting, feks om politikere, er enig i at noen ikke burde vært på Stortinget, men å kommentere med at de skulle vært tatt av dage, stygge ting om familie og barn osv. Helt forkastelig. Og det er sikkert stygt av meg, men disse fortjener det, de som skriver slik nedlatende og prøver å få det til at de sitter med fasiten, har så mye skrivefeil at det de skriver slår helt tilbake på seg selv, skal du prøve å virke smart, gjør en innsats da. Skriver litt feil i farten jeg og, men om jeg skulle legge ut innlegg med fult navn på en offentlig side for å hevde meg, hadde jeg prøvd å ta meg godt ut med rettskriving. Folk i kommentarfelt altså, idioter.

Tror det at man må skrive under fullt navn i kommentarfeltene i avisene gjør at man får et veldig skjevt utvalg av hvem som skriver innlegg. Da ender man nok fort med at det kun er idiotene som skriver innlegg. De fleste hadde nok vært redde for hva arbeidsgivere, familie og venner ville tenkt om man ytret seg slikt som mange ytrer seg i kommentarfeltene. 

Innleggene man skriver på internett kan jo stå der til evig tid. Så det er jo verre enn da det kun var papiraviser og innleggene man skrev var borte i løpet av noen dager. I tillegg til at redaktørene ikke hadde latt noen publisere så grove innlegg  i papiravisene innleggene som godtas i kommentarfeltene på nettavisene. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
17 hours ago, Sola de said:

Hvilken kåk :dåne: 

16 hours ago, Daryl Dixon said:

Wow, den var helt magisk!

16 hours ago, Rumle said:

I wish! Det var helt utrolig fint! Både hus og hage 😍

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
9 minutter siden, Daryl Dixon said:

FB_IMG_1718562949599.thumb.jpg.0ed6f560b96d2bb68b8e8ff8a04b79f2.jpg

Sant. Angående depresjon så synes jeg noe av det vanskelige med begrepet er at det dekker så mye. Det kommer jo i mange grader og varianter og av alle mulige årsaker. Tror det er noe som skaper forvirringer og får enkelte til å komme med kommentarer som hun i midten på på bildet. 

Tror hun i midten på bildet hadde forstått situasjonen om han fikk et konkret eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
Just now, SVK said:

Sant. Angående depresjon så synes jeg noe av det vanskelige med begrepet er at det dekker så mye. Det kommer jo i mange grader og varianter og av alle mulige årsaker. Tror det er noe som skaper forvirringer og får enkelte til å komme med kommentarer som hun i midten på på bildet. 

Tror hun i midten på bildet hadde forstått situasjonen om han fikk et konkret eksempel.

I en del tilfeller så vil jeg si man hadde stusset om noen ikke ble deprimerte.  Om en forelder uaktsomt drepte sin eneste unge så hadde vel folk stusset veldig om forelderen ikke ble deprimert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (4 minutter siden):

Ikke alltid man kan gi konkret eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det er jeg enig i. Mente ikke at det alltid er mulig å gi konkrete eksempler. Men mente at man kan lage et eksempel for å beskrive en depresjon. 

F.eks om man ikke kan forklare ens egen depresjon så kan man forklare en annens depresjon slik at de forstår at det faktisk går an å være deprimert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
12 minutter siden, Daryl Dixon said:

Har du forresten sett noen av foredragene eller lest noen av bøkene til Robert Sapolsky om depresjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange meisungekull i hagen her i år, de er så utrolig søte 🥰 Har du det hos deg og nå, Dixon? Ikke alle år de er like synlige, men i år har jeg virkelig fått studere de på nært hold. Utrolig artige når de prøver å lære seg å spise solsikkekjerner, det er jammen ikke enkelt å knekke koden med at de må holdes mellom føttene, men plutselig sitter det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...