Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (Akkurat nå):

Så fint at du kan det igjen :jepp:

Har du sett at Harm og Funkygine har lagt ut ny serie? :hoppe:

Har sett et par episoder og har grått under hver episode så langt, det er noe galt med meg altså, jeg er altfor lettrørt! :ler:

Ja, så de var ute med noe nytt, men har ikke sett den babyserien enda eller jeg. Men den med Funkygine er nok mer i min gate uansett, så den vil jeg nok se. 

Så den er rørende altså?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Ja, så de var ute med noe nytt, men har ikke sett den babyserien enda eller jeg. Men den med Funkygine er nok mer i min gate uansett, så den vil jeg nok se. 

Så den er rørende altså?

Jeg tror du vil like babyserien og, den er kjempefin! Og bra rørende den og :ler:

Jeg tror ikke jeg kan være noe barometer for hva som er rørende eller ikke, for å si det sånn! :ler:

Funkigine har meldt Vegard på Norseman! Så serien handler om hvordan han skal trene seg opp til det. Helt absurd om han faktisk klarer det.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (59 minutter siden):

Jeg tror du vil like babyserien og, den er kjempefin! Og bra rørende den og :ler:

Jeg tror ikke jeg kan være noe barometer for hva som er rørende eller ikke, for å si det sånn! :ler:

Funkigine har meldt Vegard på Norseman! Så serien handler om hvordan han skal trene seg opp til det. Helt absurd om han faktisk klarer det.

Spennende. Jeg tror han kunne klart det,han er jo bein tøff når han vil, og sterk som en bjørn. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Spennende. Jeg tror han kunne klart det,han er jo bein tøff når han vil, og sterk som en bjørn. 

Var ikke han med i kompani lauritzen en gang i tiden? Han gjorde det ikke så hakkande gæli om jeg erindrer rett?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Ja, tror det er akkurat det hun tenker og, men uansett hvilket potensiale han har krever det jo enorme mengder trening osv for å faktisk gjennomføre. Blir gøy å se videre :jepp:

For ikke å snakke om mange mentale barrierer som må brytes. Heier på han :duskedame:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (22 minutter siden):

Var ikke han med i kompani lauritzen en gang i tiden? Han gjorde det ikke så hakkande gæli om jeg erindrer rett?

Joda,han klarte seg godt på tunge fysiske oppgaver, unntatt da han besvimte.

Rumle skrev (22 minutter siden):

Ja, tror det er akkurat det hun tenker og, men uansett hvilket potensiale han har krever det jo enorme mengder trening osv for å faktisk gjennomføre. Blir gøy å se videre :jepp:

For ikke å snakke om mange mentale barrierer som må brytes. Heier på han :duskedame:

Ja, blir spennende. Han er ikke den som har størst trua på seg selv.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Joda,han klarte seg godt på tunge fysiske oppgaver, unntatt da han besvimte.

Ja, blir spennende. Han er ikke den som har størst trua på seg selv.

Synes han virker som en ålreit fyr :nikke: Kanskje han bygger opp litt selvtillit også :) :trene:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 minutter siden):

Synes han virker som en ålreit fyr :nikke: Kanskje han bygger opp litt selvtillit også :) :trene:

Enig :jepp: Får håpe det!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (35 minutter siden):

Enig!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (23 minutter siden):

God helg!! :hallo:

God helg ja. ☺️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (10 minutter siden):

Ja, det er der vi bor. Du fant de! Vi har hver vår del av huset, så møtes vi i hagen og drikker kaffe om morgenen, og te på ettermiddagen. Vi skal egentlig ikke selge, men vi lagde en annonse for å skryte av hagen vår. :jepp: Det funket.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
Just now, Daryl Dixon said:

Ja, det er der vi bor. Du fant de! Vi har hver vår del av huset, så møtes vi i hagen og drikker kaffe om morgenen, og te på ettermiddagen. Vi skal egentlig ikke selge, men vi lagde en annonse for å skryte av hagen vår. :jepp: Det funket.

Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Haha, tenk så gøy vi hadde hatt det! :strix: Men, det hadde vært stor fare for at jeg måtte lånt Robin ofte :ler:

SVK skrev (17 minutter siden):

I wish, min er nok mye nærmere denne :ler:

7ec12fce753a2da33fccdbfe0f2719a4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SVK
1 minutt siden, Rumle said:

Syntes det var flott det også. Er avslappende med grønt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Syntes det var flott det også. Er avslappende med grønt. 

Enig :jepp: Har nok en del mer blomster da, men fant ikke noe som lignet.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (36 minutter siden):

Haha, tenk så gøy vi hadde hatt det! :strix: Men, det hadde vært stor fare for at jeg måtte lånt Robin ofte :ler:

Vi hadde hatt det kjempe koselig. Og tror Robin hadde satt pris på det, mulig han hadde vært mest hos deg. 

Det er koselig med vilter hage og! Har lyst å lage noen sirkler med skikkelig mine blomstereng.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...