Daryl Dixon Skrevet 6. juni Forfatter #19461 Del Skrevet 6. juni Rumle skrev (Akkurat nå): Så fint at du kan det igjen Har du sett at Harm og Funkygine har lagt ut ny serie? Har sett et par episoder og har grått under hver episode så langt, det er noe galt med meg altså, jeg er altfor lettrørt! Ja, så de var ute med noe nytt, men har ikke sett den babyserien enda eller jeg. Men den med Funkygine er nok mer i min gate uansett, så den vil jeg nok se. Så den er rørende altså? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni #19462 Del Skrevet 6. juni (endret) Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Ja, så de var ute med noe nytt, men har ikke sett den babyserien enda eller jeg. Men den med Funkygine er nok mer i min gate uansett, så den vil jeg nok se. Så den er rørende altså? Jeg tror du vil like babyserien og, den er kjempefin! Og bra rørende den og Jeg tror ikke jeg kan være noe barometer for hva som er rørende eller ikke, for å si det sånn! Funkigine har meldt Vegard på Norseman! Så serien handler om hvordan han skal trene seg opp til det. Helt absurd om han faktisk klarer det. Endret 6. juni av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni Forfatter #19463 Del Skrevet 6. juni Rumle skrev (59 minutter siden): Jeg tror du vil like babyserien og, den er kjempefin! Og bra rørende den og Jeg tror ikke jeg kan være noe barometer for hva som er rørende eller ikke, for å si det sånn! Funkigine har meldt Vegard på Norseman! Så serien handler om hvordan han skal trene seg opp til det. Helt absurd om han faktisk klarer det. Spennende. Jeg tror han kunne klart det,han er jo bein tøff når han vil, og sterk som en bjørn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. juni #19464 Del Skrevet 6. juni Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Spennende. Jeg tror han kunne klart det,han er jo bein tøff når han vil, og sterk som en bjørn. Var ikke han med i kompani lauritzen en gang i tiden? Han gjorde det ikke så hakkande gæli om jeg erindrer rett? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni #19465 Del Skrevet 6. juni (endret) Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Spennende. Jeg tror han kunne klart det,han er jo bein tøff når han vil, og sterk som en bjørn. Ja, tror det er akkurat det hun tenker og, men uansett hvilket potensiale han har krever det jo enorme mengder trening osv for å faktisk gjennomføre. Blir gøy å se videre For ikke å snakke om mange mentale barrierer som må brytes. Heier på han Endret 6. juni av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni Forfatter #19466 Del Skrevet 6. juni Sola de skrev (22 minutter siden): Var ikke han med i kompani lauritzen en gang i tiden? Han gjorde det ikke så hakkande gæli om jeg erindrer rett? Joda,han klarte seg godt på tunge fysiske oppgaver, unntatt da han besvimte. Rumle skrev (22 minutter siden): Ja, tror det er akkurat det hun tenker og, men uansett hvilket potensiale han har krever det jo enorme mengder trening osv for å faktisk gjennomføre. Blir gøy å se videre For ikke å snakke om mange mentale barrierer som må brytes. Heier på han Ja, blir spennende. Han er ikke den som har størst trua på seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 6. juni #19467 Del Skrevet 6. juni Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Joda,han klarte seg godt på tunge fysiske oppgaver, unntatt da han besvimte. Ja, blir spennende. Han er ikke den som har størst trua på seg selv. Synes han virker som en ålreit fyr Kanskje han bygger opp litt selvtillit også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni #19468 Del Skrevet 6. juni Sola de skrev (16 minutter siden): Synes han virker som en ålreit fyr Kanskje han bygger opp litt selvtillit også Enig Får håpe det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 6. juni Forfatter #19469 Del Skrevet 6. juni Sola de skrev (35 minutter siden): Synes han virker som en ålreit fyr Kanskje han bygger opp litt selvtillit også Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni Forfatter #19470 Del Skrevet 7. juni God helg!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 7. juni #19471 Del Skrevet 7. juni Daryl Dixon skrev (23 minutter siden): God helg!! God helg ja. ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juni #19472 Del Skrevet 7. juni God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juni #19473 Del Skrevet 7. juni Er det sånn Rumle og Daryl Dixon bor? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356034867&ci=99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni Forfatter #19474 Del Skrevet 7. juni SVK skrev (10 minutter siden): Er det sånn Rumle og Daryl Dixon bor? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356034867&ci=99 Ja, det er der vi bor. Du fant de! Vi har hver vår del av huset, så møtes vi i hagen og drikker kaffe om morgenen, og te på ettermiddagen. Vi skal egentlig ikke selge, men vi lagde en annonse for å skryte av hagen vår. Det funket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juni #19475 Del Skrevet 7. juni Just now, Daryl Dixon said: Ja, det er der vi bor. Du fant de! Vi har hver vår del av huset, så møtes vi i hagen og drikker kaffe om morgenen, og te på ettermiddagen. Vi skal egentlig ikke selge, men vi lagde en annonse for å skryte av hagen vår. Det funket. Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni #19476 Del Skrevet 7. juni Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Ja, det er der vi bor. Du fant de! Vi har hver vår del av huset, så møtes vi i hagen og drikker kaffe om morgenen, og te på ettermiddagen. Vi skal egentlig ikke selge, men vi lagde en annonse for å skryte av hagen vår. Det funket. Haha, tenk så gøy vi hadde hatt det! Men, det hadde vært stor fare for at jeg måtte lånt Robin ofte SVK skrev (17 minutter siden): Er det sånn Rumle og Daryl Dixon bor? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356034867&ci=99 I wish, min er nok mye nærmere denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni #19477 Del Skrevet 7. juni God helg til alle herfra og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. juni #19478 Del Skrevet 7. juni 1 minutt siden, Rumle said: I wish, min er nok mye nærmere denne Syntes det var flott det også. Er avslappende med grønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. juni #19479 Del Skrevet 7. juni SVK skrev (2 minutter siden): Syntes det var flott det også. Er avslappende med grønt. Enig Har nok en del mer blomster da, men fant ikke noe som lignet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. juni Forfatter #19480 Del Skrevet 7. juni Rumle skrev (36 minutter siden): Haha, tenk så gøy vi hadde hatt det! Men, det hadde vært stor fare for at jeg måtte lånt Robin ofte I wish, min er nok mye nærmere denne Vi hadde hatt det kjempe koselig. Og tror Robin hadde satt pris på det, mulig han hadde vært mest hos deg. Det er koselig med vilter hage og! Har lyst å lage noen sirkler med skikkelig mine blomstereng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå