Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Ikke veldig fan av reker heller, når jeg tenker meg om :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes du om Camp Kulinaris, er det ny sesong nå?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Uff. Men, egentlig burde det jo ikke være mer "ekkelt" enn feks reker? Men, det er jo det, rart det der 

Du har rett der, de er jo havets innsekter... 🤔 Pluss at nå sikkert er de fulle av miljøgifter og mikroplast.

Rumle skrev (Akkurat nå):

Hva synes du om Camp Kulinaris, er det ny sesong nå?

Den er vel godt i gang på tv. Jeg liker det overraskende godt, er så underholdt av Annema! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Du har rett der, de er jo havets innsekter... 🤔 Pluss at nå sikkert er de fulle av miljøgifter og mikroplast.

Den er vel godt i gang på tv. Jeg liker det overraskende godt, er så underholdt av Annema! 

 

Garantert :sukk:

Ja? Jeg klarte ikke se forrige sesong, men kanskje jeg får gi denne sesongen en ny sjanse :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (12 minutter siden):

 

Garantert :sukk:

Ja? Jeg klarte ikke se forrige sesong, men kanskje jeg får gi denne sesongen en ny sjanse :jepp:

Aldri sett det før jeg faktisk. Men synes det er gøy, og han kokken er helt topp!! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Aldri sett det før jeg faktisk. Men synes det er gøy, og han kokken er helt topp!! 

Når du skrev det forsto jeg at jeg tenkte på et annet program, det med Hellstrøm? Tror det har litt samme settingen. Da har jeg aldri sett det tror jeg, bare korte klipp. Måtte google det nå, beklager forvekslingen!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (21 minutter siden):

Når du skrev det forsto jeg at jeg tenkte på et annet program, det med Hellstrøm? Tror det har litt samme settingen. Da har jeg aldri sett det tror jeg, bare korte klipp. Måtte google det nå, beklager forvekslingen!

Aha! Skjønner. 😆😆 

Var og bare et innfall jeg hadde, å gi det et forsøk, og likte det godt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner og jorden blir våt. :regn:

Bra det, vært skogbrannfare og det er alltid skummelt. Det lå an til å bli tørke og tomme brønner her, så må jo bare være glad for litt væte, for ikke snakke om plenen.

Løvetannen har fått lov å blomstre seg ferdig i år, vært så lite humler, bier og sommerfugler, så latt det være så mye fristelser som mulig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sb skal på en tilstelning i morgen på en høgskole, eller universitet... husker ikke. Han spurte om det var fint nok med bare dressjakke og sko. Jeg kunne ikke dy meg, og si at jeg ville syntes det så både dumt ut og avslørende med bare jakke 🍆🍑 og sko. For så å le av egen vits.

d1aebe901fb9304c28c8ddde0f16b2ca8592d143.gif.2a9dee38817bba1fab508643d1dcd3e8.gif

SB lo ikke.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
9 minutter siden, Daryl Dixon said:

Sb skal på en tilstelning i morgen på en høgskole, eller universitet... husker ikke. Han spurte om det var fint nok med bare dressjakke og sko. Jeg kunne ikke dy meg, og si at jeg ville syntes det så både dumt ut og avslørende med bare jakke 🍆🍑 og sko. For så å le av egen vits.

d1aebe901fb9304c28c8ddde0f16b2ca8592d143.gif.2a9dee38817bba1fab508643d1dcd3e8.gif

SB lo ikke.

:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Sb skal på en tilstelning i morgen på en høgskole, eller universitet... husker ikke. Han spurte om det var fint nok med bare dressjakke og sko. Jeg kunne ikke dy meg, og si at jeg ville syntes det så både dumt ut og avslørende med bare jakke 🍆🍑 og sko. For så å le av egen vits.

d1aebe901fb9304c28c8ddde0f16b2ca8592d143.gif.2a9dee38817bba1fab508643d1dcd3e8.gif

SB lo ikke.

😂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Det regner og jorden blir våt. :regn:

Bra det, vært skogbrannfare og det er alltid skummelt. Det lå an til å bli tørke og tomme brønner her, så må jo bare være glad for litt væte, for ikke snakke om plenen.

Løvetannen har fått lov å blomstre seg ferdig i år, vært så lite humler, bier og sommerfugler, så latt det være så mye fristelser som mulig.

Lurt :jepp: Godt med skikkelig regn når det er så tørt.

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Sb skal på en tilstelning i morgen på en høgskole, eller universitet... husker ikke. Han spurte om det var fint nok med bare dressjakke og sko. Jeg kunne ikke dy meg, og si at jeg ville syntes det så både dumt ut og avslørende med bare jakke 🍆🍑 og sko. For så å le av egen vits.

d1aebe901fb9304c28c8ddde0f16b2ca8592d143.gif.2a9dee38817bba1fab508643d1dcd3e8.gif

SB lo ikke.

😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
10 hours ago, Daryl Dixon said:

Det regner og jorden blir våt. :regn:

Bra det, vært skogbrannfare og det er alltid skummelt. Det lå an til å bli tørke og tomme brønner her, så må jo bare være glad for litt væte, for ikke snakke om plenen.

Enig. Dessuten førte også regnet til langt bedre luft her jeg bor. Ble også kjøligere inni boligen min som også var bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
10 hours ago, Daryl Dixon said:

Løvetannen har fått lov å blomstre seg ferdig i år, vært så lite humler, bier og sommerfugler, så latt det være så mye fristelser som mulig.

Så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (12 minutter siden):

Enig. Dessuten førte også regnet til langt bedre luft her jeg bor. Ble også kjøligere inni boligen min som også var bra. 

Her er luften bedre og, det er deilig. Men så at det kan bli varmt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
7 minutter siden, Daryl Dixon said:

Her er luften bedre og, det er deilig. Men så at det kan bli varmt igjen.

Jepp kan bli fort varmt igjen.

Leste om San Francisco. Har aldri vært der før, men leste at de har kveld- og natt-tåke om sommeren. Noe som gjør at det ikke blir for varmt om  natta. Skulle ønske vi hadde det i Norge også.  

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (14 timer siden):

Jepp kan bli fort varmt igjen.

Leste om San Francisco. Har aldri vært der før, men leste at de har kveld- og natt-tåke om sommeren. Noe som gjør at det ikke blir for varmt om  natta. Skulle ønske vi hadde det i Norge også.  

Ja, ikke sant, det er ikke så godt hvis det er for varmt om natta, skikkelig ubehagelig faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
3 minutter siden, Daryl Dixon said:

Ja, ikke sant, det er ikke så godt hvis det er for varmt om natta, skikkelig ubehagelig faktisk.

Enig. Synes tropenetter er noe av det verste været. Når det er så varmt så hjelper det jo ikke å lukke opp vinduene for å få luft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kunne kjøre igjen, hvor kjører jeg først? Kjører min niese på kjøpesenter. Hun shopper mens jeg sitter på en benk ute og ser utover vannet med en iskaffe, som ikke er spesielt god. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (34 minutter siden):

Deilig å kunne kjøre igjen, hvor kjører jeg først? Kjører min niese på kjøpesenter. Hun shopper mens jeg sitter på en benk ute og ser utover vannet med en iskaffe, som ikke er spesielt god. 

Så fint at du kan det igjen :jepp:

Har du sett at Harm og Funkygine har lagt ut ny serie? :hoppe:

Har sett et par episoder og har grått under hver episode så langt, det er noe galt med meg altså, jeg er altfor lettrørt! :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...