Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Gjest SVK
3 hours ago, Daryl Dixon said:

Kjedelig homo, det er meg. I følge min niese som følger alle disse influenserne på diverse kanaler. Det er fester med glitter og stas, fargerike drinker på både ukedag og helg. Og vi er så vanlige.  :ler: 

Varm dag i dag og. Omjusterte litt på noen stauder i går. Grov i jord som er litt sand aktig, med masse maur, fikk litt noia! Ikke alle planter som trives akkurat der, men prøvde lavendel da, den trives i litt "dårlig " jord. Ikke mye man orker å drive på i varme dager. 

Varmt her også. Så jeg bruker muligheten til å tørke klær. t6013.gif

Ikke akkurat den mest spennende personen jeg heller. :hehe:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (1 time siden):

Varm her også. Så jeg bruker muligheten til å tørke klær. t6013.gif

Ikke akkurat den mest spennende personen jeg heller. :hehe:

Da er vi 3 :ler:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (15 timer siden):

Og musikk.

Minner meg om når en bekjent som jobbet et sted med lydstudio lot meg og en gjeng andre leke oss med dubbing på kjente filmer, deriblant løvenes konge, det var gøy. Tok litt tid før man turte å slippe seg løs, men ble overraskende bra noen ganger. 

Det må ha vært veldig artig!

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Kjedelig homo, det er meg. I følge min niese som følger alle disse influenserne på diverse kanaler. Det er fester med glitter og stas, fargerike drinker på både ukedag og helg. Og vi er så vanlige.  :ler: 

Varm dag i dag og. Omjusterte litt på noen stauder i går. Grov i jord som er litt sand aktig, med masse maur, fikk litt noia! Ikke alle planter som trives akkurat der, men prøvde lavendel da, den trives i litt "dårlig " jord. Ikke mye man orker å drive på i varme dager. 

:ler: 

Smart, lavendelen vil sikkert like litt sand :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Da er vi 3 :ler:

 

4 :opplyser: 

:ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ingen av dere virker kjedelige! :blomst:

Myggen er litt kjedelig i år, mye småmygg som stikker som pokker. Håper småfuglene får spist seg mette på de små flyvekrapylene.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (30 minutter siden):

Angående Løvenes konge. Ønsker også å få sett musikalen:

 

Det kunne jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
48 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det kunne jeg og.

Vi setter det på listen over reiser @Frøkensina må ta oss med på.  Håper det går bra med henne.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Vi setter det på listen over reiser @Frøkensina må ta oss med på.  Håper det går bra med henne.

God idé!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke klage på varmen, men i går slet jeg virkelig, hadde så utrolig hodepine i går og varmen var ingen venn. Var godt å stå opp kl 7 til litt overskyet, nå kommer sola igjen. Bør jo bevege meg litt ut, så håper på at det er litt vind. Har bestilt meg slike klistremerker som man setter litt rundt på kroppen for å holde myggen unna, litt usikker på om jeg har trua, men vi prøver.

Har delt av litt stauder, flyttet litt på noen. Litt goals når man faktisk kan det, da har de vokst og kost seg store. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 hour ago, Daryl Dixon said:

Jeg liker ikke klage på varmen, men i går slet jeg virkelig, hadde så utrolig hodepine i går og varmen var ingen venn. Var godt å stå opp kl 7 til litt overskyet, nå kommer sola igjen. Bør jo bevege meg litt ut, så håper på at det er litt vind. Har bestilt meg slike klistremerker som man setter litt rundt på kroppen for å holde myggen unna, litt usikker på om jeg har trua, men vi prøver.

Har delt av litt stauder, flyttet litt på noen. Litt goals når man faktisk kan det, da har de vokst og kost seg store. 

Enig. Hodepine er ille nok uten varmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var verdensdagen for spiseforstyrrelser.

Jeg bråbestemte meg for å dra å svømme i dag. Og det var bra, nesten ikke folk! Ingen som fønet balla si, lite plasking og rop, digg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 minutt siden, Daryl Dixon said:

I går var verdensdagen for spiseforstyrrelser.

Jeg bråbestemte meg for å dra å svømme i dag. Og det var bra, nesten ikke folk! Ingen som fønet balla si, lite plasking og rop, digg. 

Så bra! Både det at du svømte og det du slapp å oppleve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

I går var verdensdagen for spiseforstyrrelser.

Jeg bråbestemte meg for å dra å svømme i dag. Og det var bra, nesten ikke folk! Ingen som fønet balla si, lite plasking og rop, digg. 

Hahaha, ser for meg fønemannen :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (På 2.6.2024 den 20.55):

Vi setter det på listen over reiser @Frøkensina må ta oss med på.  Håper det går bra med henne.

Det håper jeg og ❤️Hadde vært veldig fint å dagdrømt litt om Italia-turer med henne :nikke:

Daryl Dixon skrev (På 3.6.2024 den 9.57):

Jeg liker ikke klage på varmen, men i går slet jeg virkelig, hadde så utrolig hodepine i går og varmen var ingen venn. Var godt å stå opp kl 7 til litt overskyet, nå kommer sola igjen. Bør jo bevege meg litt ut, så håper på at det er litt vind. Har bestilt meg slike klistremerker som man setter litt rundt på kroppen for å holde myggen unna, litt usikker på om jeg har trua, men vi prøver.

Har delt av litt stauder, flyttet litt på noen. Litt goals når man faktisk kan det, da har de vokst og kost seg store. 

Er det fremdeles varmt på dine kanter? Her har vi hatt 12-13 grader og regn i flere dager nå,  typisk bergensk sommervær. 

Høres lurt ut det plasteret, håper det fungerer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos mygg, så en video av en fyr som gikk over marken og viftet frem og tilbake med en håv, han fanget enorme mengder mygg på få sekunder 😬vet ikke hvor det var, men sikkert østlandet.

Har ikke vært så plaget med det her enda, men det kommer vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (22 minutter siden):

Det håper jeg og ❤️Hadde vært veldig fint å dagdrømt litt om Italia-turer med henne :nikke:

Er det fremdeles varmt på dine kanter? Her har vi hatt 12-13 grader og regn i flere dager nå,  typisk bergensk sommervær. 

Høres lurt ut det plasteret, håper det fungerer :jepp:

I dag har det vært vind og 15 grader. Faktisk litt godt, men vinden er litt sterk da.

Skal si ifra hvordan de er, de plastrene.

Rumle skrev (19 minutter siden):

Apropos mygg, så en video av en fyr som gikk over marken og viftet frem og tilbake med en håv, han fanget enorme mengder mygg på få sekunder 😬vet ikke hvor det var, men sikkert østlandet.

Har ikke vært så plaget med det her enda, men det kommer vel

Sikkert i nærheten av meg. 🤨 Så de gjorde det på et program fra Afrika og, men de bakte brød av det. Et svart myggbrød. Hadde nok stått over det.

Og noe mer ang innsekter, her er det masse trær som er rammet av heggspinnmøll. Trærne ser døde og spøkelses aktig ut. Tenkte først at siden det er en slags sommerfugl så ville det være bra for pollineringen, men leser ikke noen steder at de bidrar der... Fuglemat da kanskje. Bra for alle småpipsa mine.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

I dag har det vært vind og 15 grader. Faktisk litt godt, men vinden er litt sterk da.

Skal si ifra hvordan de er, de plastrene.

Sikkert i nærheten av meg. 🤨 Så de gjorde det på et program fra Afrika og, men de bakte brød av det. Et svart myggbrød. Hadde nok stått over det.

Og noe mer ang innsekter, her er det masse trær som er rammet av heggspinnmøll. Trærne ser døde og spøkelses aktig ut. Tenkte først at siden det er en slags sommerfugl så ville det være bra for pollineringen, men leser ikke noen steder at de bidrar der... Fuglemat da kanskje. Bra for alle småpipsa mine.

Ugh, høres ikke ut som et brød for meg heller! Men insekter og larver er vel i vinden for tiden, så det blir sikkert litt av hvert av slike produkter etterhvert? :ler:

De trærne har jeg sett i avisen her og! Hadde passet perfekt til Halloween!

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 minutter siden):

Ugh, høres ikke ut som et brød for meg heller! Men insekter og larver er vel i vinden for tiden, så det blir sikkert litt av hvert av slike produkter etterhvert? :ler:

De trærne har jeg sett i avisen her og! Hadde passet perfekt til Halloween!

 

Har begynt å se litt på camp culinaris og der serverte de sirisser(?) Sammen med baconsvor. 🙄 

Ja, de ser skikkelig ekle ut. Veldig mye der jeg går tur. :spokelse:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Har begynt å se litt på camp culinaris og der serverte de sirisser(?) Sammen med baconsvor. 🙄 

Ja, de ser skikkelig ekle ut. Veldig mye der jeg går tur. :spokelse:

Uff. Men, egentlig burde det jo ikke være mer "ekkelt" enn feks reker? Men, det er jo det, rart det der 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...