Daryl Dixon Skrevet 31. mai Forfatter #19401 Del Skrevet 31. mai Mye mygg i dag, selv i sola. Pleier ikke være så ille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai #19402 Del Skrevet 31. mai Hadde jeg vunnet i Lotto så hadde jeg skaffet meg slike gigantiske Lego-dinosaurer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai #19403 Del Skrevet 31. mai (endret) Bildet er fra Lego House ved Legoland i Danmark. Endret 31. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mai #19404 Del Skrevet 31. mai Daryl Dixon skrev (På 27.5.2024 den 12.22): Det likte jeg! 😍 Daryl Dixon skrev (På 28.5.2024 den 8.39): Eksamenstid. Ikke for meg, men for min niese, og det har vært stressende for henne og tydelivis skal det vises og sies høyt og tydelig. Håper det går bra! Daryl Dixon skrev (10 timer siden): God fredag, her skinner solen etter en natt med regn. Håper alle har det bra mot helgen. God fredag og helg herfra og, håper alle i tråden har det bra og får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. mai #19405 Del Skrevet 31. mai Jeg har så lyst på den Simba- legoen. Jeg som ikke likte lego en gang som liten God helg i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai #19406 Del Skrevet 31. mai (endret) 3 minutter siden, Sola de said: Jeg har så lyst på den Simba- legoen. Jeg som ikke likte lego en gang som liten God helg i tråden Har lyst på Simba-legoen jeg også! God helg! Endret 31. mai av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. mai #19407 Del Skrevet 31. mai SVK skrev (Akkurat nå): Enig og god helg! De har en mye dyrere versjon også, men synes denne var så søt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai #19408 Del Skrevet 31. mai 1 minutt siden, Sola de said: De har en mye dyrere versjon også, men synes denne var så søt Var ikke klar over at det var 2 versjoner. Men du har rett: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. mai #19409 Del Skrevet 31. mai SVK skrev (Akkurat nå): Var ikke klar over at det var 2 versjoner. Men du har rett: Fin denne også, men likte den andre bedre. Denne ble for klossete rundt snuten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai #19410 Del Skrevet 31. mai 3 minutter siden, Sola de said: Fin denne også, men likte den andre bedre. Denne ble for klossete rundt snuten. Skulle til å spørre om forskjellen kun var størrelsen, men du har rett de er jo litt ulike: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai #19411 Del Skrevet 31. mai En av de beste åpningsscenene gjennom tidene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. mai #19412 Del Skrevet 31. mai SVK skrev (2 minutter siden): Skulle til å spørre om forskjellen kun var størrelsen, men du har rett de er jo litt ulike: Oi, det var stor forskjell. Forklarer prisforskjellen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. mai #19413 Del Skrevet 31. mai SVK skrev (5 minutter siden): En av de beste åpningsscenene gjennom tidene: Å! Satte meg godt til rette for å se på film. Tror jeg må se den igjen. Så den den da jeg var ung sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 31. mai Forfatter #19414 Del Skrevet 31. mai SVK skrev (3 timer siden): Hadde jeg vunnet i Lotto så hadde jeg skaffet meg slike gigantiske Lego-dinosaurer: Wow! Rumle skrev (2 timer siden): Det likte jeg! 😍 Håper det går bra! God fredag og helg herfra og, håper alle i tråden har det bra og får en fin helg God helg! SVK skrev (49 minutter siden): Har lyst på Simba-legoen jeg også! God helg! Så søt! SVK skrev (46 minutter siden): Var ikke klar over at det var 2 versjoner. Men du har rett: Jeg kan kjøpe den og late som om det er katten min. SVK skrev (38 minutter siden): En av de beste åpningsscenene gjennom tidene: Liker når Simba ser faren sin på himmelen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai #19415 Del Skrevet 31. mai 34 minutter siden, Sola de said: Oi, det var stor forskjell. Forklarer prisforskjellen. Jepp. Jeg setter dem på ønskelisten min til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai #19416 Del Skrevet 31. mai 1 minutt siden, Daryl Dixon said: Liker når Simba ser faren sin på himmelen. Samme her. Den filmen har mange gode scener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 31. mai Forfatter #19417 Del Skrevet 31. mai SVK skrev (1 time siden): Samme her. Den filmen har mange gode scener. Og musikk. Minner meg om når en bekjent som jobbet et sted med lydstudio lot meg og en gjeng andre leke oss med dubbing på kjente filmer, deriblant løvenes konge, det var gøy. Tok litt tid før man turte å slippe seg løs, men ble overraskende bra noen ganger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. mai #19418 Del Skrevet 31. mai 5 minutter siden, Daryl Dixon said: Og musikk. Jepp! Elton John, Tim Rice(han som lager musikaler med Andrew Lloyd Webber) og Hans Zimmer. Vanskelig å toppe den trioen. 10 minutter siden, Daryl Dixon said: Minner meg om når en bekjent som jobbet et sted med lydstudio lot meg og en gjeng andre leke oss med dubbing på kjente filmer, deriblant løvenes konge, det var gøy. Tok litt tid før man turte å slippe seg løs, men ble overraskende bra noen ganger. Så utrolig kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. juni Forfatter #19419 Del Skrevet 1. juni Kjedelig homo, det er meg. I følge min niese som følger alle disse influenserne på diverse kanaler. Det er fester med glitter og stas, fargerike drinker på både ukedag og helg. Og vi er så vanlige. Varm dag i dag og. Omjusterte litt på noen stauder i går. Grov i jord som er litt sand aktig, med masse maur, fikk litt noia! Ikke alle planter som trives akkurat der, men prøvde lavendel da, den trives i litt "dårlig " jord. Ikke mye man orker å drive på i varme dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juni #19420 Del Skrevet 1. juni (endret) Noen av dere som leste om skipsrederfamilien Hermansen? Folke Hermansen var en skipsreder som døde i 2006 og hadde da giftet seg med en ny og yngre dame. Han hadde fire barn fra sitt tidligere ekteskap. I testamentet sitt så gir Folke den nye kona alt han eier. Barna hans fra det første ekteskapet blir selvsagt skuffet. Ikke bare står det om mange milliarder kroner, men det er jo også sårt å bli forskjellsbehandlet av si egen far og at han ønsker å overføre alle verdiene til sin nye kone som så vil gi arven til sine to barn. Nå gikk ikke de første barna helt tomhendte. De hadde allerede fått en del økonomiske verdier før faren fikk seg ny kone, men de fikk fortsatt langt mindre enn om alle barna hadde arvet like mye. Er også rettssak nå om testamentet er ekte. Men noe som etter min mening gjør ting enda mer spesielt er at faren til de fire barna kaller dem inn til seg på dødsleiet. Der forteller faren at han har sikret dem alle økonomisk. Men at hans siste vilje er at de skal gi en million kroner hver til sin mor. Faren er god for fem milliarder kroner. Så om alle barna arver litt så vil de få rundt en milliard kroner hver og da er jo ikke en million kroner mye å gi fra seg og spesielt ikke til sin egen mor. Men hans barn fra det første ekteskapet står ikke i testamentet. Og den millionen er pliktdelen. Så når faren ber dem gi fra seg en million kroner hver så er det for at de skal gi fra seg pliktdelen i arven for faren ønsker ikke engang at barna fra hans første ekteskap skal få pliktdelen engang. Jeg har alltid syntes det er veldig spesielt med foreldre som grovt forskjellsbehandler barna sine. Og kanskje også spesielt fedre som ikke vil ha noe å gjøre med eller hjelpe barna sine fra det første ekteskapet og kun ser barna fra sitt siste ekteskap som sine barn. Må være enormt sårt for barna fra det første ekteskapet. Endret 1. juni av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå