Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

😂

Det var trist med de tulipanene, kanskje du må sette de inn i en stor glasskuppel som du skrur fast i bordet, sånn hvis du vil ha litt dramatisk merarbeid for å ha vaser med blomster i hus. 

Det var ikke dumt. Alt av vaser skal veltes tydeligvis. En stødig konstruksjon må til.

Rumle skrev (1 time siden):

Kunne kanskje kuttet de på nytt og satt i vann? De tåler overraskende mye :jepp:

Det kunne jeg nok, de så så stusselige ut at de ble kastet desverre. Men, det skjer nok igjen, så neste gang! 

4bef3d22de88c98aa067f3f370700f40.jpg

:opplyser:

Den var fin! Litt sånn, terrarium. Er det riktig navn?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

Det var ikke dumt. Alt av vaser skal veltes tydeligvis. En stødig konstruksjon må til.

Det kunne jeg nok, de så så stusselige ut at de ble kastet desverre. Men, det skjer nok igjen, så neste gang! 

Den var fin! Litt sånn, terrarium. Er det riktig navn?

Jeg er ikke helt sikker på hva de heter, men det kan godt være? :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser og regner i dag. SB er på jobb, niesen min er på ferie. Katten er i koma ser det ut som...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det blåser og regner i dag. SB er på jobb, niesen min er på ferie. Katten er i koma ser det ut som...

Jeg gleder meg til det blir vårvær. :fryse:

Sitter og drømmer om å grille om sommeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

Jeg gleder meg til det blir vårvær. :fryse:

Sitter og drømmer om å grille om sommeren. 

Jeg og, hørte fuglene sang vårsang i går, der var litt koselig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Vinterferie her. Hos deg da?

Ja, tror det er det. Hvertfall har vært tidligere i uken.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag og god helg. :rose:

Fredagen startet med et smell her i huset. Jeg klikket på SB. Forrige uke var litt trasig, og hverfall forrige helg  jeg ba SB om å la oss holde det for oss selv, men så finner jeg ut at han har sagt det til to kompiser og til pappa. Jeg ble skikkelig sur, og han skjønte ikke helt. Det toppet seg i dag tidlig når jeg trengte vaniljesukker til noe, og fant det ikke, det hadde SB kastet fordi det hadde stått der så lenge, men jeg hadde akkurat kjøpt nytt. Da smalt det. Var så lite som skulle til før begeret var fult. Måtte bare rase fra meg, så var det egentlig greit etterpå. 

SB dro på jobb og jeg varmer meg under et pledd. Har fått to blader fra Hageliv, eneste planen for helgen er å lese de, og samle meg litt sammen til niesen min kommer hjem på søndag.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

2 hours ago, Daryl Dixon said:

Fredagen startet med et smell her i huset. Jeg klikket på SB. Forrige uke var litt trasig, og hverfall forrige helg  jeg ba SB om å la oss holde det for oss selv, men så finner jeg ut at han har sagt det til to kompiser og til pappa. Jeg ble skikkelig sur, og han skjønte ikke helt. Det toppet seg i dag tidlig når jeg trengte vaniljesukker til noe, og fant det ikke, det hadde SB kastet fordi det hadde stått der så lenge, men jeg hadde akkurat kjøpt nytt. Da smalt det. Var så lite som skulle til før begeret var fult. Måtte bare rase fra meg, så var det egentlig greit etterpå. 

SB dro på jobb og jeg varmer meg under et pledd. Har fått to blader fra Hageliv, eneste planen for helgen er å lese de, og samle meg litt sammen til niesen min kommer hjem på søndag.

Din eller hans far?

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså "ikke kast tingene mine!" 😡 stakkars vaniljesukkeret var vel ikke i veien? 

Av og til føler jeg sånne de små tingene bare er en unnskyldning for å få mulighet til å føle ut en følelse man bærer på? Hadde f.eks hun jeg bor med kastet vaniljesukkeret mitt hadde jeg stortutet og lurt på hvorfor alle var ute etter å ta meg i dag :sjenert: mens egentlig handler det om en verkstedregning som svir godt bak øya nå. Skal bruke helgen på å vurdere om jeg skal prostituere meg eller selge sjelen min 🤡 

Takk for ønsker om god helg, og samme til deg! Håper du får hvilt godt! Og god helg til resten av gjengen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

God helg!

Din eller hans far?

Min far. 

Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden):

Altså "ikke kast tingene mine!" 😡 stakkars vaniljesukkeret var vel ikke i veien? 

Av og til føler jeg sånne de små tingene bare er en unnskyldning for å få mulighet til å føle ut en følelse man bærer på? Hadde f.eks hun jeg bor med kastet vaniljesukkeret mitt hadde jeg stortutet og lurt på hvorfor alle var ute etter å ta meg i dag :sjenert: mens egentlig handler det om en verkstedregning som svir godt bak øya nå. Skal bruke helgen på å vurdere om jeg skal prostituere meg eller selge sjelen min 🤡 

Takk for ønsker om god helg, og samme til deg! Håper du får hvilt godt! Og god helg til resten av gjengen! 

Han trodde det var gammelt når han ryddet.

Enig, slike små hendelser baner vei for andre ting som må ventileres.

Fått høy verkstedregning? Man får vel aldri rimelige regninger der. Hvis jeg måtte velge mellom å selge sjelen og prostituerte meg hadde jeg valgt prostitusjon, hadde ikke turt det andre. Men en kjedelig prostituert ville jeg blitt. :overrasket:

God helg til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Min far. 

Han trodde det var gammelt når han ryddet.

Enig, slike små hendelser baner vei for andre ting som må ventileres.

Fått høy verkstedregning? Man får vel aldri rimelige regninger der. Hvis jeg måtte velge mellom å selge sjelen og prostituerte meg hadde jeg valgt prostitusjon, hadde ikke turt det andre. Men en kjedelig prostituert ville jeg blitt. :overrasket:

God helg til deg og!

Ja, det er fort gjort, tross alt. Ikke alltid lett å se det i "kampens hete". 

Ja, over 20 000. Alt jeg skulle gitt for litt arbeidsevne nå. 😭 godt vi slipper både sjel-salg og kropps-salg egentlig 🥴

Takk, trengte noen gode ønsker nå 🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Daryl Dixon said:

Min far. 

Synes det var spesielt gjort av samboeren din.

Har forresten tenkt en del på å selge sjelen. Jeg hadde ikke turt. Er uendelig lang straff om det viser seg at sjelen faktisk eksisterer og lever evig.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (12 minutter siden):

Synes det var spesielt gjort av samboeren din.

Har forresten tenkt en del på å selge sjelen. Jeg hadde ikke turt. Er jo uendelig lang straff om det viser seg at sjelen faktisk eksisterer og lever evig.

Han så ikke problemet. >:(

Enig, jeg vil helst bevare sjelen min fri,sånn i tilfelle. :ler:

Rainstorm2.0 skrev (13 minutter siden):

Ja, det er fort gjort, tross alt. Ikke alltid lett å se det i "kampens hete". 

Ja, over 20 000. Alt jeg skulle gitt for litt arbeidsevne nå. 😭 godt vi slipper både sjel-salg og kropps-salg egentlig 🥴

Takk, trengte noen gode ønsker nå 🥲

Ja, det er en saftig regning! Må du betale alt i en smell? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til alle herfra og :blomst2:

God helg. Ny omgang med spillet i dag, er du klar? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på at noen har min sjel, det blir jo helt feil, fordi da er det jo egentlig deres sjel, hvis noen har fått den. Men da er jo også spørsmålet hva er sjel. Nei, la oss beholde sjelen våres selv, og heller ikke drive prostitusjon. 😅

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Han så ikke problemet. >:(

Enig, jeg vil helst bevare sjelen min fri,sånn i tilfelle. :ler:

Ja, det er en saftig regning! Må du betale alt i en smell? 

Dessverre, huff, begynte nesten gråte i resepsjonen der da han svarte nei på om det var mulig å dele det opp. Fikk komme igjen til uka å betale resten heldigvis. Jeg synes det er litt tungt jeg for tiden med de høye prisene på det meste, og lavinntekt. 😔 Gråt da jeg kom ut i bilen, men tenker jeg får sove på det, med sjelen intakt, og finne ut av det. Av og til er det ikke så enkelt å se at det ordner seg, men det gjør som oftest det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

God helg. Ny omgang med spillet i dag, er du klar? 

Nei.... kommer på søndag! :sur:

Rainstorm2.0 skrev (5 minutter siden):

Tanken på at noen har min sjel, det blir jo helt feil, fordi da er det jo egentlig deres sjel, hvis noen har fått den. Men da er jo også spørsmålet hva er sjel. Nei, la oss beholde sjelen våres selv, og heller ikke drive prostitusjon. 😅

Dessverre, huff, begynte nesten gråte i resepsjonen der da han svarte nei på om det var mulig å dele det opp. Fikk komme igjen til uka å betale resten heldigvis. Jeg synes det er litt tungt jeg for tiden med de høye prisene på det meste, og lavinntekt. 😔 Gråt da jeg kom ut i bilen, men tenker jeg får sove på det, med sjelen intakt, og finne ut av det. Av og til er det ikke så enkelt å se at det ordner seg, men det gjør som oftest det. 

:klem3:

Forstår. Det er nesten surrealistisk å tenke på hvordan det har blitt. Dyrt og vanskelig i hele landet. Skjønner godt at du måtte felle noen tårer, det er lov! 

Bil er et tapsprosjekt uansett.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...