Daryl Dixon Skrevet 13. februar 2024 Forfatter #18081 Del Skrevet 13. februar 2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. februar 2024 #18082 Del Skrevet 13. februar 2024 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Har ikke så mye forhold til valentinsdagen, men har absolutt ikke noe i mot det. Synes det er rart med de som protesterer vilt mot slike dager. Veldig fint sitat, det tror jeg mange har glemt nå til dags. Ja, det virker som mye energi å legge ned for noe man ikke liker. Det er fint å opplyse om kommersialisme og forbrukersamfunnet, men kan tippe litt over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. februar 2024 #18083 Del Skrevet 13. februar 2024 Jeg synes det er finere med en blomst eller annen gave når jeg aller minst venter eller fortjener det, enn en påtvunget gave pga valentinerdagen. Fint med oppmerksomhet da og, men om det er eneste oppmerksomheten man gir sin kjære i løpet av året, så er ikke det bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. februar 2024 Forfatter #18084 Del Skrevet 13. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (34 minutter siden): Ja, det virker som mye energi å legge ned for noe man ikke liker. Det er fint å opplyse om kommersialisme og forbrukersamfunnet, men kan tippe litt over. Hvert år, like mange som hisser seg opp. Er jo helt frivillig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. februar 2024 #18085 Del Skrevet 13. februar 2024 Sola de skrev (25 minutter siden): Jeg synes det er finere med en blomst eller annen gave når jeg aller minst venter eller fortjener det, enn en påtvunget gave pga valentinerdagen. Fint med oppmerksomhet da og, men om det er eneste oppmerksomheten man gir sin kjære i løpet av året, så er ikke det bra. Enig! Det verste er jo gaver og oppmerksomhet som man merker den andre har følt seg tvunget til å gi. Da forsvinner sjarmen. Jeg ser dagen som en perfekt anledning til å spre litt ekstra kjærlighet og glede, og ha ekstra mye klissklass, som jeg jo elsker! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. februar 2024 Forfatter #18086 Del Skrevet 13. februar 2024 Mitt kjærlighetsspråk er tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. februar 2024 #18087 Del Skrevet 13. februar 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Mitt kjærlighetsspråk er tid. Mitt også! Alle gaver, berøringer, og tjenester betyr ikke så mye om de rundt meg ikke vil bruke tiden sin med meg. Men siden jeg er så opptatt av kjærlighet så utforsker jeg hvordan bruke og ta i mot på alle de ulike språkene. Har du lest den boken om kjærlighetsspråkene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. februar 2024 Forfatter #18088 Del Skrevet 13. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (8 minutter siden): Mitt også! Alle gaver, berøringer, og tjenester betyr ikke så mye om de rundt meg ikke vil bruke tiden sin med meg. Men siden jeg er så opptatt av kjærlighet så utforsker jeg hvordan bruke og ta i mot på alle de ulike språkene. Har du lest den boken om kjærlighetsspråkene? Nei, tok bare en test på Internett når jeg kom over en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 13. februar 2024 #18089 Del Skrevet 13. februar 2024 Daryl Dixon skrev (47 minutter siden): Nei, tok bare en test på Internett når jeg kom over en. Aha! Lurer på hvordan jeg hadde scoret på en slik 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. februar 2024 Forfatter #18090 Del Skrevet 13. februar 2024 Rainstorm2.0 skrev (29 minutter siden): Aha! Lurer på hvordan jeg hadde scoret på en slik 🤔 Søk opp test og prøv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 14. februar 2024 #18091 Del Skrevet 14. februar 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. februar 2024 Forfatter #18092 Del Skrevet 14. februar 2024 God valentinsdag. Satt oppe sent i natt og prøvde å gjøre litt arbeid. Er så ufokusert og surrete om dagen, forstår ikke helt det jeg leser, får ikke med meg det folk sier til meg, glemmer hva jeg selv skal si, så ble vanskelig å få gjort det jeg skulle. Bestemte meg for at om ikke var helt klar i dag tidlig, så skulle jeg ta taxi når jeg skulle ut. Ble så jeg brukte taxi. Damen som kjørte taxien først hadde så sterkt parfyme så jeg ble tett i nesa. Psykologen sa jeg så herjet ut, det føltes sånn ut og. Ble litt bedre når jeg kom hjem, heldigvis. SB var hjemme, klarte å få en fin aften. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. februar 2024 #18093 Del Skrevet 14. februar 2024 10 hours ago, Bælfeit said: Papirsugerør har irritert meg mye. Alle jeg har prøvd har gitt papirsmak og gått i oppløsning før jeg har drukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 14. februar 2024 #18094 Del Skrevet 14. februar 2024 @Daryl Dixon God valentinsdag til deg også! @SVKskaff deg gjenbrukbare metallsugerør, jeg har 3, digger dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. februar 2024 #18095 Del Skrevet 14. februar 2024 2 minutter siden, Rainstorm2.0 said: @SVKskaff deg gjenbrukbare metallsugerør, jeg har 3, digger dem! Takk, men er som regel når jeg ikke er hjemme jeg har bruk for sugerør. F.eks når man er på McDonalds. Selv er jeg glad i å kjøpe milkshakes om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 14. februar 2024 #18096 Del Skrevet 14. februar 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Takk, men er som regel når jeg ikke er hjemme jeg har bruk for sugerør. F.eks når man er på McDonalds. Selv er jeg glad i å kjøpe milkshakes om sommeren. Haha, ja, er ikke akkurat behagelig å gå rundt med et metallsugerør i lomma. 😅 McDonalds milkshake opplevelsen har blitt betraktelig redusert etter pappsugerørene kom, gjør noe med hele smaken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. februar 2024 #18097 Del Skrevet 14. februar 2024 2 hours ago, Daryl Dixon said: God valentinsdag. Satt oppe sent i natt og prøvde å gjøre litt arbeid. Er så ufokusert og surrete om dagen, forstår ikke helt det jeg leser, får ikke med meg det folk sier til meg, glemmer hva jeg selv skal si, så ble vanskelig å få gjort det jeg skulle. Bestemte meg for at om ikke var helt klar i dag tidlig, så skulle jeg ta taxi når jeg skulle ut. Ble så jeg brukte taxi. Damen som kjørte taxien først hadde så sterkt parfyme så jeg ble tett i nesa. Psykologen sa jeg så herjet ut, det føltes sånn ut og. Ble litt bedre når jeg kom hjem, heldigvis. SB var hjemme, klarte å få en fin aften. God valentinsdag! Leit når man er surrete og ukonsentrert. Da kan man bruke mye tid på å ikke få gjort noe produktivt. Enten fordi man ikke for gjort noe eller fordi det man faktisk gjør er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. februar 2024 #18098 Del Skrevet 14. februar 2024 1 minutt siden, Rainstorm2.0 said: Haha, ja, er ikke akkurat behagelig å gå rundt med et metallsugerør i lomma. 😅 McDonalds milkshake opplevelsen har blitt betraktelig redusert etter pappsugerørene kom, gjør noe med hele smaken! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #18099 Del Skrevet 15. februar 2024 SVK skrev (8 timer siden): God valentinsdag! Leit når man er surrete og ukonsentrert. Da kan man bruke mye tid på å ikke få gjort noe produktivt. Enten fordi man ikke for gjort noe eller fordi det man faktisk gjør er feil. Og feil har jeg gjort før, og det er ikke gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #18100 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg trodde det var fredag! Det er det jo ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå