Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

Veldig godt strategisk lagt den baren da. :lur:

27 år? Det var sent!

Superkul i dag er jeg vist ikke, fordi fiskekaker ikke var søndagsmiddag. :himle:

Det synes jeg også. Hun er 2 måneder eldre enn meg, så gikk bare og ventet på min innkalling den gang, men slapp heldigvis :ler:  Var du i førstegangstjeneste?

Det er jeg helt enig at det ikke er :ler:  Det er mandagsmiddag :opplyser:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (4 minutter siden):

Det synes jeg også. Hun er 2 måneder eldre enn meg, så gikk bare og ventet på min innkalling den gang, men slapp heldigvis :ler:  Var du i førstegangstjeneste?

Det er jeg helt enig at det ikke er :ler:  Det er mandagsmiddag :opplyser:

Skulle tro de bommet med 10 år, måtte hun tjenestegjøre? Jeg var ikke det.

Da bommet jeg med middagen da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Friheten med å være voksen, det er du som får velge 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

Nei, hun slapp heldigvis. En jeg kjenner ble sendt til østfinnmark ved grensen mot Russland eller noe :dåne:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sola de said:

Nei, hun slapp heldigvis.

Hadde hun en utdanning forsvaret ønsket siden hun ble innkalt så sent? Vet det er leger,  sykepleiere, jurister osv som blir innkalt nettopp pga utdanningen de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden):

Friheten med å være voksen, det er du som får velge 😅

Og det var det som lå øverst i fryseren. :nikke:

Sola de skrev (2 timer siden):

Nei, hun slapp heldigvis. En jeg kjenner ble sendt til østfinnmark ved grensen mot Russland eller noe :dåne:

Da hadde jeg ikke følt meg trygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (15 timer siden):

Hadde hun en utdanning forsvaret ønsket siden hun ble innkalt så sent? Vet det er leger,  sykepleiere, jurister osv som blir innkalt nettopp pga utdanningen de har.

Nei, ingen av delene. Kom bare ut av det blå.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble svømming igjen i dag. Dro tidlig i dag, var litt usikker på hvor mye jeg kom til å hoste og harde, så like greit å bli ferdig før rushet. Men ble ikke så mye hosting.

Han fyren som liker å føne utstyret sitt var tilbake i dag. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til liker jeg å sette på en serie i bakgrunnen som surrer og går, som jeg kan både se på, men og som kan gå uten at jeg trenger å følge med. Har jo ofte brukt podcast, men ørepropper i vonde ører er ikke så godt. Nå har big bang theory gått i noen uker, 12 sesonger. De siste har jeg ikke sett så var faktisk koselig å se de siste episodene. Hva skal surre og gå i bakgrunnen nå? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Ble svømming igjen i dag. Dro tidlig i dag, var litt usikker på hvor mye jeg kom til å hoste og harde, så like greit å bli ferdig før rushet. Men ble ikke så mye hosting.

Han fyren som liker å føne utstyret sitt var tilbake i dag. :overrasket:

Hahaha, ser han for meg :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Utstyret sitt, som i ... hvordan skal jeg si det pent? Men liksom underlivet? Eller badebuksa og snorkelen... okei, skjønner at det ikke nødvendigvis ble oppklarende... Men ikke svømmebrille-utstyr liksom? 

:S

Jeg har en blåmandag men nå ble jeg glad jeg slapp å se sånt på min tur ut i verden 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (22 minutter siden):

... Utstyret sitt, som i ... hvordan skal jeg si det pent? Men liksom underlivet? Eller badebuksa og snorkelen... okei, skjønner at det ikke nødvendigvis ble oppklarende... Men ikke svømmebrille-utstyr liksom? 

:S

Jeg har en blåmandag men nå ble jeg glad jeg slapp å se sånt på min tur ut i verden 😅

Som i underlivet... ja. 

Jeg var så og si klar til å gå ut av garderoben, men han rakk å gå ned i en ganske dyp knebøy før jeg rakk å komme meg forbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (22 minutter siden):

Som i underlivet... ja. 

Jeg var så og si klar til å gå ut av garderoben, men han rakk å gå ned i en ganske dyp knebøy før jeg rakk å komme meg forbi. 

.... HÆÆ! Altså, jeg legger meg ikke borti hva folk gjør i eget hjem, men å stå i offentlighet i knebøy for å blåse tørr ballene, det er ikke greit! 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (16 minutter siden):

.... HÆÆ! Altså, jeg legger meg ikke borti hva folk gjør i eget hjem, men å stå i offentlighet i knebøy for å blåse tørr ballene, det er ikke greit! 😂

Garderobeadferd er en helt egen sjanger innen folkeskikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Garderobeadferd er en helt egen sjanger innen folkeskikk. 

Der jeg pleide å svømme tidligere var det en dame som pleide å kle på seg trusa helt sist (eller før buksa naturligvis), det syntes jeg var ille nok. Ikke at jeg er allergisk mot å se rumpa til folk, men det er noe spesielt med en dame på 50 som står i genser, og sokker og føner håret og sminker seg, før trusa kommer på. 🤷‍♀️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rainstorm2.0 skrev (17 minutter siden):

Der jeg pleide å svømme tidligere var det en dame som pleide å kle på seg trusa helt sist (eller før buksa naturligvis), det syntes jeg var ille nok. Ikke at jeg er allergisk mot å se rumpa til folk, men det er noe spesielt med en dame på 50 som står i genser, og sokker og føner håret og sminker seg, før trusa kommer på. 🤷‍♀️

Ja, det er veldig rart. Det er fint folk er fornøyd og trygg i egen kropp, det er bare mye rart folk driver med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og god kveld!  :) Eller i dag ble det en helt rar kveld. Det ringte på døra her tidlig i kveld, og mannen min gikk for å åpne opp. Jeg synes det tok så lang tid, så jeg gikk ned for å se hva det var. Det var ei som hadde kjørt på en katt - det var liv i den, men det ene øyet hadde "poppet" ut , og det var passe mye blod. Hun som hadde kjørt på katten var på utsida her og prøvde å ringe forskjellige steder å få hjelp til pus, men å kjøre den til dyrlegen, det var tydeligvis ikke noe hun gadd. Mannen min og jeg kjørte den til dyrlegen i nabobyen, og de skal høre med eieren av katten hva de skal gjøre. Det kommer jo an på hvor mye skader den har. Øyet mister den uansett, men om det "kun" er det og noen mindre alvorlige skader, så kan den kanskje klare seg. Jeg la igjen tlf.nr og navn hos dyrlegen og sa at jeg håpet på å få høre hvordan det går videre med pusen, så får selvsagt katteeieren bestemme om han/hun vil oppdatere meg eller ikke. Oh, for en kveld...Nå skulle jeg veldig gjerne hatt en pus å kose med her ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (4 minutter siden):

Hei, og god kveld!  :) Eller i dag ble det en helt rar kveld. Det ringte på døra her tidlig i kveld, og mannen min gikk for å åpne opp. Jeg synes det tok så lang tid, så jeg gikk ned for å se hva det var. Det var ei som hadde kjørt på en katt - det var liv i den, men det ene øyet hadde "poppet" ut , og det var passe mye blod. Hun som hadde kjørt på katten var på utsida her og prøvde å ringe forskjellige steder å få hjelp til pus, men å kjøre den til dyrlegen, det var tydeligvis ikke noe hun gadd. Mannen min og jeg kjørte den til dyrlegen i nabobyen, og de skal høre med eieren av katten hva de skal gjøre. Det kommer jo an på hvor mye skader den har. Øyet mister den uansett, men om det "kun" er det og noen mindre alvorlige skader, så kan den kanskje klare seg. Jeg la igjen tlf.nr og navn hos dyrlegen og sa at jeg håpet på å få høre hvordan det går videre med pusen, så får selvsagt katteeieren bestemme om han/hun vil oppdatere meg eller ikke. Oh, for en kveld...Nå skulle jeg veldig gjerne hatt en pus å kose med her ❤️ 

Grusomt! For en forferdelig kveld! Stakkars stakkars katt! 

Skjønner du får behov for kattekos... må jeg gå å klemme min katt nå.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...