Gjest SVK Skrevet 25. januar 2024 #17921 Del Skrevet 25. januar 2024 12 minutter siden, Rumle said: Jeg leste en anmeldelse av den i går, skal absolutt se den, fikk lyst å lese boken den er basert på og, aldri hørt om den før. Tenker også det er kjempeviktig med en sånn film akkurat nå. Enig i at det er kjempeviktig film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #17922 Del Skrevet 26. januar 2024 God helg. Det snør våt snø, ikke helt begeistret for det. Vært å fått justert litt medisiner. Og håper på en stille helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 26. januar 2024 #17923 Del Skrevet 26. januar 2024 Daryl Dixon skrev (41 minutter siden): God helg. Det snør våt snø, ikke helt begeistret for det. Vært å fått justert litt medisiner. Og håper på en stille helg. God helg gode deg! Håper du får helgen du trenger. Jeg ønsker også en stille helg. Her høljer det ned. Jeg har bestemt meg for å ta helgevasken, ta ned rullgardinene og fyre i peisen og glemme den sure dagen utenfor, håper på å skape litt kos. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #17924 Del Skrevet 26. januar 2024 Rainstorm2.0 skrev (1 time siden): God helg gode deg! Håper du får helgen du trenger. Jeg ønsker også en stille helg. Her høljer det ned. Jeg har bestemt meg for å ta helgevasken, ta ned rullgardinene og fyre i peisen og glemme den sure dagen utenfor, håper på å skape litt kos. Smart! Fyr i peisen her og. 🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. januar 2024 #17925 Del Skrevet 26. januar 2024 God helg i tråden Her regner det godt også, og blåser friskt. Håper alle får en god helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #17926 Del Skrevet 26. januar 2024 Rumle skrev (1 time siden): God helg i tråden Her regner det godt også, og blåser friskt. Håper alle får en god helg. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. januar 2024 #17927 Del Skrevet 26. januar 2024 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 26. januar 2024 Forfatter #17928 Del Skrevet 26. januar 2024 Sokker, et evig mysterium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2024 #17929 Del Skrevet 27. januar 2024 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Sokker, et evig mysterium. Så bare første bildet til å begynne med. Tok litt tid før jeg skjønte det var sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #17930 Del Skrevet 27. januar 2024 Å ja, hello corona. Du var ikke helt velkommen! Hvem i all verden slapp deg inn?? Nekter å anerkjenne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 27. januar 2024 #17931 Del Skrevet 27. januar 2024 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Å ja, hello corona. Du var ikke helt velkommen! Hvem i all verden slapp deg inn?? Nekter å anerkjenne den. Å, nei!!! God bedring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 27. januar 2024 #17932 Del Skrevet 27. januar 2024 Ikke OK! God bedring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 27. januar 2024 #17933 Del Skrevet 27. januar 2024 Åå god bedring! Her er det skikkelig regn og sørpe. Bruker masse tid på å få valpen til å tisse ute. Hadde hun skjønt at hvis hun bare skynder seg å tisse, framfor å knipe igjen og stå der og se på meg fordi det er ekkelt å være ute, så hadde vi kommet mye raskere inn. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 27. januar 2024 #17934 Del Skrevet 27. januar 2024 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Å ja, hello corona. Du var ikke helt velkommen! Hvem i all verden slapp deg inn?? Nekter å anerkjenne den. God bedring! Håper det går raskt over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. januar 2024 #17935 Del Skrevet 27. januar 2024 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Å ja, hello corona. Du var ikke helt velkommen! Hvem i all verden slapp deg inn?? Nekter å anerkjenne den. Så kjedelig God bedring! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar 2024 #17936 Del Skrevet 27. januar 2024 17 hours ago, Daryl Dixon said: Sokker, et evig mysterium. Jeg har alle mine sokker i samme farge og type nettopp for å slippe problemet med sokker som bare forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 27. januar 2024 #17937 Del Skrevet 27. januar 2024 4 hours ago, Daryl Dixon said: Å ja, hello corona. Du var ikke helt velkommen! Hvem i all verden slapp deg inn?? Nekter å anerkjenne den. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #17938 Del Skrevet 27. januar 2024 Takk alle sammen. Jeg har rengjort så og si alle filter i hele huset. Ventilasjon, tørketrommel, oppvaskmaskin, robotstøvsuger og flere til. Var noen som var så ille at jeg skammet meg over å ha latt det bli så ille. Vannfilter blandt annet. kan ikke la det bli sånn igjen, skrevet opp på kalender at det må gjøres oftere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. januar 2024 #17939 Del Skrevet 27. januar 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Takk alle sammen. Jeg har rengjort så og si alle filter i hele huset. Ventilasjon, tørketrommel, oppvaskmaskin, robotstøvsuger og flere til. Var noen som var så ille at jeg skammet meg over å ha latt det bli så ille. Vannfilter blandt annet. kan ikke la det bli sånn igjen, skrevet opp på kalender at det må gjøres oftere. Så flink du er! Hvordan er formen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. januar 2024 Forfatter #17940 Del Skrevet 27. januar 2024 Rumle skrev (58 minutter siden): Så flink du er! Hvordan er formen ellers? Ikke så ille som første gang, heldigvis. Kjennes ut som om det kvernes glass i brystet, men ellers bra. SB er varm og kald vekselvis. Tror det går fort over. Har du en stille og rolig helg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå