Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

👏👏 Så flink du er! Neste prosjekt er å spise tom fryseren da ell? 

Jupp! Jeg spiser jevnt og trutt av den jeg. Ferdiglagede retter er gull for dårlige dager :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jupp! Jeg spiser jevnt og trutt av den jeg. Ferdiglagede retter er gull for dårlige dager :jepp:

Du er så organisert og flink du. Hva slags suppe lagde du?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Du er så organisert og flink du. Hva slags suppe lagde du?

Nei altså, jeg er virkelig ikke det :ler: men, prøver å lage litt innimellom, så da blir det jo litt over tid, utrolig nok :jepp:

Bakte bare litt forskjellige grønnsaker og lagde en currybasert suppe på det til slutt, ikke noe fancy. Ble kanskje litt sterk, men ikke så verst på smaken.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Nei altså, jeg er virkelig ikke det :ler: men, prøver å lage litt innimellom, så da blir det jo litt over tid, utrolig nok :jepp:

Bakte bare litt forskjellige grønnsaker og lagde en currybasert suppe på det til slutt, ikke noe fancy. Ble kanskje litt sterk, men ikke så verst på smaken.

Høres bra ut! Supper kan være litt sterke synes jeg, da varmer de. Indisk kyllingsuppe fra Trines matblogg er ganske bra, om du skal lage mer en gang.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Høres bra ut! Supper kan være litt sterke synes jeg, da varmer de. Indisk kyllingsuppe fra Trines matblogg er ganske bra, om du skal lage mer en gang.

Ja? Den skal jeg teste ut, takk for tipset :)

Har du vært ute på tur i dag, eller er det for dårlig vær?

Her regner og blåser det noe voldsomt.

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (17 minutter siden):

Ja? Den skal jeg teste ut, takk for tipset :)

Har du vært ute på tur i dag, eller er det for dårlig vær?

Her regner og blåser det noe voldsomt.

Skal det bli ekstrem hos deg? Vært snøvær, 10minus og lite vind her. Burde så absolutt gå ut, men var ikke i humør til det i dag. I morgen er det meldt sludd.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Skal det bli ekstrem hos deg? Vært snøvær, 10minus og lite vind her. Burde så absolutt gå ut, men var ikke i humør til det i dag. I morgen er det meldt sludd.

Mye regn og smeltevann i alle fall, håper det ikke fryser nå. Har ikke sjekket i dag, får se i morgen. Nå tusler jeg i seng :gjesp: natta :vinke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 timer siden):

Mye regn og smeltevann i alle fall, håper det ikke fryser nå. Har ikke sjekket i dag, får se i morgen. Nå tusler jeg i seng :gjesp: natta :vinke:

Håper du har fått sovet da. Og egentlig at været ikke ikke blir så ille som spådd.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 timer siden):

Har du en stor eller sånn 3 skuffer under kjøleskapet? 

Jeg liker også å ha hjemmelaget ferdigmat for dårlige dager, men har bare 3 skuffer jeg deler med en romkamerat så ofte får de dårlige dagene hopet seg opp før jeg rekker å refille siden det ikke er mye som lagres om gangen 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (15 minutter siden):

Idag bare bestemmer jeg at det ikke blir svømming. :risterpåhodet:

Og jeg bestemmer at det blir trening på stuegulvet i stedet for på senter. Synes ikke det er noe å kave seg ut langs veiene i dette ruskeværet 😬

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Og jeg bestemmer at det blir trening på stuegulvet i stedet for på senter. Synes ikke det er noe å kave seg ut langs veiene i dette ruskeværet 😬

Smart. Jo, ferre som er ute å farter jo tryggere blir det for de som må ut. 

SVK skrev (31 minutter siden):

Så dette bildet i avisa fra bryggen i Bergen:

3680c650ff406903da78c275de842fe8?t%5B0%5

Oi, Bergen, Norges Venezia! 

@Rumle Jeg har en ganske brukbar kajak, pent brukt, hvis du vil starte en gandoltjeneste. :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stående og se opp på skyene da jeg var ute en luftetur, voldsomt fart de hadde over himmelen. Hadde vært interessant vite farten de reser rundt med oppi stratosfæren 🤔

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (5 timer siden):

Ble stående og se opp på skyene da jeg var ute en luftetur, voldsomt fart de hadde over himmelen. Hadde vært interessant vite farten de reser rundt med oppi stratosfæren 🤔

Ja, det kan du si. Vi reser jo rundt vi og, husker ikke helt farten, men over 1600km/t rundt egen akse. Så nok til å bli svimmel av å tenke på. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:regnsky:

Som passe grinebiter i dag. Laber form, og humør. Var innom tanken om jeg kanskje skulle prøve en sånn 30days challenge med yoga, men slo det raskt fra meg. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Ja, det kan du si. Vi reser jo rundt vi og, husker ikke helt farten, men over 1600km/t rundt egen akse. Så nok til å bli svimmel av å tenke på. 

:sjokkert: ... hæ? Mener du rundt jordens akse? For nå så jeg for meg at jeg selv spinte rundt min egen navle i 1600km/t og da ble jeg i alle fall svimmel. :fnise:

Grinebiter i dag jeg også, helt til romkameraten kom og sa at utleier kanskje vil bytte kjøleskapet som ikke blir kaldere enn 12 grader, da fantaserte jeg meg lykkelig med tanken på: 

samsung-side-by-side-kombiskap-rh68b8530

Før jeg innså at det uansett er fullstendig urealistisk, og fortsatte og grinebite :fnise:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (10 minutter siden):

:sjokkert: ... hæ? Mener du rundt jordens akse? For nå så jeg for meg at jeg selv spinte rundt min egen navle i 1600km/t og da ble jeg i alle fall svimmel. :fnise:

Grinebiter i dag jeg også, helt til romkameraten kom og sa at utleier kanskje vil bytte kjøleskapet som ikke blir kaldere enn 12 grader, da fantaserte jeg meg lykkelig med tanken på: 

samsung-side-by-side-kombiskap-rh68b8530

Før jeg innså at det uansett er fullstendig urealistisk, og fortsatte og grinebite :fnise:

Ja, jorden. Det glemte jeg vist å skrive. Har du 12 grader i kjøleskapet? Det er jo ikke holdbart, det et jo ikke noe ha  kanskje bør bytte, men mååå, mener jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 timer siden):

Håper du har fått sovet da. Og egentlig at været ikke ikke blir så ille som spådd.

Fikk sove en god del, heldigvis :jepp: og det ble ikke så ille akkurat her i alle fall. Utrolig så fort snøen smeltet!

Rainstorm2.0 skrev (13 timer siden):

Har du en stor eller sånn 3 skuffer under kjøleskapet? 

Jeg liker også å ha hjemmelaget ferdigmat for dårlige dager, men har bare 3 skuffer jeg deler med en romkamerat så ofte får de dårlige dagene hopet seg opp før jeg rekker å refille siden det ikke er mye som lagres om gangen 🙈

Begge deler faktisk, et stort fryseskap og tre hyller under kjøleskapet :jepp:

Forstår at det ikke blir så mye da!

SVK skrev (12 timer siden):

Så dette bildet i avisa fra bryggen i Bergen:

3680c650ff406903da78c275de842fe8?t%5B0%5

Ja, helt vanvittig! Det man ikke ser på bildet er at veibanen ikke var dekket med vann, helt rart. Tror aldri jeg har sett oversvømmelse der som faktisk ikke kom fra sjøen! :ler:

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Smart. Jo, ferre som er ute å farter jo tryggere blir det for de som må ut. 

Oi, Bergen, Norges Venezia! 

@Rumle Jeg har en ganske brukbar kajak, pent brukt, hvis du vil starte en gandoltjeneste. :jepp:

Jeg slår til! :hoppe:

Hvordan er været hos dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...