Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2024 Forfatter #17781 Del Skrevet 11. januar 2024 Rainstorm2.0 skrev (48 minutter siden): Haha, nettopp sånn! Så skrev jeg et nytt innlegg da, kort, mildt, varsomt, og så ble det ryddet også? Føler meg "stemplet" 😬😅 Merkelig! Da er det hverfall lov å bli litt muggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 11. januar 2024 #17782 Del Skrevet 11. januar 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Merkelig! Da er det hverfall lov å bli litt muggen. 😅 Kanskje det er et tegn fra universet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2024 Forfatter #17783 Del Skrevet 11. januar 2024 Jeg hadde vært ute en tur i dag. Når jeg kom hjem kom katten springende mot inngangsdøra, og satte seg på do like ved. Jeg venter med døra oppe, men han løper sin veg videre. Jeg går inn og hvem står i terassedøra og vil inn? 😼 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. januar 2024 Forfatter #17784 Del Skrevet 11. januar 2024 Rainstorm2.0 skrev (Akkurat nå): 😅 Kanskje det er et tegn fra universet! Håper da ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 11. januar 2024 #17785 Del Skrevet 11. januar 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Jeg hadde vært ute en tur i dag. Når jeg kom hjem kom katten springende mot inngangsdøra, og satte seg på do like ved. Jeg venter med døra oppe, men han løper sin veg videre. Jeg går inn og hvem står i terassedøra og vil inn? 😼 Haha! Det er så typisk! Minner meg om katten til eksen, inn og ut 10 ganger før den bestemmer seg, og bare fordi jeg var opptatt med yoga på gulvet og ikke å leke/kose med henne. 😼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #17786 Del Skrevet 12. januar 2024 Rainstorm2.0 skrev (8 timer siden): Haha! Det er så typisk! Minner meg om katten til eksen, inn og ut 10 ganger før den bestemmer seg, og bare fordi jeg var opptatt med yoga på gulvet og ikke å leke/kose med henne. 😼 Kattelogikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #17787 Del Skrevet 12. januar 2024 Leste at det skal utvikles hjemmehjelproboter. Det hadde jeg ikke likt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. januar 2024 #17788 Del Skrevet 12. januar 2024 Daryl Dixon skrev (18 timer siden): Jeg hadde vært ute en tur i dag. Når jeg kom hjem kom katten springende mot inngangsdøra, og satte seg på do like ved. Jeg venter med døra oppe, men han løper sin veg videre. Jeg går inn og hvem står i terassedøra og vil inn? 😼 God fredag og helg i tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #17789 Del Skrevet 12. januar 2024 Rumle skrev (32 minutter siden): God fredag og helg i tråden God helg og god fredags kveld! Jeg har planer om å være litt ute i helgen, ellers ingen planer. Noen andre som har spenstige planer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. januar 2024 #17790 Del Skrevet 12. januar 2024 Just now, Daryl Dixon said: God helg og god fredags kveld! Jeg har planer om å være litt ute i helgen, ellers ingen planer. Noen andre som har spenstige planer? Planen min er å teste ut en kebabsjappe som lager sine egne pitabrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #17791 Del Skrevet 12. januar 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Planen min er å teste ut en kebabsjappe som lager sine egne pitabrød. God plan! Sterk eller mild saus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. januar 2024 #17792 Del Skrevet 12. januar 2024 1 minutt siden, Daryl Dixon said: God plan! Sterk eller mild saus? Blir mild på meg. Skal ikke mye til før noe blir for sterkt for meg. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 12. januar 2024 #17793 Del Skrevet 12. januar 2024 God helg til alle 😘😘 (Skulle ønske det fantes en emoji der ansiktet blåser såpebobler og så er det hjerter som kommer ut og flyter oppover, utover, overalt!) Jeg føler faktisk jeg har spenstige planer. Det er det gode med uhelse, små, koselige planer blir spenstige! 😅 Jeg skal ha tapaskveld med min kjæreste og en venninne, naam! Kjenner jeg er sulten for fikk innmari lyst på kebaben til SVK nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #17794 Del Skrevet 12. januar 2024 SVK skrev (2 timer siden): Blir mild på meg. Skal ikke mye til før noe blir for sterkt for meg. Hva med deg? Jeg er nok og på mild, muligens medium. Tolererer litt sterkere saker nå enn før, men helst om det er pga naturlig chili, ingefær eller slikt. Ville valgt mild på kebab. Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden): God helg til alle 😘😘 (Skulle ønske det fantes en emoji der ansiktet blåser såpebobler og så er det hjerter som kommer ut og flyter oppover, utover, overalt!) Jeg føler faktisk jeg har spenstige planer. Det er det gode med uhelse, små, koselige planer blir spenstige! 😅 Jeg skal ha tapaskveld med min kjæreste og en venninne, naam! Kjenner jeg er sulten for fikk innmari lyst på kebaben til SVK nå 😅 Jeg vil og ha sånn emoji! Enig i at små gleder blir store gleder. Hadde du kjæreste før, eller er det noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. januar 2024 Forfatter #17795 Del Skrevet 12. januar 2024 Skulle smøre meg noen knekkebrød, og kom plutselig på at vi har pratet på insekter i mat før, så måtte studere noen knekkebrød lenger ned i pakka, og så måtte jeg lytte ned i den for å høre om det var noe bevegelse der. Ble observert av SB som lurte på om det var noe nytt vi skulle innføre, lytte til maten, så ble han oppgitt over at jeg lyttet etter insekter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. januar 2024 #17796 Del Skrevet 13. januar 2024 8 hours ago, Daryl Dixon said: Jeg er nok og på mild, muligens medium. Tolererer litt sterkere saker nå enn før, men helst om det er pga naturlig chili, ingefær eller slikt. Ville valgt mild på kebab. I tillegg til at maten raskt blir for sterk for meg så føler jeg også at å bestille mild er det tryggest. Om maten er for mild så er den fortsatt god og mulig å spise. Men om maten er for sterk så er det ikke noe godt å spise den og den kan også bli uspiselig. På et nytt spisested så vet man ikke helt hvor sterk "sterk" er .Så bedre etter min mening å starte med å bestille mild også kan man heller bestille sterk neste gang om mild ble for mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2024 #17797 Del Skrevet 13. januar 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (13 timer siden): God helg og god fredags kveld! Jeg har planer om å være litt ute i helgen, ellers ingen planer. Noen andre som har spenstige planer? Ute på tur, eller ute på byen? Jeg har egentlig ikke så mye planer, men har en del som må ordnes, så det tar jo litt tid, ellers håper jeg å klare å slappe av, mitt evige prosjekt virker det som, men det ser dårlig ut etter nok en natt med null søvn Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Skulle smøre meg noen knekkebrød, og kom plutselig på at vi har pratet på insekter i mat før, så måtte studere noen knekkebrød lenger ned i pakka, og så måtte jeg lytte ned i den for å høre om det var noe bevegelse der. Ble observert av SB som lurte på om det var noe nytt vi skulle innføre, lytte til maten, så ble han oppgitt over at jeg lyttet etter insekter. Synes det høres fornuftig ut. Jeg inspiserer alltid nøye selv. Jeg fant faktisk bittesmå insekter i en ganske så nyåpnet melpose for ikke så lenge siden, utrolig kjedelig når det skjer! Da ble det storvasking og masse (sikkert altfor mye) ble kastet for sikkerhets skyld. Endret 13. januar 2024 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. januar 2024 Forfatter #17798 Del Skrevet 13. januar 2024 Rumle skrev (32 minutter siden): Ute på tur, eller ute på byen? Jeg har egentlig ikke så mye planer, men har en del som må ordnes, så det tar jo litt tid, ellers håper jeg å klare å slappe av, mitt evige prosjekt virker det som, men det ser dårlig ut etter nok en natt med null søvn Synes det høres fornuftig ut. Jeg inspiserer alltid nøye selv. Jeg fant faktisk bittesmå insekter i en ganske så nyåpnet melpose for ikke så lenge siden, utrolig kjedelig når det skjer! Da ble det storvasking og masse (sikkert altfor mye) ble kastet for sikkerhets skyld. Ut på byen så klart! Det er der jeg trives best, traver utrettelig på leting etter den mest folksomme baren, og en hunger på å møte nye og spennende folk. Ble sliten bare av å skrive det. Det er spenstig nok å komme ut døra i frisk luft. Synd det ble null søvn i natt... Har du en bok du leser for tiden, når du ligger våken? Insekter i mel, æsj... leste en artikkel om det før jul. Har heldigvis tette bokser til mel og havre. I havre er det så vanskelig å se sånn. Akkurat da hadde jeg og kaster så og si alt i skuffen! De kommer seg jo inn i de minste sprekker! Fikk en liten trang til å vaske og rydde kjøkkenskuffer nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. januar 2024 #17799 Del Skrevet 13. januar 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Ut på byen så klart! Det er der jeg trives best, traver utrettelig på leting etter den mest folksomme baren, og en hunger på å møte nye og spennende folk. Ble sliten bare av å skrive det. Det er spenstig nok å komme ut døra i frisk luft. Synd det ble null søvn i natt... Har du en bok du leser for tiden, når du ligger våken? Insekter i mel, æsj... leste en artikkel om det før jul. Har heldigvis tette bokser til mel og havre. I havre er det så vanskelig å se sånn. Akkurat da hadde jeg og kaster så og si alt i skuffen! De kommer seg jo inn i de minste sprekker! Fikk en liten trang til å vaske og rydde kjøkkenskuffer nå. Jaja visste jo egentlig svaret på det allerede Jeg hadde melposene i en tett boks! Nei, har null konsentrasjon til å lese bøker for tiden Veldig irriterende! Får hørt litt podcast innimellom da. Hørte en flere timers lang episode om fisking i natt feks. Når jeg ikke sovner av det, så vet ikke jeg Leser du noe nå for tiden? Endret 13. januar 2024 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 13. januar 2024 #17800 Del Skrevet 13. januar 2024 4 minutter siden, Daryl Dixon said: Ut på byen så klart! Det er der jeg trives best, traver utrettelig på leting etter den mest folksomme baren, og en hunger på å møte nye og spennende folk. Ble sliten bare av å skrive det. Det er spenstig nok å komme ut døra i frisk luft. Hehe, har selv aldri vært glad i å være på byen. Ofte er det også et så høyt støynivå pga musikk og all ropingen at det er umulig å snakke med noen. Slik jeg har forstått det er det bevisst fra utestedene, for om man ikke snakker så drikker man raskere og det er drikken utestedene tjener penger på. Er som regel ganske dyrt å drikke ute på byen. Også om man drikker alkoholfritt. Var på bar for en stund siden og der skulle de ha nesten 70 kroner for en glassflaske med Coca Cola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå