Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #17321 Del Skrevet 8. desember 2023 4 hours ago, Daryl Dixon said: Kommet litt i gang med min landsby, mangler litt "natur". Er litt glissent. Eller litt sånn bakkebygrenda. Hvor jeg flytter inn på i huset på toppen (vil jo så klart ha det største selv) så kan dere andre velge dere bolig etter hvor dere vil bo. Da får jeg ta det minste huset som også er det nyeste og er godt isolert og har vedovn og varmepumpe for å holde strømprisene nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #17322 Del Skrevet 8. desember 2023 On 11/6/2023 at 1:35 PM, SVK said: Ikke et julehefte, men da jeg så på julehefter så jeg at det har kommet nytt Asterix-blad: Mulig jeg kjøper det bladet også selv om det ikke er et juleblad. Kjøpte Asterix-bladet, men har ikke fått lest det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. desember 2023 #17323 Del Skrevet 8. desember 2023 24 minutter siden, Daryl Dixon said: Har ikke begynt med noe baking enda en gang jeg... Ikke jeg heller. Men skal prøve å få lagd sjokoladepinner neste helg. Sjokoladepinner er sjokoladekjeks. Litt usikker på hvordan det kommer til å gå. Synes kjeks er litt vanskelig å få til stekt helt riktig siden de blir stive under avkjølingen og derfor er vanskelig å se når de er i ovnen når de er ferdige. I fjor ble de for myke, og skrev ned steketiden jeg brukte da. Lager de kun 1 gang i året så umulig å huske steketiden om man ikke skriver ned ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #17324 Del Skrevet 9. desember 2023 Rumle skrev (9 timer siden): Nei, nei har verken overskudd eller nok hus/ lyshus, men liker ideen, kanskje neste år! Ingen baking her heller enda Hva vil du bake? Forstår. Hadde planer om rømmebrød, krumkaker, brune pinner hverfall. Men får se. Fant igjen fjorårets krumkaker i boksen fra i fjor. SVK skrev (9 timer siden): Da får jeg ta det minste huset som også er det nyeste og er godt isolert og har vedovn og varmepumpe for å holde strømprisene nede. Da er du heldig, det er vannbåren varme, som varmer hele huset og veldig billig, så du trenger ikke varmepumpe, og vedovnen er mest til kos. Der kan du bo billig og varmt! SVK skrev (8 timer siden): Ikke jeg heller. Men skal prøve å få lagd sjokoladepinner neste helg. Sjokoladepinner er sjokoladekjeks. Litt usikker på hvordan det kommer til å gå. Synes kjeks er litt vanskelig å få til stekt helt riktig siden de blir stive under avkjølingen og derfor er vanskelig å se når de er i ovnen når de er ferdige. I fjor ble de for myke, og skrev ned steketiden jeg brukte da. Lager de kun 1 gang i året så umulig å huske steketiden om man ikke skriver ned ting. Høres gode ut! Blir de litt som brune pinner, bare med sjokolade? Steketid er alltid spennende, det varierer så fra ovn til ovn og. Nå er vår ovn så dårlig at den steker ujevnt, så må stå å passe på alt, snu det så det blir gjennomstekt uten å bli brent. Har kjøpt ny, fikk levert og så er der jammen meg en annen kontakt! Må ha elektriker for å skifte stikkontakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #17325 Del Skrevet 9. desember 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17326 Del Skrevet 9. desember 2023 6 hours ago, Daryl Dixon said: Da er du heldig, det er vannbåren varme, som varmer hele huset og veldig billig, så du trenger ikke varmepumpe, og vedovnen er mest til kos. Der kan du bo billig og varmt! Fantastisk! 6 hours ago, Daryl Dixon said: Høres gode ut! Blir de litt som brune pinner, bare med sjokolade? Steketid er alltid spennende, det varierer så fra ovn til ovn og. Nå er vår ovn så dårlig at den steker ujevnt, så må stå å passe på alt, snu det så det blir gjennomstekt uten å bli brent. Har kjøpt ny, fikk levert og så er der jammen meg en annen kontakt! Må ha elektriker for å skifte stikkontakt. Jepp, samme som brune pinner bare med sjokolade. Ja, dette med steketid er ikke så lett og alle ovner er forskjellige. Jeg har selv en ovn som ikke er spesielt god. Er blant annet flere funksjoner på ovnen min som ikke funker som de skal. Leit det at dere trenger elektriker for å få skiftet ovnen. Hadde ikke tenkt over dette at ovner kan ha ulik stikkontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17327 Del Skrevet 9. desember 2023 6 hours ago, Daryl Dixon said: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2023 #17328 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Forstår. Hadde planer om rømmebrød, krumkaker, brune pinner hverfall. Men får se. Fant igjen fjorårets krumkaker i boksen fra i fjor. Da er du heldig, det er vannbåren varme, som varmer hele huset og veldig billig, så du trenger ikke varmepumpe, og vedovnen er mest til kos. Der kan du bo billig og varmt! Høres gode ut! Blir de litt som brune pinner, bare med sjokolade? Steketid er alltid spennende, det varierer så fra ovn til ovn og. Nå er vår ovn så dårlig at den steker ujevnt, så må stå å passe på alt, snu det så det blir gjennomstekt uten å bli brent. Har kjøpt ny, fikk levert og så er der jammen meg en annen kontakt! Må ha elektriker for å skifte stikkontakt. Nam Jeg baker rosinboller i dag Ikke akkurat julebakst kanskje, men veldig godt med julebrunost på Endret 9. desember 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #17329 Del Skrevet 9. desember 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Nam Jeg baker rosinboller i dag Ikke akkurat julebakst kanskje, men veldig godt med julebrunost på Boller passer en hver anledning! Kanelboller er heller ikke typisk jul, men vi hadde alltid det til jul. Julebrunosten var god! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #17330 Del Skrevet 9. desember 2023 Jeg ser 24 stjernes julekalender i år og. Har bare omfavnet at det skal være dumt og kleint, og lar meg underholde i år igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17331 Del Skrevet 9. desember 2023 2 hours ago, Rumle said: Nam Jeg baker rosinboller i dag Ikke akkurat julebakst kanskje, men veldig godt med julebrunost på Har ikke smakt julebrunosten, men digger boller med brunost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17332 Del Skrevet 9. desember 2023 15 minutter siden, Daryl Dixon said: Boller passer en hver anledning! Kanelboller er heller ikke typisk jul, men vi hadde alltid det til jul. Digger hjemmelagde kanelboller. Da kan man spise dem mens de er helt ferske og det er noe av det beste jeg vet. Vurderer selv å lage kanelboller. Har også vurdert gulrotkake med ostekrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #17333 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Digger hjemmelagde kanelboller. Da kan man spise dem mens de er helt ferske og det er noe av det beste jeg vet. Vurderer selv å lage kanelboller. Har også vurdert gulrotkake med ostekrem. Kjør på med begge deler. Har forresten sett Ida Gran Jansen lage kanelboller med ostekrem og.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17334 Del Skrevet 9. desember 2023 Just now, Daryl Dixon said: Kjør på med begge deler. Har forresten sett Ida Gran Jansen lage kanelboller med ostekrem og.. En stund solgte Meny kanelboller med ostekrem . Var veldig godt. Så har lyst til å teste det selv en gang, spesielt siden Meny sluttet å selge disse kanelbollene med ostekrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #17335 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): En stund solgte Meny kanelboller med ostekrem . Var veldig godt. Så har lyst til å teste det selv en gang, spesielt siden Meny sluttet å selge disse kanelbollene med ostekrem. Er du god til å bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17336 Del Skrevet 9. desember 2023 7 minutter siden, Daryl Dixon said: Er du god til å bake? Nei, er ganske dårlig. Jeg er en person som er utålmodig, slurvete og en som har lett å gi opp ved motgang. Det går merkbart utover bakeverkene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17337 Del Skrevet 9. desember 2023 9 minutter siden, Daryl Dixon said: Er du god til å bake? Er du god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. desember 2023 Forfatter #17338 Del Skrevet 9. desember 2023 SVK skrev (9 minutter siden): Nei, er ganske dårlig. Jeg er en person som er utålmodig, slurvete og en som har lett å gi opp ved motgang. Det går merkbart utover bakeverkene mine. SVK skrev (8 minutter siden): Er du god? Høres ut som meg... legg til klønete så har du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. desember 2023 #17339 Del Skrevet 9. desember 2023 Just now, Daryl Dixon said: Høres ut som meg... legg til klønete så har du meg! Klønete er jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. desember 2023 #17340 Del Skrevet 9. desember 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Boller passer en hver anledning! Kanelboller er heller ikke typisk jul, men vi hadde alltid det til jul. Julebrunosten var god! Kanelboller er alltid godt! Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Jeg ser 24 stjernes julekalender i år og. Har bare omfavnet at det skal være dumt og kleint, og lar meg underholde i år igjen! Jeg og! Liker faktisk humoren til Neby mer og mer SVK skrev (2 timer siden): Har ikke smakt julebrunosten, men digger boller med brunost. Den må du smake, den er skikkelig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå