Daryl Dixon Skrevet 27. november 2023 Forfatter #17221 Del Skrevet 27. november 2023 Ingen reaksjon på vaksine enda. Dro for å svømme litt tidligere i dag for å rekke alt. Var en skoleklasse som hadde svømmetime, og en eldre mann som kjeftet fordi de svømte der han hadde tenkt å svømme. Seriøst, bassenget er kjempe stort, halvparten brukte klassen og resten var vi bare to stk på. God plass! Fikk satt vaksinen, og legen ville ha et ord med meg, og sa at de er litt påpasselige på de skrøpelige pasientene. Jeg kjenner meg lagt ifra skrøpelige om dagen, og er 37, ikke 87! Så det så. Pakket inn noen gaver i dag, det var koselig. Og så godt, for i år gir vi ikke gaver til alle voksne. Endelig fikk jeg igjennom forslaget, og jeg er så lettet og glad for det. Så lettvint. SB skal få gave da, om han kommer på noe han vil ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. november 2023 Forfatter #17222 Del Skrevet 28. november 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. november 2023 Forfatter #17223 Del Skrevet 28. november 2023 I gamledager var julebukk stas, fordi de mente julebukken hadde lykke med seg. Julebukken skulle få noe å drikke eller spise, ellers kunne den ta jula med når den dro. Som regel var kostymene og idéene enkle, ofte kledde man seg ut som det motsatte kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. november 2023 Forfatter #17224 Del Skrevet 29. november 2023 Kjenner at jeg er sliten i dag. Vært ganske oppe og nikker en stund, med mye på agendaen så nå unner jeg meg en gjøre-ingenting-dag. I går møtte jeg søsteren min, et forsøk fra begges side om å komme bedre overens. Gikk litt så som så, men bedre enn fryktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. november 2023 #17225 Del Skrevet 29. november 2023 Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Kjenner at jeg er sliten i dag. Vært ganske oppe og nikker en stund, med mye på agendaen så nå unner jeg meg en gjøre-ingenting-dag. I går møtte jeg søsteren min, et forsøk fra begges side om å komme bedre overens. Gikk litt så som så, men bedre enn fryktet. Jeg har også en ingenting-dag i dag, bortsett fra noe behandling. Jeg har gått turer og trent og spist sunt i mange dager nå. Skal spise sunt i dag også, men ikke gjøre så mye. Bra at det gikk bedre enn fryktet i hvert fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. november 2023 Forfatter #17226 Del Skrevet 29. november 2023 Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden): Jeg har også en ingenting-dag i dag, bortsett fra noe behandling. Jeg har gått turer og trent og spist sunt i mange dager nå. Skal spise sunt i dag også, men ikke gjøre så mye. Bra at det gikk bedre enn fryktet i hvert fall. Så flink du har vært, lov med en dag uten mye sysler da. Har du det greit for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 29. november 2023 #17227 Del Skrevet 29. november 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Så flink du har vært, lov med en dag uten mye sysler da. Har du det greit for tiden? Takk. Ja, eller jeg er usikker? Jeg har det ikke bra, men jeg har det ikke kjipt heller? Jeg er mest vant til å føle at jeg har det kjipt, så det føles jo mye bedre å være der jeg er nå om du skjønner? Jeg reiser hjem på permisjon om noen dager. Ser fram til det for jeg er lei av å være innlagt nå. Hvordan er det for deg i snart førjulstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. november 2023 Forfatter #17228 Del Skrevet 29. november 2023 Purple_Pixiedust skrev (51 minutter siden): Takk. Ja, eller jeg er usikker? Jeg har det ikke bra, men jeg har det ikke kjipt heller? Jeg er mest vant til å føle at jeg har det kjipt, så det føles jo mye bedre å være der jeg er nå om du skjønner? Jeg reiser hjem på permisjon om noen dager. Ser fram til det for jeg er lei av å være innlagt nå. Hvordan er det for deg i snart førjulstid? Litt sånn flatt liksom? Forstår godt at du blir lei, hvor lenge har du igjen? Jeg har det bra, takk. Håper det holder seg, er så god stemning i huset nå pm dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 30. november 2023 #17229 Del Skrevet 30. november 2023 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Litt sånn flatt liksom? Forstår godt at du blir lei, hvor lenge har du igjen? Jeg har det bra, takk. Håper det holder seg, er så god stemning i huset nå pm dagen. Ja litt flatt kanskje. Men ikke helt heller, for jeg får innimellom gode følelser. Jeg skal være til 3 januar. Men heldigvis to permisjoner på den tiden. Så deilig med god stemning i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2023 Forfatter #17230 Del Skrevet 30. november 2023 Purple_Pixiedust skrev (6 timer siden): Ja litt flatt kanskje. Men ikke helt heller, for jeg får innimellom gode følelser. Jeg skal være til 3 januar. Men heldigvis to permisjoner på den tiden. Så deilig med god stemning i huset. Skjønner. Blir deiig da å ha noe å se frem til etter jul! Får du være hjemme til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 30. november 2023 #17231 Del Skrevet 30. november 2023 Daryl Dixon skrev (34 minutter siden): Skjønner. Blir deiig da å ha noe å se frem til etter jul! Får du være hjemme til jul? Ja det blir deilig. Jeg tar permisjon fra 21-27 desember så er jeg resten av romjulen og nyttår her. Nå har nedtellingen til 1 desember begynt. I morgen skal jeg starte dagen med julemusikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2023 Forfatter #17232 Del Skrevet 30. november 2023 Purple_Pixiedust skrev (40 minutter siden): Ja det blir deilig. Jeg tar permisjon fra 21-27 desember så er jeg resten av romjulen og nyttår her. Nå har nedtellingen til 1 desember begynt. I morgen skal jeg starte dagen med julemusikk. Deilig med skikkelig permisjon da. Har begynt med julemusikk så vidt jeg. Så koselig da, fyr i gang favorittsangen på full guffe da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2023 Forfatter #17233 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg får babybesøk i morgen! Den vi var i dåpen til. Jeg gleder meg, liten gutt på 4mnd, håper han ikke er redd eller skeptisk da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #17234 Del Skrevet 1. desember 2023 God fredag og helg i tråden. Og god advent! Jeg sier advent, selv om første søndag ikke har vært, adventskalendere har jo begynt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. desember 2023 #17235 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) 14 minutter siden, Daryl Dixon said: God fredag og helg i tråden. Og god advent! Jeg sier advent, selv om første søndag ikke har vært, adventskalendere har jo begynt. God helg og advent! Endret 1. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. desember 2023 #17236 Del Skrevet 1. desember 2023 Daryl Dixon skrev (38 minutter siden): God fredag og helg i tråden. Og god advent! Jeg sier advent, selv om første søndag ikke har vært, adventskalendere har jo begynt. God helg og advent Pleier dere å ha adventskalender? Jeg har en enkel i sjokolade, men glemmer alltid av dem, så kommer på dem etter jul som regel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2023 #17237 Del Skrevet 1. desember 2023 Daryl Dixon skrev (På 27.11.2023 den 19.58): Ingen reaksjon på vaksine enda. Dro for å svømme litt tidligere i dag for å rekke alt. Var en skoleklasse som hadde svømmetime, og en eldre mann som kjeftet fordi de svømte der han hadde tenkt å svømme. Seriøst, bassenget er kjempe stort, halvparten brukte klassen og resten var vi bare to stk på. God plass! Fikk satt vaksinen, og legen ville ha et ord med meg, og sa at de er litt påpasselige på de skrøpelige pasientene. Jeg kjenner meg lagt ifra skrøpelige om dagen, og er 37, ikke 87! Så det så. Pakket inn noen gaver i dag, det var koselig. Og så godt, for i år gir vi ikke gaver til alle voksne. Endelig fikk jeg igjennom forslaget, og jeg er så lettet og glad for det. Så lettvint. SB skal få gave da, om han kommer på noe han vil ha. Bare vær glad de passer på, ingen har sagt et pip til meg? Daryl Dixon skrev (På 28.11.2023 den 20.39): I gamledager var julebukk stas, fordi de mente julebukken hadde lykke med seg. Julebukken skulle få noe å drikke eller spise, ellers kunne den ta jula med når den dro. Som regel var kostymene og idéene enkle, ofte kledde man seg ut som det motsatte kjønn. Dette var nytt for meg, artig! Daryl Dixon skrev (21 timer siden): Jeg får babybesøk i morgen! Den vi var i dåpen til. Jeg gleder meg, liten gutt på 4mnd, håper han ikke er redd eller skeptisk da. Var det koselig? Daryl Dixon skrev (59 minutter siden): God fredag og helg i tråden. Og god advent! Jeg sier advent, selv om første søndag ikke har vært, adventskalendere har jo begynt. God helg og advent herfra også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #17238 Del Skrevet 1. desember 2023 SVK skrev (3 timer siden): God helg og advent! Sola de skrev (3 timer siden): God helg og advent Pleier dere å ha adventskalender? Jeg har en enkel i sjokolade, men glemmer alltid av dem, så kommer på dem etter jul som regel har ikke kalender, blir som du sier, glemmer den. Er ikke så aktuelt med sjokolade hver dag, og ingen av de andre kalenderene med div ting er liksom ikke for meg. Rumle skrev (2 timer siden): Bare vær glad de passer på, ingen har sagt et pip til meg? Dette var nytt for meg, artig! Var det koselig? God helg og advent herfra også! Ja, det er bra de passer på, men var mer ordet skrøpelig jeg reagerte på. Kjempe koselig med babybesøk, de er her fremdeles, skal overnatte til i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. desember 2023 #17239 Del Skrevet 1. desember 2023 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): har ikke kalender, blir som du sier, glemmer den. Er ikke så aktuelt med sjokolade hver dag, og ingen av de andre kalenderene med div ting er liksom ikke for meg. Ja, det er bra de passer på, men var mer ordet skrøpelig jeg reagerte på. Kjempe koselig med babybesøk, de er her fremdeles, skal overnatte til i morgen. Forsto det 😊 Koselig med besøk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2023 Forfatter #17240 Del Skrevet 1. desember 2023 I dag fortalte jeg niesen min at når vi spilte cder før i tiden og hoppet i nærheten av cdspilleren kunne det bli hakk i cden. Etterpå følte jeg meg ekstremt gammel. 👴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå