Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 time siden):

Nei, jeg synes det er en fin ting. SB setter nok pris på tradisjoner blir brakt videre.

Rumle skrev (1 time siden):

Aha forstår, sikker veldig godt! :jepp:

Godt spørsmål, jeg tror jeg for sikkerhets skyld ville spurt SB hva han tenker om det? Første julen blir sikkert veldig tøff han, så greit å sjekke at han synes det er en god ide, selv om han uansett sikkert forstår at det er ment på absolutt beste måte.

Veldig fin tanke da ❤

Så jeg spurte, og så ut som om han ikke kunne brydd seg mindre. :himle: Så da...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

Så jeg spurte, og så ut som om han ikke kunne brydd seg mindre. :himle: Så da...

Men, det er jo bra! Da blir det rømmebrød :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (55 minutter siden):

Ble oppfordret til å ta ny dose med coronavaksine, skal få på mandag. Flere som skal ta?

Jeg har tatt :jepp:

Hva synes du om finalen?

Og god helg i tråden :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 timer siden):

Jeg har tatt :jepp:

Hva synes du om finalen?

Og god helg i tråden :blomst2:

Jeg likte den! Du har sett den? Så jeg ikke spoiler noe??

God helg, det som er igjen av den hverfall. Håper den har vært grei hittill. :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Jeg likte den! Du har sett den? Så jeg ikke spoiler noe??

God helg, det som er igjen av den hverfall. Håper den har vært grei hittill. :jepp:

Ja, jeg har sett den, artig avslutning og verdige vinnere! 😊

Ja, den har vært ok. Har du hatt en fin helg så langt? Har du startet på kjøkkenskap-dekorasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har sett den, artig avslutning og verdige vinnere! 😊

Ja, den har vært ok. Har du hatt en fin helg så langt? Har du startet på kjøkkenskap-dekorasjonen?

Vettu, det må jeg si, unner Marlene å slenge den på Oscar! Syntes Morten fortjente seieren, men der var løpet dødt. Tenkte først at hverfall Eva ikke fortjente seier, og så fikk de jammen tatt fra Oscar den og. Koste meg. :ninja:

Hatt en veldig fin helg. Brukt den på å rydde i klesskapet, det tar litt tid. Pluss at jeg distraherer meg bort med div ting jeg finner osv. Har det ganske ryddig, men i noen skuffer dukker det opp noen gamle telefoner, kameraer osv som jeg ikke klarer å la være å saumfare. :ler: Planen er å få begynt på kjøkkendekorasjonen før 1.desember. 

Er det for tidlig å se noe forskjell på amarylisen deres?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

Vettu, det må jeg si, unner Marlene å slenge den på Oscar! Syntes Morten fortjente seieren, men der var løpet dødt. Tenkte først at hverfall Eva ikke fortjente seier, og så fikk de jammen tatt fra Oscar den og. Koste meg. :ninja:

Hatt en veldig fin helg. Brukt den på å rydde i klesskapet, det tar litt tid. Pluss at jeg distraherer meg bort med div ting jeg finner osv. Har det ganske ryddig, men i noen skuffer dukker det opp noen gamle telefoner, kameraer osv som jeg ikke klarer å la være å saumfare. :ler: Planen er å få begynt på kjøkkendekorasjonen før 1.desember. 

Så flink du er, du kan gjerne komme her og rydde litt og :ler:

Jeg har ikke fått plantet de enda! Det er egentlig helt krise, men skal prøve å få de plantet i dag. De vil sikkert ikke blomstre før uti januar tidligst, men det er jo typisk meg så ingen overraskelse for noen :ninja: Får kjøpe noen ferdige i potter og sette innimellom etterhvert, så har vi litt og se på og mye å glede oss til :nikke: De er jo dekorative i knopp og :nikke:

Har du kjøpt noen?

Det var utrolig digg at Oskar ble slått på målstreken, ja!

Så forresten at en fjerde sesong er bekreftet :jepp: Føler egentlig at det er selvsagt, mtp hvor populær den er, men man vet jo aldri.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Så flink du er, du kan gjerne komme her og rydde litt og :ler:

Jeg har ikke fått plantet de enda! Det er egentlig helt krise, men skal prøve å få de plantet i dag. De vil sikkert ikke blomstre før uti januar tidligst, men det er jo typisk meg så ingen overraskelse for noen :ninja: Får kjøpe noen ferdige i potter og sette innimellom etterhvert, så har vi litt og se på og mye å glede oss til :nikke: De er jo dekorative i knopp og :nikke:

Har du kjøpt noen?

Det var utrolig digg at Oskar ble slått på målstreken, ja!

Så forresten at en fjerde sesong er bekreftet :jepp: Føler egentlig at det er selvsagt, mtp hvor populær den er, men man vet jo aldri.

Kan komme og rydde jeg, men det tar laaaang tid. SB trodde jeg lå og hadde en tung dag i går, men når han kommer inn sitter jeg på gulvet og trykker på en sånn gammel flippflopp telefon med masse rot rundt meg. Heter vel ikke flippflopp telefon, det er vel en sandal.

Får håpe du får dem i jord da. Og som du sier går det jo fint å kjøpe noen med som kanskje blomstrer til jul. Eller til nød, snittblomster. :jepp: Jeg tenkte å kjøpe noen neste uke, vi får se, kom jo aldri så langt å få satt løk ute, så jeg er litt treg i tregisen selv.

Virker som om kjendiser gjerne vil delta på det programmet, så de har nok masse å gå på enda. Og jeg liker det, så jeg er strålende fornøyd. Er det bare jeg som har drømt? virket som om Mads snakket med en av de forrige forræderne.. Tenkte det var en ny tvist, men ikke sikkert det var slik i det hele tatt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 22.11.2023 den 20.44):

Ja, ikke minst der! :ler:

Jeg trooor de smaker litt likt bare mer som rømme... aner ikke, men SB sa at hans mor bakte det hvert år når hun var frisk, så tenkte å prøve. Blir aldri like god som hennes sikkert, men verdt et forsøk. Og er første jula uten henne, så tenkte det ville være en hyggelig måte å minnes henne på da. 

Eller, vil det bli feil? Som at jeg overtar hennes tradisjon. Blir det litt ufølsom?

Det vil sikkert SB sette stor pris på - ting gjort av omtanke tar han neppe negativt :) Hatt ei fin helg?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Synes også det var verdige vinnere. :) Skulle gjerne hatt Morten til å vinne, men når det ikke ble han, så er jeg veldig glad for at Marlene og Jon Martin fikk ut Oskar. Gleder meg allerede til neste sesong av Forræder :D

Jeg ble covid-fri på torsdag, så jeg fikk endelig kommet meg på besøk til foreldrene mine. Merker at jeg er  skikkelig utslitt etter covid.

I dag har vi fått hengt opp stjerner i vinduet og pyntet med julepynt (Ja, jeg vet at vi er tidlig ute, men denne tida før jul er så koselig ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Kan komme og rydde jeg, men det tar laaaang tid. SB trodde jeg lå og hadde en tung dag i går, men når han kommer inn sitter jeg på gulvet og trykker på en sånn gammel flippflopp telefon med masse rot rundt meg. Heter vel ikke flippflopp telefon, det er vel en sandal.

Får håpe du får dem i jord da. Og som du sier går det jo fint å kjøpe noen med som kanskje blomstrer til jul. Eller til nød, snittblomster. :jepp: Jeg tenkte å kjøpe noen neste uke, vi får se, kom jo aldri så langt å få satt løk ute, så jeg er litt treg i tregisen selv.

Virker som om kjendiser gjerne vil delta på det programmet, så de har nok masse å gå på enda. Og jeg liker det, så jeg er strålende fornøyd. Er det bare jeg som har drømt? virket som om Mads snakket med en av de forrige forræderne.. Tenkte det var en ny tvist, men ikke sikkert det var slik i det hele tatt.

Dette høres veldig gjenkjennelig ut :ler:

Ja, snittblomster funker og! Og ja, nå er faktisk ALLE plantet! :hoppe: Og det ble en kjempeoverraskelse, de jeg la kaldt til tørk i kjelleren i slutten av august har begynt å sette nye skudd!!! Må innrømme at jeg hadde særdeles liten tro på det, for jeg har jo ikke fått det til før, så det er virkelig gøy! Håper de klarer seg videre og :nikke:

Forstår ikke helt hva du mener med Mads, han har snakket med hvem? Og hvor? 

:ler:

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Akkurat dette skjedde hos meg et år.

FB_IMG_1701014407605.thumb.jpg.2c9a5e5bfc02586cc049760e57c5525e.jpg

🥰

Anki-2.0 skrev (1 time siden):

Synes også det var verdige vinnere. :) Skulle gjerne hatt Morten til å vinne, men når det ikke ble han, så er jeg veldig glad for at Marlene og Jon Martin fikk ut Oskar. Gleder meg allerede til neste sesong av Forræder :D

Jeg ble covid-fri på torsdag, så jeg fikk endelig kommet meg på besøk til foreldrene mine. Merker at jeg er  skikkelig utslitt etter covid.

I dag har vi fått hengt opp stjerner i vinduet og pyntet med julepynt (Ja, jeg vet at vi er tidlig ute, men denne tida før jul er så koselig ❤️ 

:vinke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (4 timer siden):

Det vil sikkert SB sette stor pris på - ting gjort av omtanke tar han neppe negativt :) Hatt ei fin helg?

Hatt en fin og produktiv helg! 

Anki-2.0 skrev (3 timer siden):

Gleder meg jeg og, er det beste programmet på lenge!

Så godt coviden har sluppet taket med det verste, men ja, den kan slite en totalt ut! 

Så koselig med litt pynt. Har du tent stjernene? Jeg fant frem to i dag, men tente de ikke. Var slike stjerner på fot, og jeg klønet og fikk ikke til, husket ikke hvordan jeg fikk til før! Men så fant jeg to deler som jeg hadde glemt da, så fikk til til slutt. 

Rumle skrev (2 timer siden):

Dette høres veldig gjenkjennelig ut :ler:

Ja, snittblomster funker og! Og ja, nå er faktisk ALLE plantet! :hoppe: Og det ble en kjempeoverraskelse, de jeg la kaldt til tørk i kjelleren i slutten av august har begynt å sette nye skudd!!! Må innrømme at jeg hadde særdeles liten tro på det, for jeg har jo ikke fått det til før, så det er virkelig gøy! Håper de klarer seg videre og :nikke:

Forstår ikke helt hva du mener med Mads, han har snakket med hvem? Og hvor? 

:ler:

🥰

:vinke:

Så gøy at de spirer! Hold oss oppdatert! Godt jobba, da er de på plass og.

Jo, på slutten hvor vi ser Mads snakke med en forræder, så sier han "godt å ha deg tilbake." Derfor tror jeg det kommer inn en fra tidligere sesong, som sikkert skal styre litt i kulissene. :jepp: Jeg håper på Aslak, eller Torstein! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 minutter siden):

Hatt en fin og produktiv helg! 

Gleder meg jeg og, er det beste programmet på lenge!

Så godt coviden har sluppet taket med det verste, men ja, den kan slite en totalt ut! 

Så koselig med litt pynt. Har du tent stjernene? Jeg fant frem to i dag, men tente de ikke. Var slike stjerner på fot, og jeg klønet og fikk ikke til, husket ikke hvordan jeg fikk til før! Men så fant jeg to deler som jeg hadde glemt da, så fikk til til slutt. 

Så gøy at de spirer! Hold oss oppdatert! Godt jobba, da er de på plass og.

Jo, på slutten hvor vi ser Mads snakke med en forræder, så sier han "godt å ha deg tilbake." Derfor tror jeg det kommer inn en fra tidligere sesong, som sikkert skal styre litt i kulissene. :jepp: Jeg håper på Aslak, eller Torstein! 

Hmm det fikk jeg ikke med meg, spennende! Jeg må visst se slutten på nytt :jepp:

Skal holde dere oppdatert!

Det er så koselig med all julebelysningen rundt omkring! Kanskje jeg må finne frem en stjerne jeg og :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rumle skrev (12 minutter siden):

Hmm det fikk jeg ikke med meg, spennende! Jeg må visst se slutten på nytt :jepp:

Skal holde dere oppdatert!

Det er så koselig med all julebelysningen rundt omkring! Kanskje jeg må finne frem en stjerne jeg og :nikke:

Ja, gjør det, er så koselig. Jeg tenner lys 1.desember! Jeg tenner enten første søndag i advent eller 1.des, etter som hva som kommer først. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Ja, gjør det, er så koselig. Jeg tenner lys 1.desember! Jeg tenner enten første søndag i advent eller 1.des, etter som hva som kommer først. 

Koselig ❤

Har du fått med deg at det kommer en helt ny Snøfall julekalender i år? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (20 minutter siden):

Koselig ❤

Har du fått med deg at det kommer en helt ny Snøfall julekalender i år? 

Ja, det har jeg. Må sjekke ut den, håper den er koselig og at samme skuespiller er Julius.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, det har jeg. Må sjekke ut den, håper den er koselig og at samme skuespiller er Julius.

Ja, håper den blir like bra som den første.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...