Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (7 minutter siden):

Det likte jeg bedre enn lego, da jeg var liten. Gikk kjappere og ble større ting laget :nikke:

Blir ikke så lett borte om man mister noe heller. :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Blir ikke så lett borte om man mister noe heller. :ler:

Nettopp :ler:  Slipper å lete under gulvtepper, eller plutselig tråkke på den usynlige klossen :ler:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Nettopp :ler:  Slipper å lete under gulvtepper, eller plutselig tråkke på den usynlige klossen :ler:

Å tråkke på lego! Det er så vondt, bedre med diger duplo da.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

God helg i tråden herfra og håper alle har det bra :blomst2:

God helg, håper du og har det bra. Nå er det tid for forræder her. :hoppe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

God helg, håper du og har det bra. Nå er det tid for forræder her. :hoppe:

Takk! Kos deg, jeg gleder meg til å få sett det senere :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Takk! Kos deg, jeg gleder meg til å få sett det senere :jepp:

Gled deg, synes den var artig i dag! :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Det var den virkelig! :jepp: Hvem tror du vinner? 

Har litt på følelsen at Oscar vinner. Synes Morten fortjener det mest. Eva desidert minst! Altså, når hun anklager Morten for å løpe bort å klemme og løfte Tammy, og det ikke var han en gang... Etterforskeren sin det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Har litt på følelsen at Oscar vinner. Synes Morten fortjener det mest. Eva desidert minst! Altså, når hun anklager Morten for å løpe bort å klemme og løfte Tammy, og det ikke var han en gang... Etterforskeren sin det. 

Haha ja, det var litt spesielt! 

Jeg tror og det er stor sjanse for at Oskar vinner nå, men hvem vet, nok av rare vendinger i dette spillet så langt, så føler egentlig at alt kan skje :ler:

Måtte le litt av Petter da, tror han var ordentlig glad for å være ferdig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Haha ja, det var litt spesielt! 

Jeg tror og det er stor sjanse for at Oskar vinner nå, men hvem vet, nok av rare vendinger i dette spillet så langt, så føler egentlig at alt kan skje :ler:

Måtte le litt av Petter da, tror han var ordentlig glad for å være ferdig :ler:

Så ut som om Viggo var happy for det og. :ler:

Blir spennende å se, i fjor snudde det jo så mange ganger i løpet av siste episode! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Så ut som om Viggo var happy for det og. :ler:

Blir spennende å se, i fjor snudde det jo så mange ganger i løpet av siste episode! 

Ja, det blir veldig spennende! Ja, hmm jeg husker nesten ingenting fra forrige finale, tror jeg må se den på nytt! :ninja:

Leit at Viggo røk!

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (46 minutter siden):

Ja, det blir veldig spennende! Ja, hmm jeg husker nesten ingenting fra forrige finale, tror jeg må se den på nytt! :ninja:

Leit at Viggo røk!

Liker Viggo, artig og fin type. Og, den minst skumle klovnen jeg har sett! :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Liker Viggo, artig og fin type. Og, den minst skumle klovnen jeg har sett! :ler:

Ja, enig, han er en herlig type :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello winter! :snomann:

Det er kaldt og snøen ligger fortsatt godt på bakken. Ser ut som om den blir. Temperaturen er nede i -15 om natta og ca -2 på dagen, den forskjellen gjør så materialer beveger seg i huset, og det kommer litt smell og brak. I den ene veggen med treverk kan det bråke ekstra mye, så niesen min trodde noen brøt seg inn i underetasjen i natt. 

Og kulden gjør så mus søker seg inn. SB og katten hadde skikkelig jakt inne i dag. Jeg synes så synd på musa, men samtidig er det ekkelt å ha de inne. Var ikke så deilig å smyge meg inn i boden etterpå, når jeg vet det er mus i huset.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Det er kaldt og snøen ligger fortsatt godt på bakken. Ser ut som om den blir. Temperaturen er nede i -15 om natta og ca -2 på dagen, den forskjellen gjør så materialer beveger seg i huset, og det kommer litt smell og brak. I den ene veggen med treverk kan det bråke ekstra mye, så niesen min trodde noen brøt seg inn i underetasjen i natt. 

Og kulden gjør så mus søker seg inn. SB og katten hadde skikkelig jakt inne i dag. Jeg synes så synd på musa, men samtidig er det ekkelt å ha de inne. Var ikke så deilig å smyge meg inn i boden etterpå, når jeg vet det er mus i huset.

Huff det er ikke gøy med mus i hus nei. Jeg fikk fanget en mus ut sluppet den ut en gang. Men da vi gjorde noe oppussing og skulle bytte ut glava så viste det seg et tonn med musebæsj i glavaen. Huff. Glad vi hadde firma på den biten, men dyrt ble det. :)

Nå ser jeg første episode av maskorama. Ser du det? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Mus :redd: Fikk Robin tatt musen?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...