Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (15 timer siden):

God helg til deg og flokken din :klem3:

Rumle skrev (14 timer siden):

God helg herfra og! Og god bedring med øret og covid :blomst:

Takk håper dere og får en fin helg. :blomst:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke sove igjen. Hadde mareritt, noe som ofte gjentar seg. Drømmer at kroppen faller fra hverandre og må holde på den for at det ikke skal falle fra hverandre. Skjedde i natt og, måtte holde på magen for at ikke alt skulle ramle ut, og foten var hudløs, samtidig hørte jeg noen rope hysterisk om hjelp, jeg ville hjelpe, men fikk ikke flyttet meg. Var gjennomvåt av svette når jeg våknet, og med piping i øret. Prøvde på avspenning, siden min fysio er sykmeldt så har jeg ikke vært der på et par uker, og er ikke flink til å vedlikeholde selv, så er blitt stram i musklene igjen, hjelper ikke når man prøver å sove. :gjesp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Får ikke sove igjen. Hadde mareritt, noe som ofte gjentar seg. Drømmer at kroppen faller fra hverandre og må holde på den for at det ikke skal falle fra hverandre. Skjedde i natt og, måtte holde på magen for at ikke alt skulle ramle ut, og foten var hudløs, samtidig hørte jeg noen rope hysterisk om hjelp, jeg ville hjelpe, men fikk ikke flyttet meg. Var gjennomvåt av svette når jeg våknet, og med piping i øret. Prøvde på avspenning, siden min fysio er sykmeldt så har jeg ikke vært der på et par uker, og er ikke flink til å vedlikeholde selv, så er blitt stram i musklene igjen, hjelper ikke når man prøver å sove. :gjesp:

For en forferdelig drøm! Ikke rart du blir anspent :trøst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært i barnedåp i dag. Og det har virkelig snødd i natt, våknet opp til et glansbilde av julestemning! Men nå er det sørpete igjen. 

Vi har ordnet lys ute til advent, fikk så lyst å tenne de, men må holde meg i skinnet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Daryl Dixon said:

Vi har vært i barnedåp i dag. Og det har virkelig snødd i natt, våknet opp til et glansbilde av julestemning! Men nå er det sørpete igjen. 

Vi har ordnet lys ute til advent, fikk så lyst å tenne de, men må holde meg i skinnet! 

Koselig med barnedåp. 

Gleder meg til snøen kommer og det blir lysere.

Har dere mye lys ute i advent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (38 minutter siden):

Koselig med barnedåp. 

Gleder meg til snøen kommer og det blir lysere.

Har dere mye lys ute i advent?

Ja, koselig det. 👶

Blir mer i år. Har hatt litt før og, men i år har vi litt ute i hagen også, ikke bare på huset. Jeg bruker bare varmt gult lys, ikke masse farger. Har du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Ja, koselig det. 👶

Blir mer i år. Har hatt litt før og, men i år har vi litt ute i hagen også, ikke bare på huset. Jeg bruker bare varmt gult lys, ikke masse farger. Har du noe?

Jeg bor i leilighet så har ingen hage å pynte.  Men glad i å pynte til jul og selv om jeg ikke har så mye lys så har jeg flere julesengetrekk. 

Prøver også hver jul å lage pepperkakehus. Men mine pepperkakehus er ikke mye å se på. :hoho:Det er flaks om det klarer å stå oppreist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, SVK said:

Jeg bor i leilighet så har ingen hage å pynte. 

Men synes det er veldig pent med de som pynter utsiden av hus og hage til jul med lys. Hjelper på humøret mitt å se julelys når det er mørkt og kaldt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (13 timer siden):

Jeg bor i leilighet så har ingen hage å pynte.  Men glad i å pynte til jul og selv om jeg ikke har så mye lys så har jeg flere julesengetrekk. 

Prøver også hver jul å lage pepperkakehus. Men mine pepperkakehus er ikke mye å se på. :hoho:Det er flaks om det klarer å stå oppreist. 

Samme med mine pepperkakehus :fnise: Ble bare bilde av det tatt fra en side, for bak var det noe som støttet opp om huset, så det ikke skulle falle sammen :ler: Er moro å lage, men ambisjonene blir større enn evnene, når de skal settes sammen. Ser fint ut før steking, men er jo skeivt som fy når de er stekt og så vil det ikke være sammen, så faller fra hverandre :dåne: - Der snakket jeg meg vekk fra å lage i år :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (14 timer siden):

Koselig å pynte inne og. 

Du kan jo si at pepperkakehuset skal være ei krasafaren steinbu da, så er det perfekt!

SVK skrev (2 timer siden):

Men synes det er veldig pent med de som pynter utsiden av hus og hage til jul med lys. Hjelper på humøret mitt å se julelys når det er mørkt og kaldt ute.

Enig, så lenge det er pent gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (42 minutter siden):

Samme med mine pepperkakehus :fnise: Ble bare bilde av det tatt fra en side, for bak var det noe som støttet opp om huset, så det ikke skulle falle sammen :ler: Er moro å lage, men ambisjonene blir større enn evnene, når de skal settes sammen. Ser fint ut før steking, men er jo skeivt som fy når de er stekt og så vil det ikke være sammen, så faller fra hverandre :dåne: - Der snakket jeg meg vekk fra å lage i år :ler:

Alternativet er ikke å kjøpe ferdig sett å sette sammen?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Alternativet er ikke å kjøpe ferdig sett å sette sammen?

Kunne vært, men det blir for kjedelig :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en anbefaling, ikke bestill fra nettbutikken til Norli. De er useriøse og driver dårlig butikk. Burde lese anmeldelser før jeg bestilte der, ser de har haugevis av negative omtaler. Om du så bestiller der fra, ikke betal før du får varen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg har en anbefaling, ikke bestill fra nettbutikken til Norli. De er useriøse og driver dårlig butikk. Burde lese anmeldelser før jeg bestilte der, ser de har haugevis av negative omtaler. Om du så bestiller der fra, ikke betal før du får varen. 

Takk for tipset!  Skjønner at du ikke leste anmeldelser, jeg hadde i hvert fall ikke lest anmeldelser om jeg skulle kjøpt fra en kjent kjede som Norli. Hadde bare antatt at de var seriøse siden de er en kjent kjede og har fysiske butikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Takk for tipset!  Skjønner at du ikke leste anmeldelser, jeg hadde i hvert fall ikke lest anmeldelser om jeg skulle kjøpt fra en kjent kjede som Norli. Hadde bare antatt at de var seriøse siden de er en kjent kjede og har fysiske butikker. 

Ja, trodde de skulle være seriøse. Bestilte flere ting som var på lager, og trodde alt kom i samme pakke, men fikk bare halvparten, og kundeservice sa at pga noe jeg bestilte var på engelsk så tok det lenger tid... Men stod at det var på lager og kunne sendes. Ble ikke opplyst på mail eller noe ved sending. Ba de kansellere, så bestilte jeg en annen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Ja, trodde de skulle være seriøse. Bestilte flere ting som var på lager, og trodde alt kom i samme pakke, men fikk bare halvparten, og kundeservice sa at pga noe jeg bestilte var på engelsk så tok det lenger tid... Men stod at det var på lager og kunne sendes. Ble ikke opplyst på mail eller noe ved sending. Ba de kansellere, så bestilte jeg en annen plass.

Sjekket anmeldelsene nå og ja var veldig dårlige anmeldelser. 1,5 stjerner av totalt 5 stjerner med 89 anmeldelser er jo ekstremt dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det tipset ditt var faktisk også ekstremt relevant for meg. For jeg holdt akkurat på å se hvilke nettbutikker som har en bok jeg ønsker å kjøpe i julegave til en venn. Så da vet jeg at jeg ikke skal bestille fra Norli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 minutter siden):

Sjekket anmeldelsene nå og ja var veldig dårlige anmeldelser. 1,5 stjerner av totalt 5 stjerner med 89 anmeldelser er jo ekstremt dårlig. 

Ja, det kan man si er elendig.

SVK skrev (7 minutter siden):

Det tipset ditt var faktisk også ekstremt relevant for meg. For jeg holdt akkurat på å se hvilke nettbutikker som har en bok jeg ønsker å kjøpe i julegave til en venn. Så da vet jeg at jeg ikke skal bestille fra Norli. 

Ja, du vet ikke om du får det tidsnok om du bestiller der. De fortjener heller ikke deg som kunde. 

Må nevne at det er nettbutikken jeg kritiserer da, den fysiske butikken har jeg ikke noe erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (38 minutter siden):

Helt enig! Dårlige erfaringer med nettbutikken til Norli. Et annet sted på nett jeg bestilte og ikke fikk varen fra er kpn.no (Dessverre leste jeg ikke anmeldelser på forhånd, men de har omtrent bare negative anmeldelser)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...