Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

SVK skrev (16 minutter siden):

Jeg liker det maleriet!

Det er koselig, minner meg om jul i blåfjell.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (8 timer siden):

Blir ofte mer lest etter jul en før jul, hos meg, men kjekt å få i hus. Blir så fort utsolgt. Var f.eks ikke mange Blondie- blader igjen.

Hvilke pleier dere å kjøpe?

Jeg pleier heller ikke å kjøpe til meg selv, men burde kanskje, for det er veldig koselig :jepp:

Kjøpte Donald julehefte og Stomperud til min far i fjor :jepp:

Jeg synes de juleheftene med diverse tekster og nydelige illustrasjoner som har blitt populære de siste årene er helt nydelige. Har kjøpt noen av de, men det blir så som så med lesingen, det er sikkert litt dårlig .. :ninja:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Sola de said:

Hvilke pleier dere å kjøpe?

Jeg kjøper Donald om det er nye historier. Har tatt vare på alle juleheftene mine så har alle de gamle julehistoriene så de trenger jeg ikke kjøpe flere ganger. I tillegg til Donald har jeg julehefter til Pondus, Eon og Tommy og Tigern.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Rumle said:

Jeg synes de juleheftene med diverse tekster og nydelige illustrasjoner som har blitt populære de siste årene er helt nydelige. Har kjøpt noen av de, men det blir så som så med lesingen, det er sikkert litt dårlig .. :ninja:

Har ikke kjøpt noen av dem, men sett dem i butikken og helt enig i at de er flotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Jeg kjøper Donald om det er nye historier. Har tatt vare på alle juleheftene mine så har alle de gamle julehistoriene så de trenger jeg ikke kjøpe flere ganger. I tillegg til Donald har jeg julehefter til Pondus, Eon og Tommy og Tigern.   

Tommy og Tigern pleide jeg alltid å kjøpe da jeg var liten og, den er fin :jepp:

Og Donald så klart, det er jul for meg :nikke:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 minutter siden):

Har ikke kjøpt noen av dem, men sett dem i butikken og helt enig i at de er flotte!

Helt nydelige er de! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SVK said:

Eon tror jeg ikke finnes lenger. Sjekket nå og tegneserien kom visst kun ut i perioden 2002-2012 og juleheftene kun mellom 2004 og 2008. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle said:

Tommy og Tigern pleide jeg alltid å kjøpe da jeg var liten og, den er fin :jepp:

Og Donald så klart, det er jul for meg :nikke:

Ja, Donald er jul for meg også. Tommy og Tigern juleheftene har jeg tatt vare på fra jeg var barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Eon tror jeg ikke finnes lenger. Sjekket nå og tegneserien kom visst kun ut i perioden 2002-2012 og juleheftene kun mellom 2004 og 2008. 

Den har jeg aldri hørt om en gang :vetikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Rumle said:

Den har jeg aldri hørt om en gang :vetikke:

Tror ikke serien var så populær med tanke på at den kun holdt i rundt et tiår.  Og mesteparten av tiden så var det en tengeserie uten eget blad, men hvor tegneserien kom i avisa og i bladet Pondus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (5 minutter siden):

Husker Nemi!   Sjekket nå og kommer visst Nemi-julehefte i år. :tommelopp2:

Ja? Gøy! Visste ikke at hun holdt koken fremdeles, men jeg har virkelig ikke fulgt med heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 timer siden):

Jeg pleier heller ikke å kjøpe til meg selv, men burde kanskje, for det er veldig koselig :jepp:

Kjøpte Donald julehefte og Stomperud til min far i fjor :jepp:

Pleier å lese i dem hele året. Liker Finbeck& Fia best. Tegningene er vakre. Arkitekturen.

SVK skrev (10 timer siden):

Årets tykke juleheftebok om Donald, ser jeg inneholder flere Fantonald- historier. I fjor var det spøkelsekladden som hadde flere historier.

Da jeg var liten var den en film, hvor Ole, Dole og Doffen hadde snøballkrig på isen eller noe. Donald eller hvem det var skøyt ildkuler mot borgen deres, så den smeltet :klo: Lurer litt på om et av årets blader er den historien. Ser Donald som snømann utenpå bladet. Skal kjøpe det

Rumle skrev (9 timer siden):

I min ungdomstid var Nemi mest populært :jepp:

Er de historiene som er nå i avisene, gamle? Mener å huske hun blåhårete venninnen til Nemi, fikk en datter for en del år siden? I stripene som er i avisa nå, er hun gravid etter en ferietur til Praha, hvor hun møtte på eksen sin, så vil anta det er han som er faren :vetikke: . Er slutt mellom Nemi, og rockeband- kjæresten hennes, fedrene hennes holder på å flytte, så broren bor hos henne for en stund. Har bare lest avisstripene av og på, med års mellomrom, så får ikke helt med meg hva som er nytt og hva som er gammelt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Sola de said:

Pleier å lese i dem hele året. Liker Finbeck& Fia best. Tegningene er vakre. Arkitekturen.

Årets tykke juleheftebok om Donald, ser jeg inneholder flere Fantonald- historier. I fjor var det spøkelsekladden som hadde flere historier.

Da jeg var liten var den en film, hvor Ole, Dole og Doffen hadde snøballkrig på isen eller noe. Donald eller hvem det var skøyt ildkuler mot borgen deres, så den smeltet :klo: Lurer litt på om et av årets blader er den historien. Ser Donald som snømann utenpå bladet. Skal kjøpe det

Denne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...