Anki- Skrevet 28. oktober 2023 #16981 Del Skrevet 28. oktober 2023 Ville bare stikke innom og ønske deg og din kjære pluss Rumle ei god helg videre ❤️ Har ikke orket å være mye online i det siste, men jeg håper at dere har det fint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. oktober 2023 #16982 Del Skrevet 28. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Ja! Viktig med varmt lys, orker ikke sånn kaldt og blålig lys, det svir i øynene. Helt enig, det er ikke noe koselig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #16983 Del Skrevet 28. oktober 2023 Anki- skrev (2 timer siden): Ville bare stikke innom og ønske deg og din kjære pluss Rumle ei god helg videre ❤️ Har ikke orket å være mye online i det siste, men jeg håper at dere har det fint God helg! Hyggelig å se deg! Håper det går greit med deg, og din familie. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. oktober 2023 #16984 Del Skrevet 28. oktober 2023 Anki- skrev (4 timer siden): Ville bare stikke innom og ønske deg og din kjære pluss Rumle ei god helg videre ❤️ Har ikke orket å være mye online i det siste, men jeg håper at dere har det fint Håper det går bra med deg? Masse god helg til deg og dine og 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 28. oktober 2023 #16985 Del Skrevet 28. oktober 2023 Det går greit med meg - har bare masse epilepsianfall for tida. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. oktober 2023 #16986 Del Skrevet 28. oktober 2023 Anki- skrev (Akkurat nå): Det går greit med meg - har bare masse epilepsianfall for tida. Forstår, det må være slitsomt. Håper det roer seg snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. oktober 2023 Forfatter #16987 Del Skrevet 28. oktober 2023 Anki- skrev (14 minutter siden): Det går greit med meg - har bare masse epilepsianfall for tida. Grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. oktober 2023 #16988 Del Skrevet 29. oktober 2023 4 hours ago, Anki- said: Det går greit med meg - har bare masse epilepsianfall for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. oktober 2023 #16989 Del Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Matthew Perry fra Friends er død. https://www.vg.no/rampelys/i/zEK3bO/medier-matthew-perry-er-doed Endret 29. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #16990 Del Skrevet 29. oktober 2023 SVK skrev (3 timer siden): Matthew Perry fra Friends er død. https://www.vg.no/rampelys/i/zEK3bO/medier-matthew-perry-er-doed Nei nei nei! Å herregud, nå måtte jeg ta litt tid på å samle meg faktisk. Aldri fått så vondt av en kjendis som har dødd. Chandler. ❤🕯 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. oktober 2023 #16991 Del Skrevet 29. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Nei nei nei! Å herregud, nå måtte jeg ta litt tid på å samle meg faktisk. Aldri fått så vondt av en kjendis som har dødd. Chandler. ❤🕯 Så utrolig trist ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #16992 Del Skrevet 29. oktober 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. oktober 2023 #16993 Del Skrevet 29. oktober 2023 7 hours ago, Daryl Dixon said: Nei nei nei! Å herregud, nå måtte jeg ta litt tid på å samle meg faktisk. Aldri fått så vondt av en kjendis som har dødd. Chandler. ❤🕯 Har jo sett hvor glad du er i Friends så veldig fortåelig at Matthew Perrys død gjør vondt. 2 hours ago, Daryl Dixon said: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #16994 Del Skrevet 29. oktober 2023 SVK skrev (15 minutter siden): Har jo sett hvor glad du er i Friends så veldig fortåelig at Matthew Perrys død gjør vondt. Ja, den biter litt, men ingen har overlevd livet. Ikke en gang legender. Men de blir jo aldri helt borte. Quoten som passer best til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. oktober 2023 #16995 Del Skrevet 29. oktober 2023 3 minutter siden, Daryl Dixon said: Ja, den biter litt, men ingen har overlevd livet. Ikke en gang legender. Men de blir jo aldri helt borte. Sant at ingen har overlevd livet og at de ikke blir helt borte. 10 minutter siden, Daryl Dixon said: Ja, den biter litt, men ingen har overlevd livet. Ikke en gang legender. Men de blir jo aldri helt borte. Quoten som passer best til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #16996 Del Skrevet 29. oktober 2023 SB har vært på nattevakt og kom hjem så bleik at han nesten var gjennomsiktig, ikke helt 100% etter han var dårlig. Jeg og Katt Kattesen hadde ikke stått opp, og vi tok hele sengen. Vi ble Jaget opp og ut. Røff start på en søndenmorgen. Fyrte i ovnen, men lots døra stå på gløtt så lukter sur røyk nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 29. oktober 2023 #16997 Del Skrevet 29. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Nei nei nei! Å herregud, nå måtte jeg ta litt tid på å samle meg faktisk. Aldri fått så vondt av en kjendis som har dødd. Chandler. ❤🕯 Utrolig trist, og altfor ung. ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #16998 Del Skrevet 29. oktober 2023 Anki- skrev (2 timer siden): Utrolig trist, og altfor ung. ❤️ Enig, altfor tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #16999 Del Skrevet 30. oktober 2023 Vært på svømming. Hadde et lite Ross øyeblikk da det var en major shampoo explosion! Bare i posen med såpe da, ikke på noe mer, men spilte av denne senen i hodet. Ble en god time med mange lengder. Vi skal tenne lys på grav i morgen, pappa skulle hit i dag og jeg lurte på om han hadde gravlys, og fikk spørsmål om jeg trengte det, og så klart vi trenger det, skrev jeg. Så kom han da og slengte en pakke med gravlaks på bordet. Hva er det sier jeg, du trengte det, svarer han. Jeg skjønner jo hva som har skjedd, autocorrectspøkelset har vært på ferde igjen. Så jeg begynner jo å le for meg selv, og stakkars han står der som er spørsmålstegn. Forklarer, og sier jeg mente gravLYS. Å, ja... Men jeg har det og jeg, sier han like seriøs. Tenk at han faktisk var innom og kjøpte gravlaks. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 30. oktober 2023 #17000 Del Skrevet 30. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Vært på svømming. Hadde et lite Ross øyeblikk da det var en major shampoo explosion! Bare i posen med såpe da, ikke på noe mer, men spilte av denne senen i hodet. Ble en god time med mange lengder. Vi skal tenne lys på grav i morgen, pappa skulle hit i dag og jeg lurte på om han hadde gravlys, og fikk spørsmål om jeg trengte det, og så klart vi trenger det, skrev jeg. Så kom han da og slengte en pakke med gravlaks på bordet. Hva er det sier jeg, du trengte det, svarer han. Jeg skjønner jo hva som har skjedd, autocorrectspøkelset har vært på ferde igjen. Så jeg begynner jo å le for meg selv, og stakkars han står der som er spørsmålstegn. Forklarer, og sier jeg mente gravLYS. Å, ja... Men jeg har det og jeg, sier han like seriøs. Tenk at han faktisk var innom og kjøpte gravlaks. Haha så fantastisk! 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå