Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Sånn er jeg også og det er veldig slitsomt! Jeg skal ta buss i 5,5 timer på fredag med bussbytte. Jeg stresser allerede over det. Men når jeg lærer meg bussreisen så vil det etter hvert gå bra. 

:bond: blir han der igjen på dine vegne jeg nå.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satt å lurte på en lyd, en liten gjentagende lyd, skjønte ikke hvor det kom fra. Men, var katten som småsnorker. :rodmer: 

Nå er det høst og kaldt ute, så han er mer inne. Og han lukter kald og frisk pels når han kommer inn, når det ikke regner da. Pelsen begynner å bli tykk igjen, skikkelig ullkatt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 timer siden):

Enig. Men jeg er nok alt for feig til å be noen få ræva i gir. Hadde nok spart meg for mye stress om jeg var flinkere til å si ifra om ting.  :P

Skal mye til før jeg sier noe og, men tror det er lett synlig at jeg stresser. :sjenert: Jeg har ikke pokerfjes hvertfall.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Skal mye til før jeg sier noe og, men tror det er lett synlig at jeg stresser. :sjenert: Jeg har ikke pokerfjes hvertfall.

Samme her. Både at det skal veldig mye til før jeg sier ifra og at det er lett synlig at jeg stresser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Samme her. Både at det skal veldig mye til før jeg sier ifra og at det er lett synlig at jeg stresser. 

Kanskje be en tv kanal satse på et reiseprogram med oss to på tur da. To stressa fyrer som alltid er tidlig ute.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daryl Dixon said:

Kanskje be en tv kanal satse på et reiseprogram med oss to på tur da. To stressa fyrer som alltid er tidlig ute.

Hehe, det hadde vært noe. Hadde nok blitt et spesielt reiseprogram for reisene mine består nærmest utelukkende å besøke familiemedlemmer i Norge. Jeg er ingen globetrotter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Satt å lurte på en lyd, en liten gjentagende lyd, skjønte ikke hvor det kom fra. Men, var katten som småsnorker. :rodmer: 

Nå er det høst og kaldt ute, så han er mer inne. Og han lukter kald og frisk pels når han kommer inn, når det ikke regner da. Pelsen begynner å bli tykk igjen, skikkelig ullkatt. 

Åååh så heldig du er som har han altså! Terapikatt! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 timer siden):

Veldig fine illustrasjoner! :jepp:

Skal dere feire Halloween?

Nei, lenge siden jeg har feiret det, så tviler på at det blir noe tradisjon fremover. Var gøy så lenge det varte.

Rumle skrev (4 timer siden):

Åååh så heldig du er som har han altså! Terapikatt! ❤

Ja. :rodmer: Han er så god den gamle særingen min.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (22 minutter siden):

Nei, lenge siden jeg har feiret det, så tviler på at det blir noe tradisjon fremover. Var gøy så lenge det varte.

Ja. :rodmer: Han er så god den gamle særingen min.

Men niesen din hadde sikkert likt det? :jepp: 

Jeg har aldri feiret det selv, så hva vet jeg :ler: Men det ser egentlig litt gøy ut da :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (27 minutter siden):

Men niesen din hadde sikkert likt det? :jepp: 

Jeg har aldri feiret det selv, så hva vet jeg :ler: Men det ser egentlig litt gøy ut da :jepp:

Hun vil ikke være med oss på det, hun er 17 og skal sikkert på en skikkelig fest. :spokelse: Jeg har et gresskar ute, og høstpynt da. Litt stemning er det jo. Vennene våre som har barn får nok feiret litt.

Det er gøy! Og mest når folk legger litt i kostymer så man ser hva man er eller hvem man etterligner. Å bare kline fake blod på seg, uten mål og mening er kjedelig. Liker best kostymer som ikke skal være skumle. Så på Instagram, en gjeng kamerater som gikk son en gjeng paparazzi fotografer på byen, og de tok helt av. Knipset bilder og intervjuet andre i kostymer. Likte den idéen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (22 minutter siden):

Hun vil ikke være med oss på det, hun er 17 og skal sikkert på en skikkelig fest. :spokelse: Jeg har et gresskar ute, og høstpynt da. Litt stemning er det jo. Vennene våre som har barn får nok feiret litt.

Det er gøy! Og mest når folk legger litt i kostymer så man ser hva man er eller hvem man etterligner. Å bare kline fake blod på seg, uten mål og mening er kjedelig. Liker best kostymer som ikke skal være skumle. Så på Instagram, en gjeng kamerater som gikk son en gjeng paparazzi fotografer på byen, og de tok helt av. Knipset bilder og intervjuet andre i kostymer. Likte den idéen.

Aha jeg trodde hun var yngre. Nei, da er sikkert ikke dere førstevalget :ler:

Men, jeg trodde hele poenget var at kostymene skal være skumle? Men, sånn er det ikke nødvendigvis?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Aha jeg trodde hun var yngre. Nei, da er sikkert ikke dere førstevalget :ler:

Men, jeg trodde hele poenget var at kostymene skal være skumle? Men, sånn er det ikke nødvendigvis?

Før var det nok met at det skulle være skumle kostymer, nå er det mye mer at det skal være morsomt, smart og kult. Det er den dagen du kan være hvem du vil! :jepp: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Før var det nok met at det skulle være skumle kostymer, nå er det mye mer at det skal være morsomt, smart og kult. Det er den dagen du kan være hvem du vil! :jepp: 

Åhh? Dette er helt nytt for meg, artig!

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (12 timer siden):

Har du sett første episode av Kompani Lauritzen?

Nei, ikke sett enda. Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fartet litt rundt i dag og det er blitt veldig jul i butikkene. Jeg synes det er litt koselig, selv om det er tidlig. Har en plan for toppen av kjøkkenskap, så må gå til innkjøp av masse lyshus. Og ledlys. 

Jeg kjøpte sirius ledlys på bohus før, men de har ikke lenger de lysene. Så må finne meg bytt merke da. Vil ha med timer og fjernkontroll. Var så fornøyd med sirius. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Har fartet litt rundt i dag og det er blitt veldig jul i butikkene. Jeg synes det er litt koselig, selv om det er tidlig. Har en plan for toppen av kjøkkenskap, så må gå til innkjøp av masse lyshus. Og ledlys. 

Jeg kjøpte sirius ledlys på bohus før, men de har ikke lenger de lysene. Så må finne meg bytt merke da. Vil ha med timer og fjernkontroll. Var så fornøyd med sirius. 

Og varmt lys! :jepp: Høres ut som det du planlegger kan bli veldig koselig! 

Og god lørdag og helg i trådenfra Rumleland :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Og varmt lys! :jepp: Høres ut som det du planlegger kan bli veldig koselig! 

Og god lørdag og helg i trådenfra Rumleland :blomst2:

Ja! Viktig med varmt lys, orker ikke sånn kaldt og blålig lys, det svir i øynene.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...