Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rumle skrev (3 minutter siden):

Jeg og! Og nå kan jeg ikke se fuglen lenger 🤯

Ikke jeg heller! :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

God helg :gruppeklem:

125318_1__270692__h62090134.jpgEn ny virtuell en til deg :)

Takk. Googlet og fant ut at den der heter Karina cat. :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Takk. Googlet og fant ut at den der heter Karina cat. :ler:

Pent navn på pen katt :nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svømte alene i dag, og i helt egne tanker, så jeg svømte i nesten 1,5 time. Burde telt lengder. Etterpå var jeg helt kokt, sliten og følte meg som en geleklump. Fyller på med drikking ser lørdagens skal vi danse, mens SB slumrer ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan mennesker som er rolige og tar alt som det kommer, egentlig har det. Har de det veldig godt? Jeg blir stresset om jeg skal gjøre noe uten å vite helt hvordan jeg skal gjøre det. Feks, hvis jeg skulle reise med tog og ha med meg to store kofferter, så hadde jeg begynt å stresse med hvordan få de med, hvor plasseres de, hva hvis setet er langt unna der koffertene står, hva om de er så tunge at jeg bruker lang tid på å komme meg ut og ikke kommer ut i tide, hva om det ikke er plass, hva hvis jeg setter de feil, hvordan gjør jeg det hvis det er trangt. 😐 Og så.... hvordan får jeg med meg de gjennom stasjonen, hva om jeg ikke finner frem, om heisen står... Det er kjempe slitsomt. 

Nå skal ikke jeg ut å reise med to kofferter, var bare eksempel.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 minutter siden):

Jeg lurer på hvordan mennesker som er rolige og tar alt som det kommer, egentlig har det. Har de det veldig godt? Jeg blir stresset om jeg skal gjøre noe uten å vite helt hvordan jeg skal gjøre det. Feks, hvis jeg skulle reise med tog og ha med meg to store kofferter, så hadde jeg begynt å stresse med hvordan få de med, hvor plasseres de, hva hvis setet er langt unna der koffertene står, hva om de er så tunge at jeg bruker lang tid på å komme meg ut og ikke kommer ut i tide, hva om det ikke er plass, hva hvis jeg setter de feil, hvordan gjør jeg det hvis det er trangt. 😐 Og så.... hvordan får jeg med meg de gjennom stasjonen, hva om jeg ikke finner frem, om heisen står... Det er kjempe slitsomt. 

Jeg ble sliten bare av å lese om koffert-turen, så jeg aner ikke hvordan enkelte unngår sånt? :vetikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg stresser lett jeg også. En gang fikk jeg beskjed av typen: SVK du stresser jo like mye når det er 2 timer til toget går som når det er 2 minutter.  Derfor stresser det meg også når jeg reiser sammen med noen fordi jeg vil alltid dra hjemmefra langt tidligere enn dem, slik at jeg har god tid. Blir stresset med folk som skal ha null margin og satser på at alt går som det skal og at vi rekker toget.  Jeg vil dra tidlig nok til å føle at jeg har god tid selv om jeg har sittet i to busskollisjoner på vei til toget.  

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (31 minutter siden):

Jeg ble sliten bare av å lese om koffert-turen, så jeg aner ikke hvordan enkelte unngår sånt? :vetikke:

Ja! Hvordan får de det til, og hvor deilig må det være? Vil og kunne vøre sånn pytt-pytt-person, og ikke han her ➡️ :bond:til en hver tid.

SVK skrev (17 minutter siden):

Jeg stresser lett jeg også. En gang fikk jeg beskjed av typen: SVK du stresser jo like mye når det er 2 timer til toget går som når det er 2 minutter.  Derfor stresser det meg også når jeg reiser sammen med noen fordi jeg vil alltid dra hjemmefra langt tidligere enn dem, slik at jeg har god tid. Blir stresset med folk som skal ha null margin og satser på at alt går som det skal og at vi rekker toget.  Jeg vil dra tidlig nok til å føle at jeg har god tid selv etter jeg har sittet i to busskollisjoner på vei til toget.  

Jaaa! Jeg vil og ha litt tid! Ikke komme heseblesende i siste liten, da går hjernen min i overload. Vil heller vente noen min på toget enn å måtte løpe for å nå det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Daryl Dixon said:

Jaaa! Jeg vil og ha litt tid! Ikke komme heseblesende i siste liten, da går hjernen min i overload. Vil heller vente noen min på toget enn å måtte løpe for å nå det.

Husker problemet har vært der siden jeg gikk på barneskolen. Jeg var normalt den som alltid kom først til skolen fordi jeg var glad i god tid. Men så flyttet jeg og fikk en nabo jeg skulle slå følge med til skolen. Han var omvendt, han ville komme så sent som mulig fordi han skulle få sett så mye av frokostbarnetv som mulig. Nå rakk vi alltid skolen i tide(med null margin), men jeg husker jeg stresset såpass mye at jeg fikk kommentar av naboen min om å slappe av. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Husker problemet har vært der siden jeg gikk på barneskolen. Jeg var normalt den som alltid kom først til skolen fordi jeg var glad i god tid. Men så flyttet jeg og fikk en nabo jeg skulle slå følge med til skolen. Han var omvendt, han ville komme så sent som mulig fordi han skulle få sett så mye av frokostbarnetv som mulig. Nå rakk vi alltid timen, men jeg husker jeg stresset såpass mye at jeg fikk kommentar av naboen min om å slappe av. 

Det er så vondt å føle at noen andre sinker en, får lyst å be dem få ræva i gir.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det er så vondt å føle at noen andre sinker en, får lyst å be dem få ræva i gir.

Enig. Men jeg er nok alt for feig til å be noen få ræva i gir. Hadde nok spart meg for mye stress om jeg var flinkere til å si ifra om ting.  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (8 timer siden):

Husker problemet har vært der siden jeg gikk på barneskolen. Jeg var normalt den som alltid kom først til skolen fordi jeg var glad i god tid. Men så flyttet jeg og fikk en nabo jeg skulle slå følge med til skolen. Han var omvendt, han ville komme så sent som mulig fordi han skulle få sett så mye av frokostbarnetv som mulig. Nå rakk vi alltid skolen i tide, men jeg husker jeg stresset såpass mye at jeg fikk kommentar av naboen min om å slappe av. 

Sånn var og er venninnen min også :ler: Kom alltid sånn inntil 15 minutter for sent på skolen hver dag. Skulle vi gå på trening sammen, så måtte jeg gå hjemmefra minst en time før, da hun somlet såååååå veldig. Gikk på besøk dit, sist jeg var hjemme. Vi skulle på stranden. Tok oss 3 timer å komme oss dit :dåne: Må alltid beregene veldig god tid :ler:

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

Jeg pleier å bestille sete ved siden av bagasjetrallen. Eller ha koffert i hyllen over setet.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

Sånn er jeg også og det er veldig slitsomt! Jeg skal ta buss i 5,5 timer på fredag med bussbytte. Jeg stresser allerede over det. Men når jeg lærer meg bussreisen så vil det etter hvert gå bra. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...