Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #16801 Del Skrevet 2. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (42 minutter siden): Hun skulle snakke med sin egen far om det. Tror hun ikke vil at pappa skal inn å mekle eller. Ja, enig. Og de skal jo ha show underveis... De holder ikke lenge da. Ansiktet til Vegard på båten! Petter og Oddbjørn hadde det behagelig da. Ja, lo godt av de uttrykkene i båten! Men, kjørte de ikke altfor fort?!! Det båthuset/naustet var utrolig koselig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #16802 Del Skrevet 2. oktober 2023 https://www.instagram.com/reel/CxbyimKJL1P/?igshid=NzZhOTFlYzFmZQ== Sånn vil jeg kunne male! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #16803 Del Skrevet 2. oktober 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, lo godt av de uttrykkene i båten! Men, kjørte de ikke altfor fort?!! Det båthuset/naustet var utrolig koselig! Var ekstremt fort... Er det fartsgrense på vannet egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #16804 Del Skrevet 2. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Var ekstremt fort... Er det fartsgrense på vannet egentlig?? Det må jo være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #16805 Del Skrevet 2. oktober 2023 Også de damene på terrassen som ville ha de med på fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #16806 Del Skrevet 2. oktober 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Det må jo være det? Det skal jeg prøve å finne ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #16807 Del Skrevet 2. oktober 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Det må jo være det? Fri fart om man er 200 meter fra land. Rumle skrev (1 minutt siden): Også de damene på terrassen som ville ha de med på fest Ja! Så søte de var!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #16808 Del Skrevet 2. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Fri fart om man er 200 meter fra land. Ja! Så søte de var!!! Seriøst? Skremmende! Ja og sikkert gøy å ha de to på fest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #16809 Del Skrevet 2. oktober 2023 Rumle skrev (6 minutter siden): Seriøst? Skremmende! Ja og sikkert gøy å ha de to på fest Ja, veldig skummelt..spesielt når man hører om så mange drukningsulykker på sommeren. Liker ikke være ute i båt jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #16810 Del Skrevet 2. oktober 2023 Rumle skrev (8 minutter siden): Seriøst? Skremmende! Ja og sikkert gøy å ha de to på fest Foresten, hørt Kladden har daua, med Lisa Tønne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #16811 Del Skrevet 2. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, veldig skummelt..spesielt når man hører om så mange drukningsulykker på sommeren. Liker ikke være ute i båt jeg... Enig! Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Foresten, hørt Kladden har daua, med Lisa Tønne? Ja, den var bra Den med Fladseth var bra og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #16812 Del Skrevet 2. oktober 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Enig! Ja, den var bra Den med Fladseth var bra og! Liker når Lisa sier hun vil ha med en yngre versjon av sin far, og får beskjed om at det går ikke, hun gir seg ikke hun. Jo! Jo! Jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #16813 Del Skrevet 2. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Liker når Lisa sier hun vil ha med en yngre versjon av sin far, og får beskjed om at det går ikke, hun gir seg ikke hun. Jo! Jo! Jo! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 2. oktober 2023 #16814 Del Skrevet 2. oktober 2023 Rumle skrev (5 timer siden): Har du sett første episode av Jaget? Jeg så første episode nå - har ikke følelsen av at Morten og Vegard kommer til å klare seg så lenge, har mer troa på Petter Skjerven og Odd-Bjørn Hjelmeseth egentlig. Gleder meg til neste episode 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. oktober 2023 #16815 Del Skrevet 2. oktober 2023 Anki- skrev (3 minutter siden): Jeg så første episode nå - har ikke følelsen av at Morten og Vegard kommer til å klare seg så lenge, har mer troa på Petter Skjerven og Odd-Bjørn Hjelmeseth egentlig. Gleder meg til neste episode Enig, blir artig å se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #16816 Del Skrevet 3. oktober 2023 Anki- skrev (7 timer siden): Jeg så første episode nå - har ikke følelsen av at Morten og Vegard kommer til å klare seg så lenge, har mer troa på Petter Skjerven og Odd-Bjørn Hjelmeseth egentlig. Gleder meg til neste episode Jeg er enig med deg. Selv om folk ser P og OB så har ikke de så mange fans som skal ta bilder, eller skrive på joder osv. Og skuffende om de bare kan dra å ta de når de har show. Det var litt teit synes jeg. Hun som er med Märtha da, som ringte med egen tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #16817 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ja, sånn er det innimellom. kreativt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 3. oktober 2023 #16818 Del Skrevet 3. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Ja, sånn er det innimellom. kreativt da. Hehe så den jeg også. 😅 Titter innom etter første tre uker i rusbehandling. Håper ting er bra. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. oktober 2023 Forfatter #16819 Del Skrevet 3. oktober 2023 Purple_Pixiedust skrev (5 timer siden): Hehe så den jeg også. 😅 Titter innom etter første tre uker i rusbehandling. Håper ting er bra. 😊 Har det vært greie 3 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. oktober 2023 #16820 Del Skrevet 3. oktober 2023 Daryl Dixon skrev (11 timer siden): Ja, sånn er det innimellom. kreativt da. Gjenkjennelig Lykke til i morgen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå