Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Gikk til sengs nå. Tidlig, men orker ikke være oppe lenger. Ligger å hører på suset fra vifta og egen puls i øra, kjenner det er ømt etter fysioterapeuten har klemt og vridd.

God fredagskveld og god helg. :blomst:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Gikk til sengs nå. Tidlig, men orker ikke være oppe lenger. Ligger å hører på suset fra vifta og egen puls i øra, kjenner det er ømt etter fysioterapeuten har klemt og vridd.

Håper du får slappet av, og at morgendagen føles bedre :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (12 timer siden):

Ikke spesielt bra for tida, har en periode med veldig mye epilepsianfall for tida, så det er slitsomt. 

❤️

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

😍

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Håper du får sove godt, god helg herfra og :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov ikke så lenge og godt som planlagt, men fikk noen timer på morgenen. SB kom hjem før i dag, han sa ikke noe, men jeg merker at han har vært full i går. Da er det plutselig mer kosing og klemming. Eller innpåsliten tafsing, som det og heter. 

Prøvde meg på å se skal vi danse, men ble møtt av protester. Så det får jeg se på mandag. SB hater kostymene, synes det er grusomt å se på, samtidig skjønner han ikke klesvalget til Morten, så da gidder ikke jeg høre på den huffingen og akkingen, ser det heller i fred og ro... (Selv om jeg er litt enig... 🤫)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa var her i dag, så da tinte SB noen smultringer og det luktet jul, ble naturligvis litt prat på jul. Etter på forteller niesen min at hun  gruer seg til jul. Første jul etter brudd mellom mor og far. Kjente jeg fikk helt vondt i hjertet av det, at jeg ikke har tenkt på det før. Og så vet jeg ikke om jeg får vært noe til hjelp, kan ikke blande meg inn. Og som SB sier, mitt forhold til min søster er sånn som det er, da skal ikke jeg provosere frem noe mer krangel. Det løser seg nok, men fikk så vondt av å høre det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en syltet forkjølet man hjemme. Kan ikke dra på jobb og smitte pasienter, så da er han hjemme og smitter meg i stedet. Det er greit det, så lenge jeg ikke blir hindret fra å få stenten fjernet på onsdag, for jeg gidder ikke vente lenger.

I går fikk jeg ryddet inn noen puter fra sofaen i pergolaen. Den har stått nesten urørt fra juli, det har ikke vært noe fristende vær å sitte ute i. Har ikke fått inn noen potter som skal inn i vinter, ikke så godt å bære tungt nå, men meldt kuldegrader så de må inn... Litt lyng har jeg fått på plass da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (18 timer siden):

Pappa var her i dag, så da tinte SB noen smultringer og det luktet jul, ble naturligvis litt prat på jul. Etter på forteller niesen min at hun  gruer seg til jul. Første jul etter brudd mellom mor og far. Kjente jeg fikk helt vondt i hjertet av det, at jeg ikke har tenkt på det før. Og så vet jeg ikke om jeg får vært noe til hjelp, kan ikke blande meg inn. Og som SB sier, mitt forhold til min søster er sånn som det er, da skal ikke jeg provosere frem noe mer krangel. Det løser seg nok, men fikk så vondt av å høre det. 

Forstår godt at det var vondt, men tenk så bra det er at hun kan si det som det er til dere, det betyr mye i en vanskelig situasjon ❤️

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Jeg har en syltet forkjølet man hjemme. Kan ikke dra på jobb og smitte pasienter, så da er han hjemme og smitter meg i stedet. Det er greit det, så lenge jeg ikke blir hindret fra å få stenten fjernet på onsdag, for jeg gidder ikke vente lenger.

I går fikk jeg ryddet inn noen puter fra sofaen i pergolaen. Den har stått nesten urørt fra juli, det har ikke vært noe fristende vær å sitte ute i. Har ikke fått inn noen potter som skal inn i vinter, ikke så godt å bære tungt nå, men meldt kuldegrader så de må inn... Litt lyng har jeg fått på plass da. 

Minusgrader allerede? :overrasket: 

Håper alt går som planlagt på onsdag ❤️

Jeg har ikke fått gjort noe som helst i hagen selv heller, så jeg håper på fine høstdager og stigende form :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Forstår godt at det var vondt, men tenk så bra det er at hun kan si det som det er til dere, det betyr mye i en vanskelig situasjon ❤️

Minusgrader allerede? :overrasket: 

Håper alt går som planlagt på onsdag ❤️

Jeg har ikke fått gjort noe som helst i hagen selv heller, så jeg håper på fine høstdager og stigende form :jepp:

Ja, veldig glad hun turte å si det.

Jepp.... meldt minus på natten. Men har vært minusgrader ikke langt unna her alt, fått noen snap av folk som skraper is av bilen. 

Synes det er litt vanskelig med hage nå, fordi mye står fortsatt fint og trist å rydde bort, samtidig vet jeg frosten vil ta knekken på det. :sukk:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Ja, veldig glad hun turte å si det.

Jepp.... meldt minus på natten. Men har vært minusgrader ikke langt unna her alt, fått noen snap av folk som skraper is av bilen. 

Synes det er litt vanskelig med hage nå, fordi mye står fortsatt fint og trist å rydde bort, samtidig vet jeg frosten vil ta knekken på det. :sukk:

Ja, høsten er litt trist, både fin og trist/vemodig :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to anbefalinger.

1. Pukka te lakris. Likte smaken veldig godt, til og med god kald om man, som jeg alltid gjør, glemmer den.

image.png.e5ebace17975144d866fc94b6b6f5577.png

2. Podcast på nrk appen. Shitbyen. Om Berit og familien hennes som opplever fattigdom og mye mer, men som har den livsgnisten og positive innstilling! Den er så fin. 5 episoder. Ble anbefalt av Morten i Harm og Hegseth. Likte den godt, alle burde høre den.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Jeg har to anbefalinger.

1. Pukka te lakris. Likte smaken veldig godt, til og med god kald om man, som jeg alltid gjør, glemmer den.

image.png.e5ebace17975144d866fc94b6b6f5577.png

2. Podcast på nrk appen. Shitbyen. Om Berit og familien hennes som opplever fattigdom og mye mer, men som har den livsgnisten og positive innstilling! Den er så fin. 5 episoder. Ble anbefalt av Morten i Harm og Hegseth. Likte den godt, alle burde høre den.

Åhh! Jeg skal sjekke ut begge! :jepp:

Har faktisk fått med meg at den podcasten er lagt ut, men synes ikke den hørtes så spennende ut, skal gi den en sjanse likevel :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Åhh! Jeg skal sjekke ut begge! :jepp:

Har faktisk fått med meg at den podcasten er lagt ut, men synes ikke den hørtes så spennende ut, skal gi den en sjanse likevel :jepp:

Berit er helt herlig! Så mange historier hun har å fortelle. Gi den et forsøk. :jepp: Episodene er ikke så lange heller.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Berit er helt herlig! Så mange historier hun har å fortelle. Gi den et forsøk. :jepp: Episodene er ikke så lange heller.

:jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett første episode av Jaget?

Vi ser nå. :nikke: Heier så klart på Morten!

Jeg ser altfor mye reality for tiden, vet ikke hva som har skjedd 😅

Ser en del jeg og, men godt å ha noe å se og da. :ler:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan si til faren din at niesen gruer seg til jul. Tenker, så kan han ta det opp med søsteren din, så slipper du å være budbringeren.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (34 minutter siden):

Vi ser nå. :nikke: Heier så klart på Morten!

Ser en del jeg og, men godt å ha noe å se og da. :ler:

Det kan ikke være så lett for de, når de er så gjenkjennelige :ler: Definitivt noen av de som har mer fordeler enn andre pga at de er mer anonyme!

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Kanskje du kan si til faren din at niesen gruer seg til jul. Tenker, så kan han ta det opp med søsteren din, så slipper du å være budbringeren.

Hun skulle snakke med sin egen far om det. :nikke: Tror hun ikke vil at pappa skal inn å mekle eller. :ler:

Det kan ikke være så lett for de, når de er så gjenkjennelige :ler: Definitivt noen av de som har mer fordeler enn andre pga at de er mer anonyme!

Ja, enig. Og de skal jo ha show underveis... De holder ikke lenge da. :risterpåhodet:  Ansiktet til Vegard på båten! :ler:

Petter og Oddbjørn hadde det behagelig da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...