Rumle Skrevet 14. september 2023 #16581 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): Det tenkte jeg ikke over. Er det din måte å be oss ta oss en bolle? Som ungdommen sier nå til dags. Skjønner ikke greia med det, å be noen ta seg en bolle. Absolutt ikke! Når det er sagt så forstår jeg ikke helt det uttrykket jeg heller Hva driver du med i kveld da? Endret 14. september 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16582 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (23 minutter siden): Absolutt ikke! Når det er sagt så forstår jeg ikke helt det uttrykket jeg heller Hva driver du med i kveld da? Jeg går her og subber som vanlig. Begynte å se på Elskede Barn på Netflix i dag, liker den godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16583 Del Skrevet 14. september 2023 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Jeg går her og subber som vanlig. Begynte å se på Elskede Barn på Netflix i dag, liker den godt. Ja? Den skal jeg sjekke ut Jeg ser Conversations with friends på nrk, men det går veldig treig, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16584 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (18 minutter siden): Ja? Den skal jeg sjekke ut Jeg ser Conversations with friends på nrk, men det går veldig treig, Den er tysk den jeg ser på. Hva går det du ser på, ut på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16585 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (9 minutter siden): Den er tysk den jeg ser på. Hva går det du ser på, ut på? Nei, si det, den er ikke så lett å oppsummere. Så du Normal people, som NRK sendte for noen år siden? Det er litt i samme sjanger, basert på en roman av samme forfatter. Den handler vel om forskjellige relasjoner innad i en litt utvidet vennegruppe. Den er ganske treig, så vet ikke om jeg vil anbefale den, om ikke man er i humør til å se det. Endret 14. september 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16586 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (7 minutter siden): Nei, si det, den er ikke så lett å oppsummere. Så du Normal people, som NRK sendte for noen år siden? Det er litt i samme sjanger, basert på en roman av samme forfatter. Den handler vel om forskjellige relasjoner innad i en litt utvidet vennegruppe. Den er ganske treig, så vet ikke om jeg vil anbefale den, om ikke man er i humør til å se det. Så litt på normal people, men syntes den var gørr... sett Etterglød? Håper på en ny sesong der jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16587 Del Skrevet 14. september 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Så litt på normal people, men syntes den var gørr... sett Etterglød? Håper på en ny sesong der jeg. Nei, da liker du ganske sikkert ikke denne Jeg har sett Etterglød og jeg likte den delvis, men synes det var utrolig mye å irritere seg over i den serien, så den ble aldri en favoritt her men, jeg så hele 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16588 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (3 minutter siden): Nei, da liker du ganske sikkert ikke denne Jeg har sett Etterglød og jeg likte den delvis, men synes det var utrolig mye å irritere seg over i den serien, så den ble aldri en favoritt her men, jeg så hele Jeg lurer på hvordan det går med han som kjørte av jeg. Hovedpersonen var litt mye til tider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16589 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Jeg lurer på hvordan det går med han som kjørte av jeg. Hovedpersonen var litt mye til tider. Det kan jeg ikke huske helt, eller husker bare vagt at det var noe? Ja, og så var det altfor mange andre historier på en gang, som ikke hadde noe relevans, synes jeg. Men, merker at jeg husker skremmende lite av den nå? Endret 14. september 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16590 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (5 minutter siden): Det kan jeg ikke huske helt, eller husker bare vagt at det var noe? Ja, og så var det altfor mange andre historier på en gang, som ikke hadde noe relevans, synes jeg. Men, merker at jeg husker skremmende lite av den nå? Han Finn som aldri klarte å være i et forhold, han kjørte i et tre. Syntes han var litt kjekk. Husker ikke så mye av det, mulig jeg blander to serier, men var et par som tok en abort og litt sånn mener jeg å huske og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16591 Del Skrevet 14. september 2023 Nå kom jeg på at jeg ikke har tegnet på lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16592 Del Skrevet 14. september 2023 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Han Finn som aldri klarte å være i et forhold, han kjørte i et tre. Syntes han var litt kjekk. Husker ikke så mye av det, mulig jeg blander to serier, men var et par som tok en abort og litt sånn mener jeg å huske og. Husker han, men ikke at han kjørte i et tre, kanskje jeg ikke så siste episode. Ja, det var veldig mye som skjedde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16593 Del Skrevet 14. september 2023 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Nå kom jeg på at jeg ikke har tegnet på lenge. Det må du begynne med igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. september 2023 Forfatter #16594 Del Skrevet 14. september 2023 Rumle skrev (3 minutter siden): Det må du begynne med igjen Jeg roter så mye når jeg driver på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2023 #16595 Del Skrevet 14. september 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Jeg roter så mye når jeg driver på. Roter? Droodler på papiret? Eller mener du rote bokstavelig talt, med tegnesaker og sånn? Kan forsåvidt relatere til det, jeg roter i grunnen med det meste Endret 14. september 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. september 2023 Forfatter #16596 Del Skrevet 15. september 2023 Rumle skrev (3 timer siden): Roter? Droodler på papiret? Eller mener du rote bokstavelig talt, med tegnesaker og sånn? Kan forsåvidt relatere til det, jeg roter i grunnen med det meste Bokstavelig talt roting, ja. Nå begynner vi å bli litt vandt til rot da, litt tenårings rot her og der, trenger ikke mer av mitt rot i tillegg. Men får se, koselig å sitte å tegne litt på kalde høstdager, da sitter jo SB å strikker faktisk, så kanskje jeg kan drive med mitt. Her er forresten en rose fra hagen som står så fint nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. september 2023 #16597 Del Skrevet 15. september 2023 Rumle skrev (10 timer siden): Nei, si det, den er ikke så lett å oppsummere. Så du Normal people, som NRK sendte for noen år siden? Det er litt i samme sjanger, basert på en roman av samme forfatter. Den handler vel om forskjellige relasjoner innad i en litt utvidet vennegruppe. Den er ganske treig, så vet ikke om jeg vil anbefale den, om ikke man er i humør til å se det. Det ringer en bjelle hos meg. Den har jeg sett tror jeg Handlingen virker kjent, når jeg googler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. september 2023 #16598 Del Skrevet 15. september 2023 Daryl Dixon skrev (9 timer siden): Nå kom jeg på at jeg ikke har tegnet på lenge. Så koselig det ser ut der inne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. september 2023 Forfatter #16599 Del Skrevet 15. september 2023 Sola de skrev (58 minutter siden): Så koselig det ser ut der inne Skikkelig søt tegning. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. september 2023 #16600 Del Skrevet 15. september 2023 Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Skikkelig søt tegning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå