Daryl Dixon Skrevet 7. september 2023 Forfatter #16481 Del Skrevet 7. september 2023 Rumle skrev (4 timer siden): Bare en dag igjen! Tiiiiiil Forræder???? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. september 2023 #16482 Del Skrevet 7. september 2023 Daryl Dixon skrev (48 minutter siden): Tiiiiiil Forræder???? Jaaaaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. september 2023 Forfatter #16483 Del Skrevet 7. september 2023 Rumle skrev (1 time siden): Jaaaaa! Alle hjerter gleder seg!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 7. september 2023 Forfatter #16484 Del Skrevet 7. september 2023 Da hadde jeg ikke klart å spise ris. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2023 Forfatter #16485 Del Skrevet 8. september 2023 Da var det helg. Fysioterapeuten var hardhendt i dag, trodde målet hans var å vri hoftene mine ut av ledd, det knaket skikkelig i nedre del av ryggen. Oi, så godt sier han. ...det var alt annet enn godt! Endelig fått innkallelse til å fjerne stenten, den har vært veldig plagsom. Kjennes ut som om den vil gnage seg ut. Hvor skriver man seg på venteliste for ny kropp? Sleng med nytt hode og, likegodt å bytte ut hele greia. Har stekt egg, og jeg orker vist fremdeles ikke lukta og smak av egg. Kastet de. God fredag og god helg i tråden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2023 Forfatter #16486 Del Skrevet 8. september 2023 Det er fysioterapeutenes dag i dag, det viste jeg ikke før nå, hadde jeg vist det kunne jeg jo sagt gratulerer med dagen, og kanskje fått litt lettere behandling... Får huske på det til SB kommer hjem da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. september 2023 #16487 Del Skrevet 8. september 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Da var det helg. Fysioterapeuten var hardhendt i dag, trodde målet hans var å vri hoftene mine ut av ledd, det knaket skikkelig i nedre del av ryggen. Oi, så godt sier han. ...det var alt annet enn godt! Endelig fått innkallelse til å fjerne stenten, den har vært veldig plagsom. Kjennes ut som om den vil gnage seg ut. Hvor skriver man seg på venteliste for ny kropp? Sleng med nytt hode og, likegodt å bytte ut hele greia. Har stekt egg, og jeg orker vist fremdeles ikke lukta og smak av egg. Kastet de. God fredag og god helg i tråden! Så bra at du får den fjernet når den er så plagsom. Er det en enkel operasjon, eller? Uff, jeg synes egentlig det høres veldig digg ut med litt hardhendt fysio, men det er klart at det er jo ikke noe særlig digg hvis det bare gjør vondt! Jeg er også veldig var når det kommer til egg, de må være helt tipp topp (etter min smak) ellers takler jeg det bare ikke, irriterende egentlig, for jeg skulle veldig gjerne spist mer av det siden det er så sunt og enkelt. God helg til deg og alle herfra og Daryl Dixon skrev (31 minutter siden): Det er fysioterapeutenes dag i dag, det viste jeg ikke før nå, hadde jeg vist det kunne jeg jo sagt gratulerer med dagen, og kanskje fått litt lettere behandling... Får huske på det til SB kommer hjem da. Hurra for SB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. september 2023 #16488 Del Skrevet 8. september 2023 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Da var det helg. Fysioterapeuten var hardhendt i dag, trodde målet hans var å vri hoftene mine ut av ledd, det knaket skikkelig i nedre del av ryggen. Oi, så godt sier han. ...det var alt annet enn godt! Endelig fått innkallelse til å fjerne stenten, den har vært veldig plagsom. Kjennes ut som om den vil gnage seg ut. Hvor skriver man seg på venteliste for ny kropp? Sleng med nytt hode og, likegodt å bytte ut hele greia. Har stekt egg, og jeg orker vist fremdeles ikke lukta og smak av egg. Kastet de. God fredag og god helg i tråden! De er så hardhendte Hvis du finner den ventelista, gi en lyd Skulle vært med oss, som med dukker. Trenger man en ny legemsdel bare ta av og sett på en ny. God fredag og helg til deg og dine Daryl Dixon skrev (51 minutter siden): Det er fysioterapeutenes dag i dag, det viste jeg ikke før nå, hadde jeg vist det kunne jeg jo sagt gratulerer med dagen, og kanskje fått litt lettere behandling... Får huske på det til SB kommer hjem da. Gi ham et stort kyss Rumle skrev (11 minutter siden): Så bra at du får den fjernet når den er så plagsom. Er det en enkel operasjon, eller? Uff, jeg synes egentlig det høres veldig digg ut med litt hardhendt fysio, men det er klart at det er jo ikke noe særlig digg hvis det bare gjør vondt! Jeg er også veldig var når det kommer til egg, de må være helt tipp topp (etter min smak) ellers takler jeg det bare ikke, irriterende egentlig, for jeg skulle veldig gjerne spist mer av det siden det er så sunt og enkelt. God helg til deg og alle herfra og Hurra for SB! Digg Mer som det er fysisk vondt å komme borti der de har holdt på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. september 2023 #16489 Del Skrevet 8. september 2023 (endret) Sola de skrev (5 minutter siden): De er så hardhendte Hvis du finner den ventelista, gi en lyd Skulle vært med oss, som med dukker. Trenger man en ny legemsdel bare ta av og sett på en ny. God fredag og helg til deg og dine Gi ham et stort kyss Digg Mer som det er fysisk vondt å komme borti der de har holdt på Ja, det er en fin balanse mellom hva som er digg og bare vondt, ofte må det gjøre ganske vondt for å løse opp før det blir bedre, sånn er det i alle fall ofte for meg. Bare vondt og det blir ikke bedre høres jo bare pyton ut. Endret 8. september 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. september 2023 #16490 Del Skrevet 8. september 2023 Rumle skrev (4 minutter siden): Ja, det er en fin balanse mellom hva som er digg og bare vondt, ofte må det gjøre ganske vondt for å løse opp før det blir bedre, sånn er det i alle fall ofte for meg. Bare vondt og det blir ikke bedre høres jo bare pyton ut. Er nok sant, men tar litt for lang tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2023 Forfatter #16491 Del Skrevet 8. september 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Så bra at du får den fjernet når den er så plagsom. Er det en enkel operasjon, eller? Uff, jeg synes egentlig det høres veldig digg ut med litt hardhendt fysio, men det er klart at det er jo ikke noe særlig digg hvis det bare gjør vondt! Jeg er også veldig var når det kommer til egg, de må være helt tipp topp (etter min smak) ellers takler jeg det bare ikke, irriterende egentlig, for jeg skulle veldig gjerne spist mer av det siden det er så sunt og enkelt. God helg til deg og alle herfra og Hurra for SB! Er ingen operasjon, den bare fiskes ut, uten narkose eller noe sånn, så veldig enkelt og greit. Du kan få dra for meg neste fredag og få litt hardhendt fysio. kan vi ta annenhver gang! Ble så lei egg i fjor høst. Kokt egg med kaviar kan gå innimellom, om de ikke lukter for mye. Er det hvor ferske de er du reagerer på? Eller tilberedningen? Hurra for SB, som tok på seg nattevakt og vil spare Forræder til i morgen. Jeg klarer nesten ikke vente! Sola de skrev (2 timer siden): De er så hardhendte Hvis du finner den ventelista, gi en lyd Skulle vært med oss, som med dukker. Trenger man en ny legemsdel bare ta av og sett på en ny. God fredag og helg til deg og dine Gi ham et stort kyss Digg Mer som det er fysisk vondt å komme borti der de har holdt på Vært veldig greit å kunne bytte ut det ene og det andre. På enkelt vis! Gir han er stort kyss og hilser fra Sola, da begynner han å lure. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. september 2023 #16492 Del Skrevet 8. september 2023 Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Er ingen operasjon, den bare fiskes ut, uten narkose eller noe sånn, så veldig enkelt og greit. Du kan få dra for meg neste fredag og få litt hardhendt fysio. kan vi ta annenhver gang! Ble så lei egg i fjor høst. Kokt egg med kaviar kan gå innimellom, om de ikke lukter for mye. Er det hvor ferske de er du reagerer på? Eller tilberedningen? Hurra for SB, som tok på seg nattevakt og vil spare Forræder til i morgen. Jeg klarer nesten ikke vente! Vært veldig greit å kunne bytte ut det ene og det andre. På enkelt vis! Gir han er stort kyss og hilser fra Sola, da begynner han å lure. Hahahaha Ser det for meg Jeg synes hardkokt egg med majones og tomat er veldig godt. Kaviar på er også godt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2023 Forfatter #16493 Del Skrevet 8. september 2023 Sola de skrev (16 minutter siden): Hahahaha Ser det for meg Jeg synes hardkokt egg med majones og tomat er veldig godt. Kaviar på er også godt. Så lenge det ikke lukter for mye egg er jeg enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. september 2023 #16494 Del Skrevet 8. september 2023 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Så lenge det ikke lukter for mye egg er jeg enig. Du sier noe der. Noen ganger dufter de mer enn andre Hva får dem til å lukte mer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2023 Forfatter #16495 Del Skrevet 8. september 2023 Sola de skrev (39 minutter siden): Du sier noe der. Noen ganger dufter de mer enn andre Hva får dem til å lukte mer? At de ikke er så ferske kanskje?? Oppbevart feil og mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. september 2023 #16496 Del Skrevet 8. september 2023 Daryl Dixon skrev (24 minutter siden): At de ikke er så ferske kanskje?? Oppbevart feil og mulig. Kanskje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. september 2023 #16497 Del Skrevet 8. september 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (4 timer siden): Er ingen operasjon, den bare fiskes ut, uten narkose eller noe sånn, så veldig enkelt og greit. Du kan få dra for meg neste fredag og få litt hardhendt fysio. kan vi ta annenhver gang! Ble så lei egg i fjor høst. Kokt egg med kaviar kan gå innimellom, om de ikke lukter for mye. Er det hvor ferske de er du reagerer på? Eller tilberedningen? Hurra for SB, som tok på seg nattevakt og vil spare Forræder til i morgen. Jeg klarer nesten ikke vente! Vært veldig greit å kunne bytte ut det ene og det andre. På enkelt vis! Gir han er stort kyss og hilser fra Sola, da begynner han å lure. Bra at det er så enkelt! Liker best at de er så ferske som mulig, men det er ikke avgjørende, jeg vet jo at de har veldig lang holdbarhetstid. Lukt som du sier er derimot veldig avgjørende, men også hvor mye "rusk" det er inne i egget, og ja, jeg vet selvfølgelig at det skal være sånn, men jeg liker det ikke og er det for mye mister jeg helt apetitten. Så forresten en lage omelett i The Bear og hun silte eggene gjennom en sil! Det var smart, det skal jeg og begynne med! Jeg er jo egentlig veldig glad i eggerøre Jeg skal se det snart, skal ikke si et ord før du har sett det, din stakkar! Daryl Dixon skrev (2 timer siden): At de ikke er så ferske kanskje?? Oppbevart feil og mulig. Det tror jeg og, men jeg har en teori om at det hønene blir foret med kanskje påvirker lukten og? Endret 8. september 2023 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2023 Forfatter #16498 Del Skrevet 8. september 2023 Rumle skrev (10 minutter siden): Bra at det er så enkelt! Liker best at de er så ferske som mulig, men det er ikke avgjørende, jeg vet jo at de har veldig lang holdbarhetstid. Lukt som du sier er derimot veldig avgjørende, men også hvor mye "rusk" det er inne i egget, og ja, jeg vet selvfølgelig at det skal være sånn, men jeg liker det ikke og er det for mye mister jeg helt apetitten. Så forresten en lage omelett i The Bear og hun silte eggene gjennom en sil! Det var smart, det skal jeg og begynne med! Jeg er jo egentlig veldig glad i eggerøre Jeg skal se det snart, skal ikke si et ord før du har sett det, din stakkar! Det tror jeg og, men jeg har en teori om at det hønene blir foret med kanskje påvirker lukten og? Rusk i egget hørtes skikkelig ekkelt ut. Tenker og som deg, at for og livskvaliteten til høna har mye å si. Usunne høner får de mest stinkende eggene. Kos deg med Forræder! Gleder meg skikkelig til å se! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. september 2023 #16499 Del Skrevet 8. september 2023 Daryl Dixon skrev (11 minutter siden): Rusk i egget hørtes skikkelig ekkelt ut. Tenker og som deg, at for og livskvaliteten til høna har mye å si. Usunne høner får de mest stinkende eggene. Kos deg med Forræder! Gleder meg skikkelig til å se! Ja, livskvaliteten har definitivt mest å si, på alle mulige måter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. september 2023 Forfatter #16500 Del Skrevet 9. september 2023 Rumle skrev (6 timer siden): Ja, livskvaliteten har definitivt mest å si, på alle mulige måter! Der ser man at dyrevelferd er viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå