Daryl Dixon Skrevet 17. august 2023 Forfatter #16281 Del Skrevet 17. august 2023 Høstanemonen knopper seg, og den røde rosen står i blomst. Synes astilben er litt treg i år, den er enda ikke kommet så langt. SB klippet plenen i dag, og den var så lang at det ikke ble veldig pent, den har fått rikelig med vann og tid til å vokse nå i regnværet. Gått over 2 uker uten klipp nesten, og det syntes. Insektene er i full fart igjen, ble oppspist på leggene av en mygg på få minutter, det klør helt forferdelig. I morgen skal jeg til fysio igjen, kjøre niesen min til samling på skolen. Hverdagen er virkelig her igjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. august 2023 #16282 Del Skrevet 18. august 2023 Daryl Dixon skrev (18 timer siden): Høstanemonen knopper seg, og den røde rosen står i blomst. Synes astilben er litt treg i år, den er enda ikke kommet så langt. SB klippet plenen i dag, og den var så lang at det ikke ble veldig pent, den har fått rikelig med vann og tid til å vokse nå i regnværet. Gått over 2 uker uten klipp nesten, og det syntes. Insektene er i full fart igjen, ble oppspist på leggene av en mygg på få minutter, det klør helt forferdelig. I morgen skal jeg til fysio igjen, kjøre niesen min til samling på skolen. Hverdagen er virkelig her igjen. Høstanemoner er så nydelige! Bra med hverdag og vanlige rutiner igjen? God fredag og helg i boken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 18. august 2023 #16283 Del Skrevet 18. august 2023 Daryl Dixon skrev (På 17.8.2023 den 15.30): I går fikk jeg beskjed om å skrive opp 3 gjøremål, sette på alarm for når det skulle gjøres og faktisk gjennomføre det. Skrev opp å gå tur, stelle blomstene som står i potter, og ta pelsstell på katten. Måtte utnytte finværs dagene mens man har de, i håp om å snu mørkere sinn. Får håpe det blir mye sol da, så det er håp. Sånn burde jeg også gjøre. Altså planlegge dagene og bare gjøre det. Jeg er meget tiltaksløs og litt tungsinnet om dagen jeg også. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. august 2023 Forfatter #16284 Del Skrevet 18. august 2023 Rumle skrev (2 timer siden): Høstanemoner er så nydelige! Bra med hverdag og vanlige rutiner igjen? God fredag og helg i boken Kjempe fine! Synes det er litt tungt når alle andre går tilbake til jobb osv, setter så pris på når SB har ferie... kan jo ikke ha det hele tiden. Blir nok bra etter hvert. God helg! Helgebaking på deg i helgen? Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Sånn burde jeg også gjøre. Altså planlegge dagene og bare gjøre det. Jeg er meget tiltaksløs og litt tungsinnet om dagen jeg også. 😅 Tiltaksløs ja, kjenner til det. Fungerte greit nok å ha på alarm og få oppgaver, denne gangen hverfall. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. august 2023 #16285 Del Skrevet 18. august 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Kjempe fine! Synes det er litt tungt når alle andre går tilbake til jobb osv, setter så pris på når SB har ferie... kan jo ikke ha det hele tiden. Blir nok bra etter hvert. God helg! Helgebaking på deg i helgen? Tiltaksløs ja, kjenner til det. Fungerte greit nok å ha på alarm og få oppgaver, denne gangen hverfall. Akkurat det forstår jeg godt I wish! Tror det blir mest mulig hvile, men, hvem vet .. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. august 2023 Forfatter #16286 Del Skrevet 18. august 2023 Rumle skrev (33 minutter siden): Akkurat det forstår jeg godt I wish! Tror det blir mest mulig hvile, men, hvem vet .. Hva med deg? Ingen baking her i gården heller. Ingen vits i å legge planer for det. Håper du får til å hvile! Her er det meldt fint vær, så må få litt dagslys og fysisk aktivitet jeg, og litt hvile da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. august 2023 #16287 Del Skrevet 18. august 2023 Daryl Dixon skrev (7 minutter siden): Ingen baking her i gården heller. Ingen vits i å legge planer for det. Håper du får til å hvile! Her er det meldt fint vær, så må få litt dagslys og fysisk aktivitet jeg, og litt hvile da. Høres bra ut Ser ut som det blir varmt her i morgen 24+ og en halv dag sol og en halv dag regn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. august 2023 Forfatter #16288 Del Skrevet 18. august 2023 Rumle skrev (Akkurat nå): Høres bra ut Ser ut som det blir varmt her i morgen 24+ og en halv dag sol og en halv dag regn En todelt dag da, veldig varmt og. Blir det lett klamt og lommelt i Bergen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. august 2023 #16289 Del Skrevet 18. august 2023 Jeg har uvanlig mange meiseunger i hagen i år, mistenker at meiseforeldrene setter de fra seg her og stikker, når de ikke kan ta seg av de lenger Det går minst like mye mat nå som midt på vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. august 2023 #16290 Del Skrevet 18. august 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): En todelt dag da, veldig varmt og. Blir det lett klamt og lommelt i Bergen? Ja, jeg synes det, men jeg har muligens en ganske lav toleranse for slikt. Eller, ikke muligens, absolutt heller Mer tørt på dine kanter, innbiller jeg meg? Endret 18. august 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. august 2023 Forfatter #16291 Del Skrevet 18. august 2023 Rumle skrev (1 minutt siden): Ja, jeg synes det, men jeg har muligens en ganske lav toleranse for slikt. Eller, ikke muligens, absolutt heller Mer tørt på dine kanter, innbiller jeg meg? Ja regner nok ikke så mye her, unntatt når Hans herjer da, men blir trykkende når det er torden i luften. Tidlig i uken var jeg ute og kjørte, så mørke skyer, og var som å kjøre inn i en vegg når jeg kom under dem. Ble så trykkende og ubehagelig. Kan bli veldig værsjuk, trykk i hodet og spesielt i panna. Litt spennende hvordan vi påvirkes av vær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. august 2023 #16292 Del Skrevet 18. august 2023 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Ja regner nok ikke så mye her, unntatt når Hans herjer da, men blir trykkende når det er torden i luften. Tidlig i uken var jeg ute og kjørte, så mørke skyer, og var som å kjøre inn i en vegg når jeg kom under dem. Ble så trykkende og ubehagelig. Kan bli veldig værsjuk, trykk i hodet og spesielt i panna. Litt spennende hvordan vi påvirkes av vær. Ja, det er veldig rart egentlig. Og hvordan noen påvirkes mye mer enn andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 18. august 2023 Forfatter #16293 Del Skrevet 18. august 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Ja, det er veldig rart egentlig. Og hvordan noen påvirkes mye mer enn andre. Med væromslag, fullmåne, vind, kulde osv. Kjenne det på gikta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. august 2023 #16294 Del Skrevet 18. august 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Med væromslag, fullmåne, vind, kulde osv. Kjenne det på gikta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. august 2023 Forfatter #16295 Del Skrevet 19. august 2023 Vi har fått melding om kokepåbud av vann. Så har kokt vann og helt på flasker, typisk at jeg er så tørst i dag. Han "Hans" har ødelagt noe så vannet er litt iffy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. august 2023 #16296 Del Skrevet 19. august 2023 Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Vi har fått melding om kokepåbud av vann. Så har kokt vann og helt på flasker, typisk at jeg er så tørst i dag. Han "Hans" har ødelagt noe så vannet er litt iffy. Så kjedelig, håper de får fikset det snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. august 2023 Forfatter #16297 Del Skrevet 20. august 2023 Rumle skrev (10 timer siden): Så kjedelig, håper de får fikset det snart! Ja, håper det. Vi må kjøpe en test og ta av eget vann og, men må kjøre til en annen by å hente testen. Ting vi tar for gitt: Rent vann i springen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. august 2023 Forfatter #16298 Del Skrevet 20. august 2023 Vi var på grilling i går, hos mine foreldre. Det er jo aldri lystig å dra når man vet man treffer på søster Grusom, og var ikke et unntak. Hadde lyst å slenge hele kjerringa i bassenget, faktisk. Flyr rett i strupen, som en rabiat hund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. august 2023 #16299 Del Skrevet 20. august 2023 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Vi var på grilling i går, hos mine foreldre. Det er jo aldri lystig å dra når man vet man treffer på søster Grusom, og var ikke et unntak. Hadde lyst å slenge hele kjerringa i bassenget, faktisk. Flyr rett i strupen, som en rabiat hund. Ikke sikkert det hadde hjulpet på stemningen Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Ja, håper det. Vi må kjøpe en test og ta av eget vann og, men må kjøre til en annen by å hente testen. Ting vi tar for gitt: Rent vann i springen! Ja, ikke sant? Tenkte det samme når jeg leste det i går 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. august 2023 #16300 Del Skrevet 20. august 2023 Heldigvis har jeg fikset frosne druer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå